Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg med meg et noe spesielt brett ut fra sportsbutikken for test. Et Volant Aggression Steel 54-brett.

 

Dette har sikkert ingen av dere hørt om før, siden alle ser ut til å kjøre på Burton for tida, men Volant var en liten produsent i Colorado, USA som produserte litt spesielle ski og snowboard. Jeg har to Volant eVolutionDX-brett fra før av, de ble laget med titaniumskjelett og trefiber av noe slag. Aggression Steel-brettet er det siste brettet (tror jeg) de produserte før Atomic tok over produksjonen og merket ble crap.

 

Gleder meg til å teste dette brettet i bakken til uka. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cheers, satte 360 på bigjumpen idag ^^. Dro også 540 på noen av de "små hoppene", tenkte jeg skulle prøve 720 på bigjumpen idag. Alltid digg når man setter nye triks.

 

Grattis:D

Målet mitt for i år er nettopp å dra en 3-er på biggen, samt å sette 5-ere på de mindre hoppene! I tillegg skal jeg raile alt hva det skal være av rails! :cool:

Lenke til kommentar
Bra jobba! Stort er det hoppet da?

14 meter flate tror jeg, men er ganske mye split så du er vel litt over 3 meter over bakken på det høyeste.

 

Jungeldyret: Det er i varingskollen.

 

Og når jeg spinner legger jeg ikke noe bestemt vekt på noen fot, jeg bare kjører inn å legger vekten på hælene på fs og omvendt på bs og kjører en svak bue og satser som en tulling rundt. Man burde heller ikke skrense noe på hoppkanten, du mister bare fart og får mindre kontroll, i tillegg ser det ikke så bra ut. Man kan jo eventuelt ta fs fra tåkant, det ser enda kulere ut :D

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
... I tillegg skal jeg raile alt hva det skal være av rails! :cool:

 

Jasså, drar du "rollercoaster'n" på Norefjell og "S-railen" på Gålå? :D

 

"rollercoaster'n" på norefjell er syk...!

 

Jeg bare så på den med stor respekt å kjørte forbi :D

 

Hvordan ser den ut? Svingete eller som en loop? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...