Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998
Noen som skal på Tryvann/Varing i morgen? <3

 

Kunne tenkt meg det, men det er så jævlig mange der i vinterferien. Er heldig jeg, bor bare 3km unna varingen, så kan stikke opp dit på ukedagene etter skoletia :)

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Noen som skal på Tryvann/Varing i morgen? <3

 

Kunne tenkt meg det, men det er så jævlig mange der i vinterferien. Er heldig jeg, bor bare 3km unna varingen, så kan stikke opp dit på ukedagene etter skoletia :)

 

Neeejda, er vel ikke så mange?

Hvordan tror du det er på Varing i morgen? Kanskje jeg får med gutta en tur dit..

 

Er som regel ganske stappa i helger og ferier. Men bra hopp og rails, men er ikke helt sikker på føre akkurat nå. Sikkert ikke dårlig ;)

Lenke til kommentar

Vel, det er greit med snø. Forholdsvis hardt og isete, sånn at du ikke har lyst til å falle.

Hoppene virker som om de har smeltet bort en del, det samme med kickerne til railsa.

Noen av railsa lugger ganske bra, men det er helt greit der.

 

Bare pass på, noen partier er ren is, spesielt i siste henget i parken.

 

De har ikke satt ut noe særlig mer, men pipen er "åpen". :)

Lenke til kommentar

Var helt greit i Tryvann idag, bortsett fra at parken var helt elendig i mine øyne. Nå er det lenge sia forrige gang jeg var på Tryvann, så er ikke sikker på hvordan det pleier å være, men to hopp hver runde i parken er for dårlig! Ikke var de spesielt store heller... La ikke merke til noe is egentlig, var bare grovkorna snø.

Endret av jorg1s1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...