torob Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei, Jeg har ett skjermkort som i følge spesifikasjonene har DVI-I tilkobling og en skjerm som har DVI-D tilkobling. Per i dag benytter jeg bare VGA kabelen som fulgte med, men har tenkt å kjøpe en DVI kabel. Det første jeg lurer på, passer dette sammen? Og hvis ja, hvilken type DVI kabel skal jeg da kjøpe? Ser det finnes både DVI-I og DVI-D kabler. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 DVI-D med mindere du har 30" LCD eller støre Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ser det finnes både DVI-I og DVI-D kabler. 7107372[/snapback] Jeg lurer også på forskjellen..! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 DVI-D eller ikke har da ikke noe med størrelsen på skjermen å gjøre. DVI-I støtter både analoge og digitale signaler, mens DVI-D kun støtter digitale. En DVI-I-kabel er en "fullkoblet" kabel som takler både analogt (vanlig VGA-signal) og digitalt DVI-signal. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 DVI-D eller ikke har da ikke noe med størrelsen på skjermen å gjøre. DVI-I støtter både analoge og digitale signaler, mens DVI-D kun støtter digitale. En DVI-I-kabel er en "fullkoblet" kabel som takler både analogt (vanlig VGA-signal) og digitalt DVI-signal. 7107557[/snapback] Ok.. er kablen noe forskjell da? Altså passer DVI I og DVI D på et skjermkort, f.eks mitt 7800gt med 2x DVI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå