Klekkus Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er ikke så blank på elektro og fargekoder, vet hva alle fargekodene år for. Men jeg vet sånn ca at jeg trengte en motstander. Så den saken er biff, noen som kan fortelle meg hvor kraftig motstander jeg trenger? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har du bilde av maskinen? 7124485[/snapback] Skuffet over deg Erling , google er din venn. 7128791[/snapback] Hvorfor gjøre det vanskelig? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Klekkus, skjer det no framdrift eller ?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Nja, har fått skaffet noe aluminium Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg tror laptoppen din kan bli fet *sitter på min kjeeedelige skole laptop* skal du kutte vekk merker osv. fra toppen av skjermen? kan vel bli litt stygt hvis du fjerner aluminiumen igjen, men det gjør man vel ikke? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg tror laptoppen din kan bli fet *sitter på min kjeeedelige skole laptop* skal du kutte vekk merker osv. fra toppen av skjermen? kan vel bli litt stygt hvis du fjerner aluminiumen igjen, men det gjør man vel ikke? 7209089[/snapback] når skal du begynne på den? vil gjerne få noen ideer til min... Axel Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kameraten min holder på med en dårlig dell 15" Wide som han har sparkla over alle "sprekker" og seff Dell merket på toppen, han har lakka litt nå, hvit! Skal få den til å ligne litt på Mac... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Arbeidslogg her! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Arbeidslogg her! 7236956[/snapback] Flott! btw, hvor mange var det på lundelan i fjord? mer en 50stk? Det er dumt av dem å arrangere det den dagen jeg skal ha meg wii. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Arbeidslogg her! 7236956[/snapback] Flott! btw, hvor mange var det på lundelan i fjord? mer en 50stk? Det er dumt av dem å arrangere det den dagen jeg skal ha meg wii. 7238097[/snapback] hehe.. tror ikke det var mer enn 50 nei.. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Arbeidslogg her! 7236956[/snapback] Flott! btw, hvor mange var det på lundelan i fjord? mer en 50stk? Det er dumt av dem å arrangere det den dagen jeg skal ha meg wii. 7238097[/snapback] hehe.. tror ikke det var mer enn 50 nei.. 7238427[/snapback] Var 55 betalende. Enig at det var dumt at det var på samme dagen som Wii lanseres, men det var ingen andre helger som passet. Jeg skal også ha meg Wii, men får foreldrene mine til å kjøpe til meg Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Var 55 betalende. Enig at det var dumt at det var på samme dagen som Wii lanseres, men det var ingen andre helger som passet. Jeg skal også ha meg Wii, men får foreldrene mine til å kjøpe til meg 7272423[/snapback] En jeg kjenner er med på å arrangere Lundelan og han sa at de skulle prøve å lage ett like etter nyttår. Så kommer sikkert da. Denne gangen skal jeg spille Wii. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Er ikke dette litt vel OT? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er ikke dette litt vel OT? 7272515[/snapback] Du sier noe der. Nok off topic. Har du komt noe lengre med modden Klekkus? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Nja, nå står det vel mer om å skaffe lexan og arbeidsmoralen Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Var 55 betalende. Enig at det var dumt at det var på samme dagen som Wii lanseres, men det var ingen andre helger som passet. Jeg skal også ha meg Wii, men får foreldrene mine til å kjøpe til meg 7272423[/snapback] En jeg kjenner er med på å arrangere Lundelan og han sa at de skulle prøve å lage ett like etter nyttår. Så kommer sikkert da. Denne gangen skal jeg spille Wii. 7272437[/snapback] Jeg er med å arrangerer LundeLan, og vi har ikke bestemt et Lan like etter nyttår. Vi snakket om at vi kanskje skulle ha et på våren. Ta med Wii-en da vel Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nja, nå står det vel mer om å skaffe lexan og arbeidsmoralen Har du lagd deg noen planer eller teginger? Jeg er med å arrangerer LundeLan, og vi har ikke bestemt et Lan like etter nyttår. Vi snakket om at vi kanskje skulle ha et på våren. Ta med Wii-en da vel 7273871[/snapback] Jeg hørte av en som heter Andreas at de skulle bli et etter nyttår. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nja, nå står det vel mer om å skaffe lexan og arbeidsmoralen Har du lagd deg noen planer eller teginger? Jeg er med å arrangerer LundeLan, og vi har ikke bestemt et Lan like etter nyttår. Vi snakket om at vi kanskje skulle ha et på våren. Ta med Wii-en da vel 7273871[/snapback] Jeg hørte av en som heter Andreas at de skulle bli et etter nyttår. 7273880[/snapback] Hmm... Er ikke bestemt, men blir sikkert ikke før på våren. Men nok off-topic nå gutar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå