VolcomStone Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sunnmørsalpane / Fjellsæter Skal foresten opp i morgon også. Då skal topptrekket vere ope, og vi "lokalkjende" har ein spesiel plass vi køyrer. Vi køyrer bak eit fjell og kjem ut at i løypa. Blir utruleg digg. Erlend Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Så evig kjedelig å sitte på sørlandet med den lysten til å stå på snowboard. Spess når en er blakk og her er det bare rein! ;/ Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ah! Akkurat en slik tråd jeg var ute etter! Har et spørsmål til dere her: Hvordan lærte dere å stå på snowboard? Jeg er 23år gammel og har ALDRI stått på snowboard men har utrolig lyst til å lære det. Virker som en helt utrolig forfriende følelse. Burde jeg bare leie meg et brett og satse utfor barnebakken eller burde jeg ta et "kurs" av noe slag? takk for all respons Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg begynte vel å stå på snowboard da jeg var 8-9 år, og så sta som jeg var så ville jeg verken ha instruktørtime eller ta heisen. Jeg gikk opp barnebakken og kjørte ned - gang etter gang. Jeg lærte veldig fort (selvfølgelig med masse tryning), og etter en helg på Geilo var jeg faktisk like god som kompisene som hadde stått et par år. Skulle jeg begynt på snowboard i dag derimot, ville jeg tatt en instruktørtime/kurs slik at jeg hadde lært det grunnleggende. En kompis av meg lærte seg helt feil svingteknikk og et par andre dårlige uvaner, noe han ville unngått dersom han startet rett på et kurs. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Anbefaler to kurs. Det samme som jeg tok. Ett kurs for å stå i bakken og ett for hopping. Det er alt jeg har tatt av kurs resten har jeg lært selv. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjenner det begynner å krible litt i kroppen nå! Sendt mail til http://www.norsksnowboardskole.no/ og fått med dama på detta. Tenkte meg ut etter jobb på mandag å se på brett og kjøpe på neste lønning! Dette blir bra, dette blir morro! Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvor bor du? Kan absolutt anbefale butikken SrfSnoSk8 ved konserthuset Oslo. De har virkelig peiling på hva de selger! De har så vidt jeg vet også butikker i Bergen og Trondheim. Kart: http://www.gulesider.no/kart/map.c?companies=Z0022V0P Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Snowboard er lett å lære hvis du bare går inn for det. Du kommer til å tryne, men se på det sånn at, hver gang du tryner, blir du bedre. Så fort du har stått ett par tre ganger vil du nok ha dreisen på det. Bare finn ut hvilken vei som er naturlig for deg å stå, goofy eller regulare. For hvis du begynner å lære deg den omvendte veien først av hva som er ditt naturlige vil det ta veeeeeeeldig mye lengre tid. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Tok noen bilder ute idag. Syns dette bildet var litt stilig, får flashback fra "gammledager" da jeg så i snowboardbøker på bibioteket på barneskolen! Det er lillebroren min som kjører, han er ny på brette. klikk på bildet for større version Endret 3. februar 2008 av Husee Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei Er det noen som vet om noen bra snowboard butikker nærme oslo ? Jeg er på jakt etter ny jakke skjønner dere. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som var på Snowshow i varingskollen i dag?At man ikke kan organisere en slik event bedre er helt utrolig.. Man er visst bare ute etter å få markedsført varer! Oi, hvordan da? Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hei Er det noen som vet om noen bra snowboard butikker nærme oslo ? Jeg er på jakt etter ny jakke skjønner dere. www.snowboardshop.no er jeg fan av ihvertfall (oslo) Skal bestille goggles, rome park pack og en genser om et par dager derfra Endret 3. februar 2008 av Hi-DEQ Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei Er det noen som vet om noen bra snowboard butikker nærme oslo ? Jeg er på jakt etter ny jakke skjønner dere. www.snowboardshop.no er jeg fan av ihvertfall (oslo) Skal bestille goggles, rome park pack og en genser om et par dager derfra Men er ikke det nettbutikk? Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet hvilke triks Andreas Wiig tar her?: http://www.vanssnow.com/index.html Er det dobbel rodeo 720? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det står rett over biletet: Dobbel cork 1080. (Forøvrig kan ikkje dobbel rodeo verte 720, ettersom ein rodeo er 540 og oppover. Det kan derimot verte 900, Travis Rice har gjort eit par av desse i det siste har eg sett.) Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Aha! Der ser jeg! Men hørte et sted at rodeo er når man har brettet over hodet og spinner mens cork er sidelengs spinn? Så rodeo 540 er en baklengssalto + 180 ? eller.. Endret 3. februar 2008 av francisco Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg har stått på brett i ca 4 år nå, men i fjor fikk jeg ikke stått noe siden jeg fikk en kneskade Men her er brettet mit : Og så har jeg noen HEAD boots men jeg fant ingen bilder Endret 3. februar 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå