Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Det er nomis sitt designforslag til neste sesong igjen.

 

Godt at det er delt smak om det. Jeg for min del synes noe av det er dritfett. :)

 

Jeg synes eskimolooken er idiotisk og stygg.

 

Før var det iallefall slik at folk hadde forskjellige klær. Nå har alle de samme snowboardbuksene, de samme jakkene, og alle sammen ser ut som Westside-gangstere fra Svalbard.

 

I have no hoes, only polar bears.

 

 

Nok ranting. Kan ikke forvente at alle er like sære som meg. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nomis sitt designforslag til neste sesong igjen.

 

Godt at det er delt smak om det. Jeg for min del synes noe av det er dritfett. :)

 

Jeg synes eskimolooken er idiotisk og stygg.

 

Før var det i alle fall slik at folk hadde forskjellige klær. Nå har alle de samme snowboardbuksene, de samme jakkene, og alle sammen ser ut som Westside-gangstere fra Svalbard.

 

I have no hoes, only polar bears.

 

 

Nok ranting. Kan ikke forvente at alle er like sære som meg. :p

 

Eskimolooken var et nytt uttrykk for meg, snakker vi om samme type eskimoer? - De som bor i iglooer og bruker skinnklær?

 

Hehe. Anyways, liker ikke looken som "alle kidsa" bruker idag jeg heller, men nomis er faktisk ett merke som har litt fresh stil over seg mener nå jeg.

 

Legger ved et bilde av en eskimo for sammenligning

post-103262-1201214977_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Eskimolooken var et nytt uttrykk for meg, snakker vi om samme type eskimoer? - De som bor i iglooer og bruker skinnklær?

 

Hehe. Anyways, liker ikke looken som "alle kidsa" bruker idag jeg heller, men nomis er faktisk ett merke som har litt fresh stil over seg mener nå jeg.

 

Legger ved et bilde av en eskimo for sammenligning

 

De bruker forøvrig selskinnsparkaer. :)

 

Uansett, jeg synes faktisk at mye av dagens jakkemote samt en del av bildene du viste på forrige siden ligner abnormt mye på eskimoklær. :p

 

Vi kan også kalle det telt, om det er bedre. ;)

Lenke til kommentar

outerwear-for-website-5.jpg

 

Dette er i og for seg greit, men thats it. Resten av Nomis-settene var altfor glorete og søplete. Generelt meiner eg at snowboardclothing var mykje kulare før i tida, med einsfarga tekstilar etc. Sessions hadde foreksempel mykje fett ved tusenårsskiftet og litt utover. No derimot er det liksom om å gjera å ha dei mest horete kleda i bakken. Masse ruter, striper, blings etc. Perfekte eksempel på dette er alt som kjem frå Burton, og nye merke som Nomis:

 

outerwear-for-website-3.jpg

 

Yuck! :ph34r:

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...