Heilage Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er nomis sitt designforslag til neste sesong igjen. Godt at det er delt smak om det. Jeg for min del synes noe av det er dritfett. Jeg synes eskimolooken er idiotisk og stygg. Før var det iallefall slik at folk hadde forskjellige klær. Nå har alle de samme snowboardbuksene, de samme jakkene, og alle sammen ser ut som Westside-gangstere fra Svalbard. I have no hoes, only polar bears. Nok ranting. Kan ikke forvente at alle er like sære som meg. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er nomis sitt designforslag til neste sesong igjen. Godt at det er delt smak om det. Jeg for min del synes noe av det er dritfett. Jeg synes eskimolooken er idiotisk og stygg. Før var det i alle fall slik at folk hadde forskjellige klær. Nå har alle de samme snowboardbuksene, de samme jakkene, og alle sammen ser ut som Westside-gangstere fra Svalbard. I have no hoes, only polar bears. Nok ranting. Kan ikke forvente at alle er like sære som meg. Eskimolooken var et nytt uttrykk for meg, snakker vi om samme type eskimoer? - De som bor i iglooer og bruker skinnklær? Hehe. Anyways, liker ikke looken som "alle kidsa" bruker idag jeg heller, men nomis er faktisk ett merke som har litt fresh stil over seg mener nå jeg. Legger ved et bilde av en eskimo for sammenligning Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Klærene på bilde 3,5 og 7 var drit stygge....Men resten kunne jeg godt gått med Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 jeg kunne godt vurdert og kjøpe jakka på bilde 8:) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Eskimolooken var et nytt uttrykk for meg, snakker vi om samme type eskimoer? - De som bor i iglooer og bruker skinnklær? Hehe. Anyways, liker ikke looken som "alle kidsa" bruker idag jeg heller, men nomis er faktisk ett merke som har litt fresh stil over seg mener nå jeg. Legger ved et bilde av en eskimo for sammenligning De bruker forøvrig selskinnsparkaer. Uansett, jeg synes faktisk at mye av dagens jakkemote samt en del av bildene du viste på forrige siden ligner abnormt mye på eskimoklær. Vi kan også kalle det telt, om det er bedre. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Dette er i og for seg greit, men thats it. Resten av Nomis-settene var altfor glorete og søplete. Generelt meiner eg at snowboardclothing var mykje kulare før i tida, med einsfarga tekstilar etc. Sessions hadde foreksempel mykje fett ved tusenårsskiftet og litt utover. No derimot er det liksom om å gjera å ha dei mest horete kleda i bakken. Masse ruter, striper, blings etc. Perfekte eksempel på dette er alt som kjem frå Burton, og nye merke som Nomis: Yuck! Endret 25. januar 2008 av Frigata Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg likte den sorte buksa og den hvite jakka best^^ Så Nomis er Burton? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nei nei! Poenget var at Burton har mykje stygge klede, og det har nye merke som Nomis også! Lenke til kommentar
Larze Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Den jakken og buksen med ruter var jo bare helt rå! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ok, skjønner . Jeg misforsto sry^^ Lenke til kommentar
MartinRenna Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bilde 2,6,8 og 9 var fete, men de andre var dritstygge.. No offence, men det er min mening;) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er det noen her som drar backflip eller front flip eller rodeo? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Denna var jævelig fet . Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Er det en ny trend at jakka skal være så gigantisk stor? Ser jo ut som beina er 2% av den total kropslengden da. er enig med resten her. Mye stygge klær. Mye kulere å kjøre i litt harshell jakker fra bergang/norrøna osv. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Er bedre med store jakker fordi de gir deg bedre beveglighet + at det er behagligere å kjø e med enn en trang skall-jakke. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Er enig hvis man har kjøpt for trang jakke. Ellers har jeg vanskeligheter med å se for meg at det er bedre bevegelighet i en stor fora boblejakke enn hva man har i en skalljakke. Men jeg vet jo ikke, har aldri kjørt i klær som på bildene over. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Finnes ikke noe bedre å kjøre i enn en vanlig snowboardbukse med godt snitt, samt en god surfeskjorte. Med godt superundertøy (Devold er knall) under trenger man ikke mer heller. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Synes det kan være fett med litt "skrikende" klær også. Men da må stilen kjøres gjennomført og alt må passe... Selv kjører jeg en enkel stil, bukse fra DC og jakke fra Freshjive. Har denne buksen, bare at min er svart. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Selv kjører jeg i dette: Columbia Snow King: Omtrentlig en slik Quiksilver-skjorte: Som er litt åpen, med denne t-skjorten under: Litt sært kanskje, men jeg liker å ikke være helt monoton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå