rhymenocerous Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 http://youtube.com/watch?v=1ym7xkVj6Uc Dårlig kvalitet på Youtube, men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det så jo faktisk ikke så værst ut. Trodde først du skulle falle, men så hentet du deg pent inn igjen. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noe som er viktig og tenke på når man hopper big jumps? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nå er ikke jeg noe proffkjører, men det lønner seg å ha stor fart. Hvis ikke risikerer du å lande på kulen og det er ikke særlig behagelig for føttene. Og prøv å kom så rett på hoppet som mulig. Slik at du hopper så rett som mulig. Dette er i alle fall mine erfaringer. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jepp. Ogås lurt å trekke opp beina, gir deg mer kontroll i lufta. Hvis det er mye sprett i hoppet, er det lurt å lene seg litt fremover og. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Dårlig kvalitet på Youtube, men. Stilig den. Endret 18. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
heffal0mp Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Heisann! Vurdere å kjøpe meg nytt brett, det står imellom disse to; - Signal 2008 (OG series?) - Burton Jussi Oksanen (2006) HJELP MEG! Noen som selger burton bindinger også? Finner bare bittesmå bindinger på burton.no --> ganske dyre også.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Eg ville ha tatt jussi-plata. Lenke til kommentar
Geita Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Ganske fet den jussien. Go for it. http://www.whitewater.no/ http://www.session.no/ http://www.bajas.no/ http://www.blue-tomato.com/ ...fører burtonbindinger. Labert utvalg for tiden Eiditt: Har ikke g-sport og surfsentrum også burton? Look it up Endret 18. februar 2008 av geita Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som skal på Tryvann/Varing i morgen? <3 Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som skal på Tryvann/Varing i morgen? <3 Kunne tenkt meg det, men det er så jævlig mange der i vinterferien. Er heldig jeg, bor bare 3km unna varingen, så kan stikke opp dit på ukedagene etter skoletia Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hrmpf! Gratis buss til vassfjellet på onsdag, men ser ut som at været blir helt for jævlig! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som skal på Tryvann/Varing i morgen? <3 Kunne tenkt meg det, men det er så jævlig mange der i vinterferien. Er heldig jeg, bor bare 3km unna varingen, så kan stikke opp dit på ukedagene etter skoletia Neeejda, er vel ikke så mange? Hvordan tror du det er på Varing i morgen? Kanskje jeg får med gutta en tur dit.. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som skal på Tryvann/Varing i morgen? <3 Kunne tenkt meg det, men det er så jævlig mange der i vinterferien. Er heldig jeg, bor bare 3km unna varingen, så kan stikke opp dit på ukedagene etter skoletia Neeejda, er vel ikke så mange? Hvordan tror du det er på Varing i morgen? Kanskje jeg får med gutta en tur dit.. Er som regel ganske stappa i helger og ferier. Men bra hopp og rails, men er ikke helt sikker på føre akkurat nå. Sikkert ikke dårlig Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som har vært i Tryvann de siste dagene og kan fortelle hvordan forholda er? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vel, det er greit med snø. Forholdsvis hardt og isete, sånn at du ikke har lyst til å falle. Hoppene virker som om de har smeltet bort en del, det samme med kickerne til railsa. Noen av railsa lugger ganske bra, men det er helt greit der. Bare pass på, noen partier er ren is, spesielt i siste henget i parken. De har ikke satt ut noe særlig mer, men pipen er "åpen". Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Var helt greit i Tryvann idag, bortsett fra at parken var helt elendig i mine øyne. Nå er det lenge sia forrige gang jeg var på Tryvann, så er ikke sikker på hvordan det pleier å være, men to hopp hver runde i parken er for dårlig! Ikke var de spesielt store heller... La ikke merke til noe is egentlig, var bare grovkorna snø. Endret 19. februar 2008 av jorg1s1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Da har jeg vært 5 dager på hovden (stod i bakken 3) og skal til gautefall i mårra : ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvordan var det på Hovden egentlig? Har hørt mye dårlig om været. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kunne dere som har fri og kanskje oppholder dere på fjellet dele noen flere klipp med oss som må holde Norge igang? Det hadde vært veldig fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå