Gå til innhold

Logitech tastatur

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått en snodig problem med mitt Logitech Cordless Desktop Optical tastatur. De hurtigknappene på toppen er helt ville. Virker som om de har byttet "plass" på ett vis. Når jeg trykker på "E-post", så kommer "Dempet volumkontroll" opp. Har prøvd å avinnstallere det og innstallere det på nytt, men det hjalp ikke.

Noen tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Har nå lastet ned siste divere. Filen som heter it213nor.exe Det hjalp ikke.

Dette problemet startet etter at jeg innstallerte mitt webkamera. Det er ett Logitech Quickcam Pro 3000. Skulle vel ikke være en konflikt mellom disse vel???? Ikke skjønner jeg.

Skal prøve å fjerne alt en gang til. Bruker da det gamle tastaturet og musa.

Og hva har hovedkortet med dette å gjøre?

SpritHansi

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-07 12:07, skrev SpritHansi:

Hmm. Har nå lastet ned siste divere. Filen som heter it213nor.exe Det hjalp ikke.

Dette problemet startet etter at jeg innstallerte mitt webkamera. Det er ett Logitech Quickcam Pro 3000. Skulle vel ikke være en konflikt mellom disse vel???? Ikke skjønner jeg.

Jeg har samme keyboard og kamera. Disse kjører helt fint sammen hos meg. Derimot har jeg dårlige erfaringer med den norske utgaven av driverne. Denne lagde bare kaos for meg under XP. La inn den siste engelske og alt var bra.

Lenke til kommentar

Nå er problemet løst. Det hjalp ikke etter en reinnstallasjon av Windows så jeg gikk og byttet det. Funker som bare det nå.

Nå har jo derimot det scrollhjulet på musa begynt å kødde. Scoller litt av seg selv og sånn. Leste at det var en ide å fjerne driverene som fulgte med? Leste også at Logitech kommer med nye drivere nå snart? Kanskje like greit å vente på dem!!

SpritHansi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...