Abnegation Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som vet om noen bra sider eller filmer på nett som systematisk går igjennom triks og viser navn? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Fann nokre med Google, men kvaliteten har eg ikkje dømt: http://www.niftytricks.com/snowboard/index.html http://www.abc-of-snowboarding.com/snowboarding-tricks/ http://snowboarding.about.com/cs/tipstricks/ Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Noen som vet om noen bra sider eller filmer på nett som systematisk går igjennom triks og viser navn? 7464796[/snapback] www.tacky.no ! Norges største og klart beste nettside om skate/snow.. Skjekk den Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ser man det, ser man det Fant forsåvidt en også en film selv. 29 forskjellige flatlandtriks Mye bra å lære av den! Synd det ikke er replay og slowmotion på den da.. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jibbing with Jeremy Jones går igjennom sakte og sikkert noen greie triks. Ganse kjedelig film,men lærerik er den. Ikke så mye action i den altså. Endret 10. desember 2006 av Morfiril Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har som nevnt tidligere fyset litt på nytt brett, jeg er ute etter et brett som egner seg til "freestyle", altså hopping, pipe osv, ikke rase fort nedover bare. Jeg kikket litt på dette, noen som har noen erfaringer/formeninger om dèt? Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ey for faen M-J. Jeg kjenner jo dama di Gått på samme skole som hu, heter Lise Lotte vel? Menmen, jeg skal ha meg Shaun White brettet i år! Har prøvd det og det er digg! Aff, kjipern med null snø ass. Skal til Geilo i romjula da, blir kos <3 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Æsj, tviler på at det blir mye brettkjøring i jula på meg. Er visstnok ikke så mye snø hjemme (Ål, Hallingdal), og kunstsnø og is er lite fristende. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som har erfaringer med 5150 (brett og bindinger)? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg står på snowboard ja, gleder meg sykt til snøen kommer her. Kjører rundt på ett K2 brett. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jippi, nå kommer snøen i Trøndelag Kjører foresten et Nitro Darkhorse board (nummer 34 av 150 tror jeg =) Endret 14. desember 2006 av egzeth Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Æsj, tviler på at det blir mye brettkjøring i jula på meg. Er visstnok ikke så mye snø hjemme (Ål, Hallingdal), og kunstsnø og is er lite fristende. 7488664[/snapback] Da har du ikke mye å klage på... Har ikke kunstsnø engang jeg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det er jo ikke noe tap å ikke ha kunstsnø, da kan du heller sitte inne hele dagen og nerde. Lenke til kommentar
noseh Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nå snør det ENDELIG som bare juling her i Tromsø Håper bare for guds skyld ikke dette snøfallet (også) blir tatt av mildværet som er meldt til uka :\ Nytt utstyr skriker etter å få komme i bakken nå, og det gjør jeg også! Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Siden jeg -alltid- bruker å starte sesongen i jula (siden jeg de siste årene har hatt eksamen før jul har det blitt dårlig med kjøring før det), så har jeg ikke bekymret meg sånn kjempemasse for været, før ca NÅ. Hvorfor, hvorfor, hvorfor kan det ikke bare bli snø?? *argh* Jeg har ikke nytt utstyr, men det ble lite kjøring i fjor, så jeg har nesten nye sko Gleder meg stort til å komme meg i bakken iallfall. Vi får ofre litt til snøguden eller noe tror jeg, kanskje det hjelper Lenke til kommentar
czr Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kjøpte nytt kit til 6000 kroner, og nå ler værgudene av meg.. Hadde aldri trodd jeg skulle savne snøen så mye som dette. Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kjøpte nytt brett i går, så ser jeg at de har stramma bindingene, sånn at såla har fått 4 små sirkler under... Burde jeg klage og få et nytt brett, eller er det ikke så farlig? Brukte lixm 7,5k på hele herligheten, så jeg vil at det skal være perfekt... Mvh Thomas Trosten Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Kjøpte nytt brett i går, så ser jeg at de har stramma bindingene, sånn at såla har fått 4 små sirkler under... Burde jeg klage og få et nytt brett, eller er det ikke så farlig? Brukte lixm 7,5k på hele herligheten, så jeg vil at det skal være perfekt...7555129[/snapback] Har egentlig ikke noen betydning for brettets egenskaper, men det blir som kjent mindre verdt. Det som går an er å be om en pris-reduksjon. Endret 22. desember 2006 av jh_ Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Ja, i morgen er den store dagen.... Tryvann åpner for de som ikke har fått med seg det Selv får jeg ikke stått pga skal til bestemoren min, men gleder meg til å stå i romjula med ny jakke og bukse! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har akkurat vært i Varingskollen nå. Digg, men veldig uvant med nytt brett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå