Deadsent Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har et dø'punkt ved ca 6000-7000 rpm, lurer på hvordan jeg kan fikse dette. Tror det bare er å justere eksosventilen... Noen andre som har dette problemet? eller vet hvordan jeg kan løse det.. Lenke til kommentar
9cklas Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er mulig det er noe med cdi eller luftfilteret ditt,har hørt noe om at det er noe rykking å slikt ved 6-7000 rpm..Prøv å hør litt rundt se på www.mopedportalen.no Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Sånn er det på alle rser/sykler(?) Vet ikke hvorfor jeg men Er sånn på min og Lenke til kommentar
Hazert Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sånn er det på alle rser/sykler(?) Vet ikke hvorfor jeg men Er sånn på min og 7133435[/snapback] Er enten CDI sperra eller Plomberinga som gjør dette.. Ligger 2 guider på http://aprilia.7kt.net . Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er pågrunn av CDI sperra ja. Den kan du kutte ved å skjære hull på silikonen og kutte over ei bro inne i CDI'en, og tette med baderomssilikon eller noe. Link til veileder om fjerning av CDI sperre: *HER* Ser ut som bilda har blitt fjerna fra serveren de ble linka til. Det var litt synd men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå