ekwathne Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg er ute etter et slikt akvarium sidedør til Lian Li kabinettene. Noen som vet hva jeg snakker om? De solgte det på Microplex før men finner det ikke lenger. Noen som kan si meg hvor det selges? Mvh Erling Edit: Litt info om akvariumet finner dere her, her og her Jeg har funnet diverse utenlandske nettsider som selger det, men jeg bestiller det kun ifra Norge. Endret 19. oktober 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ville satset på å sendt en mail til microplex og hørt om de kunne tatt inn et nytt parti Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Har sendt en mail til Microplex nå. Ba dem om å ta inn ett parti til med disse sidedørene. Vi får se hva vi får til svar. Noen som vet om andre plasse disse sidedørene selges i Norge? Mvh Erling Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er bare microplex.no (og netshop da) som tar inn Lian Li da, men databutikken.com/no selger også Lian Li så du kan titte der. Men har en liten feeling på at du må bestile fra utlandet hvis ikke microplex vil ta inn flere dører Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Men har en liten feeling på at du må bestile fra utlandet hvis ikke microplex vil ta inn flere dører 7107723[/snapback] Jeg er redd for det ja. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Fikk mail tilbake av microplex idag: Hei. Lian Li sidedør med akvarium vil dessverre ikke komme på lager igjen. Vi er utsolgt og Lian Li har sluttet å produsere den Dette betyr at jeg ikke kommer til å kjøpe meg en slik sidedør ettersom jeg ikke bestiller fra utlandet og betaler flere hundre kroner i frakt. Mvh Erling Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lage selv da! jajajaj! ... weee! Det kan umulig være så vanskelig. Men jeg ville latt den stått på test i 1 uke før jeg hadde montert den på maskinen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg gidder ikke å lage akvarium selv. Jeg skulle hatt dette akvariet fra Lian Li eller ingenting. Jeg som hadde gledet meg til å få et slikt akvarium og nå er det utsolgt. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 En jeg kjenner har en butikk som solgte slike dører. Han sluttet å selge dem etter at 2 av dem sprang lekk, uten forvarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå