Bitesizedmoose Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har en Acer travelmate 230 som jeg ikke har brukt på et par måneder og nå går den kun på nettstrøm. Om jeg tar ut nettkabelen så slås maskinen av tvert. Ladeindikatoren viser 0% kapasitet. Er det noen måte å gjenopplive dette batteriet? Noe program som rekondisjonerer det eller lignende? Det er et Lithium-Ion batteri. Takk Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 er batteriet gammelt? kan vaere det har ytet sin siste ampere... i saa fall er det ikke noe aa gjoere med Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Nja... laptopen er rundt tre år gammel tror jeg. Hadde jeg visst hvilke av pinnene som går til selve batteriet (og ikke til den integrerte ladekretsen) så kunne jeg satt lading rett på cellene og kanskje fått liv i det på den måten? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 vil ikke anbefale det. Et laptop-batteri varer vanligvis ikke mer enn ett til to år, og å prøve å tvinge det til å ta lading kan få samme konsekvenser som å bruke ett Sony-batteri; det kan faktisk eksplodere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå