iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Forsmådd kone tok hevn Tobarnsmoren hadde sett seg lei på mannens utroskap, og la ut hele garderoben hans til salgs på Ebay. Lenke til kommentar
Valkyrie Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tobarnsmoren hadde sett seg lei på mannens utroskap, og la ut hele garderoben hans til salgs på Ebay. 7107614[/snapback] Det samme ville jeg ha gjort ^^ Rare tingen fortjente det. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hevn er alltid deilig. Er det noen som kan finne den eBay-auksjonen med han som ville selge XBox 360 han skulle gi sønnen sin i julegave fordi han var lei maset? Han ville selge den og fylle esken med stein, kull eller ved, så han solgte alt innholdet for (tror jeg) under 100 dollar. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Gah, kjipt å faktisk ta en annens eiendeler for å vise at man selv synker ned på samme nivå. Hverken kone eller mann har min respekt etter dette. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 etter å ha hørt utallige skrekkhistorier om at forsmådde koner har mishandlet de edlere delene til menn som ikke holder seg innenfor rammene til ekteskapet, så er jeg vel blitt immun mot noe så smått som å selge klærne til mannen på Ebay. er bare ikke noe grunnlag for å vise noen interesse i det her, i min mening. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 etter å ha hørt utallige skrekkhistorier om at forsmådde koner har mishandlet de edlere delene til menn som ikke holder seg innenfor rammene til ekteskapet, så er jeg vel blitt immun mot noe så smått som å selge klærne til mannen på Ebay. er bare ikke noe grunnlag for å vise noen interesse i det her, i min mening. 7130138[/snapback] Ingen av handlingene er vel ikke "gode" akkurat. Dog, førstnevnte bør kanskje straffes hardere enn sistnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå