Heilage Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 I dag fikk jeg med meg et noe spesielt brett ut fra sportsbutikken for test. Et Volant Aggression Steel 54-brett. Dette har sikkert ingen av dere hørt om før, siden alle ser ut til å kjøre på Burton for tida, men Volant var en liten produsent i Colorado, USA som produserte litt spesielle ski og snowboard. Jeg har to Volant eVolutionDX-brett fra før av, de ble laget med titaniumskjelett og trefiber av noe slag. Aggression Steel-brettet er det siste brettet (tror jeg) de produserte før Atomic tok over produksjonen og merket ble crap. Gleder meg til å teste dette brettet i bakken til uka. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Cheers, satte 360 på bigjumpen idag ^^. Dro også 540 på noen av de "små hoppene", tenkte jeg skulle prøve 720 på bigjumpen idag. Alltid digg når man setter nye triks. Najs! Hvor var det hen? Skal på hytte(Gålå) lørdag/søndag, men vil en tur til Tryvann i morgen... Noen som vet hvordan det er der? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 180 Indy er ikke noe stress det eller hvis jeg klarer begge deler hver for seg? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 180 Indy er ikke noe stress det eller hvis jeg klarer begge deler hver for seg? Blir litt ekstra å tenke på, men burde gå bra. Bare husk å rotere nok, og å slippe grabben før du lander, så burde du være set. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ok, skal prøve i år^^ Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Cheers, satte 360 på bigjumpen idag ^^. Dro også 540 på noen av de "små hoppene", tenkte jeg skulle prøve 720 på bigjumpen idag. Alltid digg når man setter nye triks. Grattis:D Målet mitt for i år er nettopp å dra en 3-er på biggen, samt å sette 5-ere på de mindre hoppene! I tillegg skal jeg raile alt hva det skal være av rails! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ... I tillegg skal jeg raile alt hva det skal være av rails! Jasså, drar du "rollercoaster'n" på Norefjell og "S-railen" på Gålå? Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ... I tillegg skal jeg raile alt hva det skal være av rails! Jasså, drar du "rollercoaster'n" på Norefjell og "S-railen" på Gålå? Må jo holde det jeg lover. Kan du ikke legge ut noen bilder eller filmer, så jeg vet hva jeg går til? haha Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har hørt at når man skal spinne legger man vekt på bakfotet og svinger rundt . Stemmer det? Ihvertfall bs Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Bra jobba! Stort er det hoppet da? 14 meter flate tror jeg, men er ganske mye split så du er vel litt over 3 meter over bakken på det høyeste. Jungeldyret: Det er i varingskollen. Og når jeg spinner legger jeg ikke noe bestemt vekt på noen fot, jeg bare kjører inn å legger vekten på hælene på fs og omvendt på bs og kjører en svak bue og satser som en tulling rundt. Man burde heller ikke skrense noe på hoppkanten, du mister bare fart og får mindre kontroll, i tillegg ser det ikke så bra ut. Man kan jo eventuelt ta fs fra tåkant, det ser enda kulere ut Endret 24. januar 2008 av Tmz Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 kom nesten akk inn etter å ha klart å raile min første rail Hjemmelaga Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ... I tillegg skal jeg raile alt hva det skal være av rails! Jasså, drar du "rollercoaster'n" på Norefjell og "S-railen" på Gålå? "rollercoaster'n" på norefjell er syk...! Jeg bare så på den med stor respekt å kjørte forbi Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ... I tillegg skal jeg raile alt hva det skal være av rails! Jasså, drar du "rollercoaster'n" på Norefjell og "S-railen" på Gålå? "rollercoaster'n" på norefjell er syk...! Jeg bare så på den med stor respekt å kjørte forbi Hvordan ser den ut? Svingete eller som en loop? :!: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 S-rail som går opp og ned. Sjå illustrasjon på http://www.northernrails.com/. Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Såpass.. Må nok flere år til før jeg klarer den der, ja! Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som har sett pressereleasen på NOMIS-outerwear linja 2008/2009..? Det var sjukt mye fett der.. Tror jeg skipper å kjøpe nye klær i år og venter på disse istedet. <3 Digger spesielt den buksa og jakka på bilde 2. Vil ha nåå. =( Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det der årets mote? Skammer meg nesten over å være snowboarder nå... Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det der årets mote? Skammer meg nesten over å være snowboarder nå... Det er nomis sitt designforslag til neste sesong igjen. Godt at det er delt smak om det. Jeg for min del synes noe av det er dritfett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå