Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sinnsykt bra av Andreas Wiig! Veldig spennende konkurranse også, de falt jo én etter en i det andre runnet.

 

At Shaun White er en dårlig taper er vel ikke noe stor nyhet, men nå fikk jo enda fler se det, så... Ble rett og slett irritert da Shaun White kom ned og spilte kjempehappy over at han liksom kjørte så jævlig bra i det første runnet, bare for å påvirke dommerne. Etter hvert så sier han at han har kjørt med "broken" brett (eller brekt, som de norske kommentatorene sa), helt siden treninga. "Broken" betyr jo også ødelagt, og brettet var vel neppe brekt tror jeg.

 

La meg være den første i denne tråden til å innrømme det: jeg hater Shaun White!

 

Edit: Skrivefeil

Endret av jorg1s1
Lenke til kommentar
La meg være den første i denne tråden til å innrømme det: jeg hater Shaun White!

 

Shaun white er og blir en sellout.. Man merker at han er medieyndling etter disse sendingene, og det bidrar kun til å forsterke hat mot han. Han virker mer og mer usympatisk etter hver gang jeg ser han.

 

Nummer to i tråden: Jeg hater virkelig Shaun.

Lenke til kommentar
Sinnsykt bra av Andreas Wiig! Veldig spennende konkurranse også, de falt jo én etter en i det andre runnet.

 

At Shaun White er en dårlig taper er vel ikke noe stor nyhet, men nå fikk jo enda fler se det, så... Ble rett og slett irritert da Shaun White kom ned og spilte kjempehappy over at han liksom kjørte så jævlig bra i det første runnet, bare for å påvirke dommerne. Etter hvert så sier han at han har kjørt med "broken" brett (eller brekt, som de norske kommentatorene sa), helt siden treninga. "Broken" betyr jo også ødelagt, og brettet var vel neppe brekt tror jeg.

 

La meg være den første i denne tråden til å innrømme det: jeg hater Shaun White!

 

Edit: Skrivefeil

 

 

Jeg vil si at det første runnet til Shaun White var ganske imponerende. To 10ere med brukket brett, det er det ikke så mange som klarer.

Brette var BRUKKET! Gå inn på EXPN, der kan dere ser alt også er det film av Torstein Horgmos 1.plass bigair

Lenke til kommentar

Vinnerløpet til Andreas Wiig:

http://sports.espn.go.com/broadband/video/...brand=winterx12

Kevin Pearce 2. plass

http://sports.espn.go.com/broadband/video/...brand=winterx12

Shaun White 3. plass

http://sports.espn.go.com/broadband/video/...brand=winterx12

 

Andreas er den eneste som setter en rodeo, og det gjør det mer variert og morsomt enn å bare spinne standard på hvert hopp. Shaun White spinner hver gang og blir kjedelig etter hvert. Har du sett han en gang, har du sett han alle. Og dommerne kan ikke gi han bedre score fordi han kjører på et ødelagt brett, noe han ville de skulle gjøre i går. Synes Andreas var mer enn en verdig vinner!!

Lenke til kommentar

Har sett klippa no, og er ikkje heilt sikker på om eg synest at Wiig køyrde beitre enn Pearce og White. Men bra for Norge uansett. Og sjukt bra av Horgmo å vinne BA, ganske snedig den off axis swbs9-ern!

 

Btw, sjukt masse stygge jakker og bukser ute og går under X-Games, f.eks. Kevin Pearce. Yuck! Haha, og sjekk korleis arrangørane prøvar å få alt til å sjå ut som eit frigging DATASPEL! Filming, grafikk, ja til og med slopen ser jo ut som den er tatt rett ut av Amped2 eller noe sånt. Eg trur deltakarane i Big Air kunne ha vist feitare stil og hangtime på eit annsleis bygt hopp. Det beste hadde vore om dei berre hadde bygt ein 25-30m tabletop, og ikkje eit jævla monument av eit dataspel-hopp. Jaja, mine 0.02$

 

Heia Norge!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...