Raz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 En venn av meg har et problem med msn-live som jeg ikke har klart å løse. Når han prøver å logge seg på står bare msn-live og prøver og prøver, men klarer ikke å logge på. Prøver han med den eldre versjonen som ble installert med windows går det fint. MSN-live er installert på nytt osv. Noen som har tips til hva vi kan sjekke? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Får han noen feilmelding, eller bare vil den ikke logge på? Har du (/han) sjekket brannmur, om det eventuelt er noen porter eller regler som sperrer for at programmet ikke får internetttilkobling? Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Standard feilsøkinga er jo å si at han må prøve en annen versjon av MSN Messenger da. F. eks at han prøver MSN Messenger 7.0 eller 7.5, istede for Live Messenger. Aller helst skulle man hatt MSN Messenger 6.2 versjonen. Det var virkelig MSN Messenger det Lenke til kommentar
Raz Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingen feilmelding og brannmur er ok så vidt jeg kan se. Tidligere versjon er også testet. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 har dere prøvd dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7098837 ? (Les gjerne hele tråden, da den inneholder masse msn-problemer) Lenke til kommentar
Raz Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Takk for det. Å slette register-entryen policies gjorde susen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå