rhymenocerous Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ah, satte noen pene treere i dag, men etter en stund sa det bare stopp, og jeg gikk over til å ta bare 180.. Uansett, parken i vassfjellet er herlig for tiden. Eller, så herlig som den kan bli. Ta dere en tur oppover om dere har mulighet. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Fordi du ble sliten da eller? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, det var det jeg også kom fram til! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Da fant vi ut av det da^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvor mye kan/bør jeg selge er CrazyCreek-brett for? Skal kjøpe meg et brett fra Sonic til neste sesong. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Trenger kjapt svar! kjøpte i dag noen briller mamma sa var ALT for dyre, og sa att vi skal bytte dem tilbake. Noen som vet om noen ''billige'' og ikke MINST bra briller ? Ps. Billig for mamma er under 900. helst anti-fog som det så fint heter Takkar Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 kjøp fra ebay så får du akurat de brillene du vill til under den prisen Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Yo Er det noen som vet hva det man har i mellom bindingene som man står på i heisen med heter? (Har hjerneteppe) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, da blir det kanskje en tur i Tryvann snart da. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har ett stort problem som jeg trenger hjelp til. Jeg har ikke stått på 3-4 sesonger nå, men har utrolig lyst til å stå igjen. Jeg har støvler, men problemet er at jeg har gigantiske bein, støvlene mine er str 49 1/2. Problemet som oppstår er at tuppen på støvlene går i snøen når jeg svinger frontside. Dette er det problemet jeg har hatt med alle brett når jeg har prøvd å leie. Ingen av stedene har brett som er breie nok. Noen som vet hvilket brett jeg bør kjøpe meg som er bredt nok. Kanskje viktig å si at jeg er 196 høy så trenger et relativt langt brett også. Lenke til kommentar
Geita Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 De fleste brettprodusenter lager de bestselgende brettene sine i wide-utgaver. Har du såpass store og gode ben er det 0 problem å svinge med et slikt brett. For de med mellomstore føtter kan det bli litt tyngre. Det finnes også riser-plater til å ha under bindingene, for å gi mer rom før hel-/tå-drag. Men dette skal være noe dritt. Blir fort løse, kan legge for mye press på skruehullene osv.. Wide-brett skal fåes kjøpt hos alle som forhandler snowboard Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Noen som får opp bilde fra semifinalen i TAC på NRK nett-tv? Får kun svart skjerm... Edit: Kom nå Endret 23. februar 2008 av Eksos Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Begynner snart å dra seg til i TAC nå! Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Oi! Pappa sa ja til å dra til Åre! Herlig : D Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Aah, tilbake fra alpene nå. Dæven døtte, jeg veit hvor jeg skal sette mine fremtidige ferier... Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Få høre litt mer om alpene da. Har hatt utrolig lyst til å ta turen nedover i vinter. Hvordan er det med snowboardkjøring? Og hvordan er snøforholdene nå? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Der jeg var (Stubaital/Tirol i Østerrike) var det en nesten kjedelig park sammenlignet med standarden i norske/svenske. Men frikjøringa der.. Ettersom skianlegget vi var på ligger delvis oppå en isbre, er det snø der året rundt. Var en ca. 2 meter der, hvorav den øverste halvmeteren var ferskt pudder. De fleste innfødte er stuck in the 80's (når det kommert til påkledning og kjørestil *hint: neonfarger og Lars Bull*) var det plenty med ukjørt pudder og urørte renner ned fjellsida. Lite t-kroker og sånt piss, men mye gondoler og stolheiser med skinnseter og vindstopper. Endret 24. februar 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ljosland denne helgen var ikke noe å skryte av. ELENDIG vær. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Der jeg var (Stubaital/Tirol i Østerrike) var det en nesten kjedelig park sammenlignet med standarden i norske/svenske. Men frikjøringa der.. Ettersom skianlegget vi var på ligger delvis oppå en isbre, er det snø der året rundt. Var en ca. 2 meter der, hvorav den øverste halvmeteren var ferskt pudder. De fleste innfødte er stuck in the 80's (når det kommert til påkledning og kjørestil *hint: neonfarger og Lars Bull*) var det plenty med ukjørt pudder og urørte renner ned fjellsida. Lite t-kroker og sånt piss, men mye gondoler og stolheiser med skinnseter og vindstopper. Østeriket / alpene er ikke akkurat stedet å dra om du ønsker park. USA, helst Lake Taho, er da stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå