HPS Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) kjøpte meg ny mobil i dag med telenor.. tenkte eg skulle logge meg inn på mine sider hos telenor, men når eg logger inn med mitt mobilnr og mitt passord så kommer eg inn på en helt annen person... her kan eg få opp all mulig info om denne personen og endre abb, fylle på mobilen m.m sikkerhet?? Endret 19. oktober 2006 av HPS Lenke til kommentar
HPS Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 hmm. så at denne personen hadde kontantkort.. ringte kontofonen.. og joda.. der var det 49 kr.... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Meld fra til Telenor Kundeservice snarest på 09000!! -snubbel Lenke til kommentar
HPS Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 de er vel stengt no? uansett har eg kun mobil og bruker ikke penger på noe de har gjort feil... jævlig irriterende.. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kundesørvis har åpent hele døgnet, så du bør ringe snarest! Lenke til kommentar
jic Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvis du ikke vil ringe kan du kanskje sende en epost. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Men dette bør vel ringes inn om pga saken. Lenke til kommentar
HPS Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 har sendt epost.. skal ringe snart.. bare spille litt poker først hehe.. Btw.. når eg ringer skal eg selvfølgelig bruke pengene på kontantkortet Lenke til kommentar
HPS Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 ringt telenor no.. som var veldig sjokkert.. butikken har tydligvis gitt meg feil nr/simkort.. hun la inn en feilmelding og skulle ringe meg i morgen.. kjedelige greier.. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Og enden på visa blei? Lenke til kommentar
HPS Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 løste seg til slutt.. de har glemt å gi en person sitt simkort og gitt det til meg.. de prøvde å registrere mitt abb på det sim kortet, men de fikk bestillingen i retur neste dag.. eg leverte tilbake sim kortet og fikk nytt + de oppretta nytt abb. men det merkelige er at torsdag når eg kjøpte mobil så skulle eg fått mob nr 995xxxxx. dette ble i følge butikken ikke registrert skikkelig.. når de oppretta nytt abb fredag skulle eg få nr 993xxxxx.. iflg kontrakten. når eg kom hjem så fant eg ut at eg har fått 995 nr´et.... skulle ikke forundre meg om eg har fått 2 abb plutselig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå