hanneek Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei Har en web som jeg skal legge inn tipseskjema på. Det skal rett og slett være sånn: Tips en venn om denne siden Ditt navn: Din email: Din venns email: Evnt kommentar. Så skal vedkommende kunne skrive inn verdiene ovenfor og klikke på "send". Da skal "vennen" få en henvisning til min side på sin mail. Vedkommende som sendte mailen fra min side, skal få beskjed om at linken nå er sendt videre. Dewretter skal vedlkkommende "hoppe" tilbake til min webside. HVORDAN gjør man det? takknemmelig for alle svar. hanne Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvor mange tror du bryr seg om slike? Lenke til kommentar
hanneek Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Det var ikke spørsmålet. Hvis du ikke kan hjelpe så trenger du ikke komme med slike kommentarer. Dessuten er det mange som har so\purt meg om jeg kan legge det inn. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det beste hadde vel vært å bruke et PHP-script, vist du har noe erfaringer med det. Vil anbefale deg å legge inn en post på PHP-delen av forumet. Lenke til kommentar
hanneek Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 tusen takk. det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå