xxm0rtyque Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei. Jeg skal installere iPod Linux på min iPod nano.. Jeg har koble den til datan og iTunes åpner seg automatisk som vanelig, når man synkoniser ipoden med itunes.. Men når jeg åpner programmet, for å installere ipod linux på ipoden, så står det: iPod is not found... installerer det fra dette: http://micheipl.tripod.com/nano/ Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei. Prøv en annen USB Port på PC`en din. Se om det fungerer. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Diskusjoner rundt MP3-spillere finner du her: Multimedia > MP3-spillere. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Diskusjoner rundt MP3-spillere finner du her: Multimedia > MP3-spillere. 7108014[/snapback] Dette er vel i grunn softwarerelatert iom at OC'n finner Ipoden, men ikke Linux-programmet? Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja, fikk ikke helt den der til å stemme jeg heller. Men er ikke helt sikker på om dette er den rette katogorien allikevel. Jeg tror denne passer under mange steder. Den KAN passe under Programvare. Det er riktig, men den passer også under Linux og Lagringsmedia. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg har den nyeste 2GB nano (sølvfarget, avbuede kanter), og dette programmet finner heller ikke iPoden min. Har firmware 1.1 på iPoden, ikke prøvd med 1.0 i forbindelse med dette programmet. Edit: Etter litt mer enn 30 sek undersøkning, ser jeg at iPodlinux ikke har støtte for de nyeste nanoene ennå. Da får vi vente og se! Endret 19. oktober 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå