Gå til innhold

Vil BF2 overleve?

Anbefalte innlegg

Hei! Hvor lang tid vil det ta før Battlefield 2142 tar igjen Battlefield 2 i compo sammenhenger? Ta eks TG 07 det vil fortsatt finnes en BF2 compo der? Hva tror dere om dette? Jeg tror vel egentlig at Battlefield 2 vil holde seg 1 år til ihvertfall? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Hvor lang tid vil det ta før Battlefield 2142 tar igjen Battlefield 2 i compo sammenhenger? Ta eks TG 07 det vil fortsatt finnes en BF2 compo der? Hva tror dere om dette? Jeg tror vel egentlig at Battlefield 2 vil holde seg 1 år til ihvertfall?  :hmm:

7107146[/snapback]

tror nok at battlefield 2 lever litt lenger ja, personlig så syns jeg bf2 var bedre enn 2142(har bare testet demoen, men jeg likte ikke konseptet)

Lenke til kommentar

Helt ærlig så tror jeg BF2 vil holde seg en god stund til. Tror faktisk BF 2142 vil forsvinne før BF2, iogmed at Quake Wars kommer ut i mars. Må nå si at jeg gleder meg som en liten unge til mars (dimme, ny pc, age of conan OG Quake Wars :love: )

Lenke til kommentar

For klanscenen sin del kommer BF2 garantert til å overleve. Ingen av de store klanene har annonsert en overgang til 2142. Grunnen til at aktive spillere slutter er ikke pga. 2142, men at de har gått lei BF2.

Quake Wars: Enemy Territory er det store spillet klanscenen venter på (BF2), dette er spillet som anses for å overta for de store klanene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg kommer personlig til å spille BF2 så lenge det lever. Har ingen planer om å skaffe 2142.

Liker ikke sånne framtidsspill egentlig. Beste spillene er jo de fra andre verdenskrig :)

Lenke til kommentar

Jeg er helt sikker på at BF2 vil være aktivt en god stund framover. Bare se på 1942, er faen meg folk som spiller det enna :ohmy:

EA/Dice påstår at 2142 skulle være det siste spillet i BF serien, men jeg tviler sterkt!

Go for it. Go for the real battlefield. Go for Battlefield 2!

Lenke til kommentar

Det vi har sett hittil er at BF miljøet har kun plass til ett spill hittil. Battlefield Vietnam tok over for Battlefield 1942, Battlefield 2 tok over for Battlefield Vietnam. Problemet nå er at Battlefield 2142 ikke kommer til å bli så populært, svært mange liker ikke spillet. Til og med største BF miljøet i Norge vurderer å ikke sette opp BF2142 servere pga strenge regler fra EA.

Tror BF2 vil overleve en stund ihvertfall til Armed Assault kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...