Gå til innhold

Får laptop, gjøre en minimod?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg tror laptoppen din kan bli fet :)  *sitter på min kjeeedelige skole laptop* skal du kutte vekk merker osv. fra toppen av skjermen? kan vel bli litt stygt hvis du fjerner aluminiumen igjen, men det gjør man vel ikke? :no:

7209089[/snapback]

når skal du begynne på den?

vil gjerne få noen ideer til min...

Axel

Lenke til kommentar
Arbeidslogg her!

7236956[/snapback]

Flott!

btw, hvor mange var det på lundelan i fjord? mer en 50stk? Det er dumt av dem å arrangere det den dagen jeg skal ha meg wii. :hrm:

7238097[/snapback]

hehe.. tror ikke det var mer enn 50 nei..

7238427[/snapback]

Var 55 betalende. Enig at det var dumt at det var på samme dagen som Wii lanseres, men det var ingen andre helger som passet. Jeg skal også ha meg Wii, men får foreldrene mine til å kjøpe til meg :)

Lenke til kommentar
Var 55 betalende. Enig at det var dumt at det var på samme dagen som Wii lanseres, men det var ingen andre helger som passet. Jeg skal også ha meg Wii, men får foreldrene mine til å kjøpe til meg :)

7272423[/snapback]

En jeg kjenner er med på å arrangere Lundelan og han sa at de skulle prøve å lage ett like etter nyttår. Så kommer sikkert da. Denne gangen skal jeg spille Wii. :)

Lenke til kommentar

7272423[/snapback]

En jeg kjenner er med på å arrangere Lundelan og han sa at de skulle prøve å lage ett like etter nyttår. Så kommer sikkert da. Denne gangen skal jeg spille Wii. :)

7272437[/snapback]

Jeg er med å arrangerer LundeLan, og vi har ikke bestemt et Lan like etter nyttår. Vi snakket om at vi kanskje skulle ha et på våren. Ta med Wii-en da vel :D

Lenke til kommentar
Nja, nå står det vel mer om å skaffe lexan og arbeidsmoralen ;)

Har du lagd deg noen planer eller teginger?

Jeg er med å arrangerer LundeLan, og vi har ikke bestemt et Lan like etter nyttår. Vi snakket om at vi kanskje skulle ha et på våren. Ta med Wii-en da vel :D

7273871[/snapback]

Jeg hørte av en som heter Andreas at de skulle bli et etter nyttår. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nja, nå står det vel mer om å skaffe lexan og arbeidsmoralen ;)

Har du lagd deg noen planer eller teginger?

7273871[/snapback]

Jeg hørte av en som heter Andreas at de skulle bli et etter nyttår. :dontgetit:

7273880[/snapback]

Hmm... Er ikke bestemt, men blir sikkert ikke før på våren. Men nok off-topic nå gutar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...