nattenskonge Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 hei sikkert feil mappe, men må bare ta spørsmålet her.. På maskinen min har jeg 2 FAT32 disker... Problemet mitt er at jeg ikke får extraktet RAR-filer som er over 4gb. hørte noen sa at dette er pga at jeg har FAT 32 disker, stemmer dette? og er det noen måte å få tatt ut disse filene uten å måtte formatere disken min?? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja det stemmer at ikke fat32 støtter filer med størrelse > 4 Gb. Løsningen er å konvertere partisjonen til NTFS som ikke har denne begrensninga. Da bruker du bare convert kommandoen. Hvis du ikke vet hvordan du skal bruke convert kommandoen, så kan du ta en kikk her. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Prøv gratis programet Tugzip o pack ut filen. Kanske går? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tror ikke et program vil gjøre det noe større mulig, da sperren liker i filsystemet. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Prøv gratis programet Tugzip o pack ut filen. Kanske går? 7108345[/snapback] har ingenting med hvilket program han bruker. Fat støtter ikke filer over 4 gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå