Espen-kun Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Okay jeg er sjukt nybegynner, og lurer på hva blant annet dette betyr: 1. Switch? 2. frontside? 3. backside? takkar for svar Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Frontside roterer du til høyre backside omvendt. Switch da står du omvendt enn det du pleier. That's it^^ Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Feil å seie at frontside er mot høgre, ettersom det har med kva veg du står. Når ein roterer frontside snur ein seg mot landinga, slik at ein etter 90° ser nedover bakken. Backside er motsatt, då snur ein ryggen til landinga, slik at ein etter 90° ser oppover bakken. Redigert: Men det er rotasjonar, uttrykka vert brukt i railing ogso: Ein backside boardslide er når ein railer med brettet på tvers av railen, og ser nedover bakken. Ein må altso rotere 90° grader frontside for å ta ein BS boardslide. Tilsvarande er FS boardslide når ein railer med ryggen nedover. Forklaringa på kvifor det er slik hugser eg ikkje. På lipslide - ein boardslide der ein hopper inn frå sida av railen og løfter bakfoten over railen - er det motsatt. På ein BS lipslide roterer ein 90° BS, og tilsvarande for FS. Endret 29. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Imponerande kunnskap Tobben, og attpåtil frå ein skikøyrar! Flaut, men heller ikkje eg hugsar kvifor begrepsbruken er stikk motsett på rails enn på hopp. Skal prøve å finne ut av det! Edit: forresten, Norge gjorde jo nestan reint bord under X-games! 2 gull i snow, 1 gull i skislope og sølv til Hedda Berntsen i skicross! Haha, sjekk ut expn.com, er berre US-køyrarar som vert via merksemd der! Endret 29. januar 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Feil å seie at frontside er mot høgre, ettersom det har med kva veg du står. Når ein roterer frontside snur ein seg mot landinga, slik at ein etter 90° ser nedover bakken. Backside er motsatt, då snur ein ryggen til landinga, slik at ein etter 90° ser oppover bakken. Redigert: Men det er rotasjonar, uttrykka vert brukt i railing ogso: Ein backside boardslide er når ein railer med brettet på tvers av railen, og ser nedover bakken. Ein må altso rotere 90° grader frontside for å ta ein BS boardslide. Tilsvarande er FS boardslide når ein railer med ryggen nedover. Forklaringa på kvifor det er slik hugser eg ikkje. Takk ^^ og takk til deg over der og ^^ Men en ting: Først så sier du att FS er att du snur ryggen oppover og ser nedover bakken, og 2 gangen sier du att BS er att du gjør det samme . Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hehe, no har eg då køyrd med snøbrettkøyrarar på fjellet i snart ti sesongar, og i tillegg sett ein del snjofjøl på TV, so eg burde jo kunne noko ... Men en ting: Først så sier du att FS er att du snur ryggen oppover og ser nedover bakken, og 2 gangen sier du att BS er att du gjør det samme .Les det eg skriv ein gong til, det er forskjell på rotasjonar og railing (skli på rekkverk). Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Feil å seie at frontside er mot høgre, ettersom det har med kva veg du står. Når ein roterer frontside snur ein seg mot landinga, slik at ein etter 90° ser nedover bakken. Backside er motsatt, då snur ein ryggen til landinga, slik at ein etter 90° ser oppover bakken. Redigert: Men det er rotasjonar, uttrykka vert brukt i railing ogso: Ein backside boardslide er når ein railer med brettet på tvers av railen, og ser nedover bakken. Ein må altso rotere 90° grader frontside for å ta ein BS boardslide. Tilsvarande er FS boardslide når ein railer med ryggen nedover. Forklaringa på kvifor det er slik hugser eg ikkje. Takk ^^ og takk til deg over der og ^^ Men en ting: Først så sier du att FS er att du snur ryggen oppover og ser nedover bakken, og 2 gangen sier du att BS er att du gjør det samme . Det er to forskjellige ting. Fs spin på hopp er at du ser nedover bakken etter 90 grader, men det gjelder ikke på rails. Det heter bs boardslide, fordi du kommer med ryggen mot railen. Så snur du deg 90 grader frontside, men det heter allikevel bs boardslide, fordi baksiden din var mot rail før du begynte å spinne...hvis du skjønner ? Lenke til kommentar
