Landkrabben Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei, jeg er noen kilo over gjennomsnitt.... Har begynt og sykkle på "trimsykkel" i 20Min annenhver dag.. og 50 armhevinger og situps hver dag... Vil dette vise noen som helst resultat? i så fall, hvor lenge skal man trene før man ser resultat med denne treningen? Leste på den ergometer-sykkelen at 20min, forbrenner man, ca 250 Kcal.. Det er jo ikkje meir enn liten Japp.. Og hvor mye forbrenner enn gjennomsnitts "mann" på enn dag? "Kcal" Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Sykl i 1 time med 40km gjennomsnitsfart da forbrenner du ca. 1400 cal Men vet ikke hvor mye man forbrenner i gjennomsnitt hver dag. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Sykl i 1 time med 40km gjennomsnitsfart da forbrenner du ca. 1400 cal Men vet ikke hvor mye man forbrenner i gjennomsnitt hver dag. 7107934[/snapback] Dette var konstruktivt... Muligens du er en mini-utgave av Thor Hushovd, men det er nok ikke resten av oss nei.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Sykl i 1 time med 40km gjennomsnitsfart da forbrenner du ca. 1400 cal Men vet ikke hvor mye man forbrenner i gjennomsnitt hver dag. 7107934[/snapback] Dette var konstruktivt... Muligens du er en mini-utgave av Thor Hushovd, men det er nok ikke resten av oss nei.. 7107990[/snapback] Er nok ikke noen mini Thor Hushovd nei, må bare viljekraft til! Men kan jo hende det er for mye for han. Var bare et forslag. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det første du kan gjøre, er å slå hardt fatt i kostholdet ditt. Les mye om dette på blant annet Treningsforum.no. Når det er gjort, så forsvinner kiloene ganske fort med noen timer kardiotrening i uka. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Det første du kan gjøre, er å slå hardt fatt i kostholdet ditt. Les mye om dette på blant annet Treningsforum.no. Når det er gjort, så forsvinner kiloene ganske fort med noen timer kardiotrening i uka. 7108447[/snapback] Ok. men vil man se resultaster med den treninga eg tar? Er 192cm, og veier 100 Kg, egentlig ingen problem, men lyst til og gå ned i vekt.. Jobber i industri, så det blir jo enn del "trim" iløpet av enn dag, pga tungt arbeid. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Om du har et bra kosthold ja. Spiser du derimot mye så hjelper trening heller lite. Et eks: Har du fks. et matinntak på 5000 kcal/dag men kun et forbruk på 3000 kcal så... Skal du ned i vekt er tipset å ligge rundt 2000-2500 kcal. Dette er forøvrig et tips, ikke en lov. Føl deg frem, du skal ikke trenge å føle deg slapp osv. og sist men ikke minst: bruk speilet som mål; ikke vekten. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Om du har et bra kosthold ja. Spiser du derimot mye så hjelper trening heller lite. Et eks: Har du fks. et matinntak på 5000 kcal/dag men kun et forbruk på 3000 kcal så... Skal du ned i vekt er tipset å ligge rundt 2000-2500 kcal. Dette er forøvrig et tips, ikke en lov. Føl deg frem, du skal ikke trenge å føle deg slapp osv. og sist men ikke minst: bruk speilet som mål; ikke vekten. 7113752[/snapback] Spiser iløpet av enn dag, ca 10 skiver (Sunt pålegg) + middag, vanlig porsjon..(Sunn middag) ikkje -fast food- for og sei det sånn Men det er kansje litt mye? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Om du har et bra kosthold ja. Spiser du derimot mye så hjelper trening heller lite. Et eks: Har du fks. et matinntak på 5000 kcal/dag men kun et forbruk på 3000 kcal så... Skal du ned i vekt er tipset å ligge rundt 2000-2500 kcal. Dette er forøvrig et tips, ikke en lov. Føl deg frem, du skal ikke trenge å føle deg slapp osv. og sist men ikke minst: bruk speilet som mål; ikke vekten. 7113752[/snapback] Spiser iløpet av enn dag, ca 10 skiver (Sunt pålegg) + middag, vanlig porsjon..(Sunn middag) ikkje -fast food- for og sei det sånn Men det er kansje litt mye? 7119968[/snapback] Hold deg unna brødskiver, prøv å spis knekkebrød eller fiberknekkebrød Brød har for mye karbs. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Man har stort sett to muligheter: 1. Lev, spis og bruk speilet for å "føle" deg frem til resultater. 2. Konstruer en diett du kan holde og følg. Nå spiser jeg vel så mange brødskiver selv, så høres ikke altfor ille ut i mine øyne men så er kroppen veldig individuell og jeg kan kanskje ha et høyere aktivitetsnivå enn deg (: Knekkebrød, er som DNA sier, et bedre alternativ, men personlig så avskyr jeg smaken av dem så holder meg til brød. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå