Gå til innhold

Problemer med WD 250 GB

scoom

Anbefalte innlegg

For ei stund sia flytta eg min stasjonære pc, bytta hus. Då eg skulle starte pc'en på nytt begynte pokkerskapen. Først nekta den å starte windows på nytt.

Så eg gjennomsøke litt og kom til slutt fram til at eg skulle gjennopprette windows. Så eg kobla ut strøm og ide kabel på HD (win xp home, første utgave støtter vel ikkje meir enn 132 gb), så alt var vel då. Så når det var ferdig og eg hadde fått installert SP2 + alle oppdateringer der, så kobla eg til HD igjen. Då fann eg ingen filer inne på harddisken. Den var rett og slett tom. Så starta eg windows på nytt igjen. Då begynte checkdisc å gjennopprette filer i bluescreenen. Jippi tenkte eg. Da er dette redda - men neida.

Då eg skulle sjå nokre filmer som eg hadde inne på den, så begynte den å tulle kraftig. Den spørte først etter codec, og alt anna dill. Filmen var plutseleg på 34t 45 minutt osv.. Nokre filer fungerer, men ikkje alle. Så eg tok back-up av alt som ville fungere, og deretter formaterte eg harddisken. Og fekk same problem då eg nærma meg over 30 gb.

Nokon som har opplevd same problem eller har ei løysing til dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vist man har win xp cd med sp2 så er det bedre en og innstallere sp2 etter at en har innstallert xp. Eller man kan selv slipstreame inn sp2 i win xp med nLite og brenne ut som bootbar cd. http://www.nliteos.com/download.html Det har jeg gjort, aldri hatt noe problemer med det. Krever Microsoft .NET Framework versjon 2.0 http://www.microsoft.com/downloads/details...dd-aab15c5e04f5

Når man får innstallert win xp med sp2 så skulle det meste være i orden, vist ikke selve filmene er corrupte da :hmm:

Endret av ShyFx
Lenke til kommentar

joda, men hadde installert sp2 før eg kobla tilbake harddiskane.. så er noko med harddisken som er kødda. nokon måte eg liksom kan få brukt den delen som "ødelegger" filene? for viss eg bruker same file på ein anna harddisk så fungerer den heilt fint, men viss eg flytter den over til den når den har inntatt så og så mange gb så kjem problemet framigjen... :-(

Lenke til kommentar

hadde ein på 320 i samme maskin, og den fungerte heilt fint.. var den eg flytta filer frå for å sjekke om det var noke riv ruskandes gale med disken eller filene. og filene fungerte på den, men ikkje på den som var 250 gb

Lenke til kommentar

jepp, trur også at det er noko gale med disken akkurat der, men er da merkelig at den skal bli sånn etter ei lita flytting... fungerte fint før eg flytta den, men men.. prøve å dele den opp og sjå om det hjelper på ein eller annan måte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...