ApeiBur Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som vet hvordan føret er i Vassfjellet? Kjipt å ta buss i 30min for å kjøre på is... Pokkers regn!! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Feil å seie at frontside er mot høgre, ettersom det har med kva veg du står. Når ein roterer frontside snur ein seg mot landinga, slik at ein etter 90° ser nedover bakken. Backside er motsatt, då snur ein ryggen til landinga, slik at ein etter 90° ser oppover bakken. Redigert: Men det er rotasjonar, uttrykka vert brukt i railing ogso: Ein backside boardslide er når ein railer med brettet på tvers av railen, og ser nedover bakken. Ein må altso rotere 90° grader frontside for å ta ein BS boardslide. Tilsvarande er FS boardslide når ein railer med ryggen nedover. Forklaringa på kvifor det er slik hugser eg ikkje. På lipslide - ein boardslide der ein hopper inn frå sida av railen og løfter bakfoten over railen - er det motsatt. På ein BS lipslide roterer ein 90° BS, og tilsvarande for FS. Det heter frontside boardslide fordi du kommer fra venstresiden av railen når du hopper opp, dvs du kommer med magen mot railen på en måte:P og omvendt med backside. Lipslide er som sagt et unntak Ble veldig skuffa idag da jeg ikke tørte å ta noen flips i anlegget, var jo såå enkelt når jeg hadde masse løssnø og lande i, klarte det jo til og med etter at landinga hadde blitt har som is. Var kanskje noe med at hoppene var isete og jævlige, samme med landingene men, får se om jeg klarer det når det blir litt bedre forhold. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 BS er når du har railen bak deg og FS er når du har den forran deg er ikke værre enn det. Og det er ingen unntak, og om du kommer på fra høyere eller venstere kommer jo an på om du kjører regular eller goofy. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tenk dere om det blir høyre backside. hvis frontfoten din peker mot bakken og du snur deg så frontfoten peker mot venstre. Da blir fs høyre. Jeg tenker ihverftall det mer naturlig. mMen det kan være andre som tenker at venstre er mer naturlig å si men men... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det kjem jo heilt an på kva veg ein køyrer ... Køyrer ein regular (venstre fot fremst) vil frontsiderotasjonar vere mot venstre, og backside mot høgre. Køyrer ein goofy (høgre fot fremst) vil frontside vere mot høgre og backside mot venstre. Du tenkjer på frontside mot høgre som naturleg fordi du truleg køyrer goofy, men du har ikkje tenkt på at mange køyrer regular. Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 BS er når du har railen bak deg og FS er når du har den forran deg er ikke værre enn det. Og det er ingen unntak, og om du kommer på fra høyere eller venstere kommer jo an på om du kjører regular eller goofy. hm.. På BS har du jo railen foran deg også. Var ikke helt fornøyd med den forklaringen. Tror heller kanskje det er at man har railen bak seg rett før man hopper på. Eller har noen en bedre forklaring? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du kan seie det slik at du har railen på baksida av deg rett før takeoff. På samme måte er railen på framsida av deg ved frontside . Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Faktisk køyrer jeg regular. Det blir for meg mest naturlig da å si høyre fs. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 har prøvd og forklare det med mine paint ferdigheter her :!: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Faktisk køyrer jeg regular.Det blir for meg mest naturlig da å si høyre fs. Snakker me om to forskjellige ting her? Eg snakker om rotasjonar (på hopp). Når du køyrer regular er frontside-rotasjonar mot venstre. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Eg trur ikkje alle her inne veit forskjellen på høgre og venstre. Ei heller at ikkje alle står goofy eller regular. For å klarne opp er det kanskje like greit å bruke klokke-prinsippet: Når du køyrer regular er fs-rotasjonar MOT klokka. Ved bs-rotasjonar MED klokka. Alle som er smarte der ute kan gjette kva som skjer når ein køyrer goofy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Da har jeg skaffet meg noen nye briller til helga. Ville ikke gi så veldig mye så det ble "Bula Goggle Hallen", til 599,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå