Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg vurderer å kjøpe denne buksa fra Dogfunk.com.

Er det noen som har noen erfaring med å kjøpe herifra?

Hvor lang tid tar det, må jeg betale noe i toll/moms?

Regnet ut at boksa koster ca. 1000 spenn, pluss ca. 500 kr i frakt. Jeg skal ha den i "Brown Shepards Weave" :D

 

Er veldig usikker på størrelse, så er det noen som vet om noen steder i Oslo-området som selger bukser med lignende størrelser? Hadde vært veldig greit å fått prøve, før jeg bestiller fra statene.

 

Den var da phet, likte rutene! men likte ikke at det er blå og rød farge på den da, hadde

holdt med lyse brun og mørke brun :)

 

Jeg ikke ha den i den fargen du ser med en gang, hvis du trykker på "Brown Shepards Weave" får du den fargen jeg skal ha, uten det blå osv.

 

Hei, jeg vurderer å kjøpe denne buksa fra Dogfunk.com.

Er det noen som har noen erfaring med å kjøpe herifra?

Hvor lang tid tar det, må jeg betale noe i toll/moms?

Regnet ut at boksa koster ca. 1000 spenn, pluss ca. 500 kr i frakt. Jeg skal ha den i "Brown Shepards Weave" :D

 

Er veldig usikker på størrelse, så er det noen som vet om noen steder i Oslo-området som selger bukser med lignende størrelser? Hadde vært veldig greit å fått prøve, før jeg bestiller fra statene.

 

Hei. jeg skal også bestille fra dogfunk nå.

Du må regne med at du må betale 25% ekstra av verdien pluss ett gebyr på 90 kroner.

så buksa kommer på ca 1350 pluss porto, altså totalt ca 1850 kroner da..

Dette er hva jeg tror, og regner med..

 

Noen som har tips til noen fete jakker fra dogfunk. under 2000 kroner.. skal brukes til daglig bruk :)

 

Ok, høres bra ut, siden jeg regner med at buksa ville kostet en god del mer i Norge. Men hvordan gjør du det med str.? Prøver du i butikk først? Vil nemlig være sikker på størrelse, da jeg ikke er noe særlig bred rundt livet/magen/rumpa, men 178 lang.

 

Tenker på å dra med en jakke også, selv om jeg har en helt ny en...

Lenke til kommentar
Ok, høres bra ut, siden jeg regner med at buksa ville kostet en god del mer i Norge. Men hvordan gjør du det med str.? Prøver du i butikk først? Vil nemlig være sikker på størrelse, da jeg ikke er noe særlig bred rundt livet/magen/rumpa, men 178 lang.

 

Tenker på å dra med en jakke også, selv om jeg har en helt ny en...

 

Jeg tar og bestiller en large bare tenker jeg.

Jeg bruker L i t-skjorter, er 177 høy og drøye 90 kilo, så håper dette vil passe.

De har livechat der du kan spør om ting også.

Eneste er at det er kjipt med dyr porto og toll i tillegg.

Har funnet en Fourquare jakke jeg har lyst på, den koster 220 dollar, den kommer på 1900 kroner med toll og porto, dette er vel fortsatt ganske mye billigere enn i norge? Skal også kjøpe noen t-skjortet..

Lenke til kommentar

Noen som vet helt sikkert om det er toll på snowboardklær? Skal bestille snowboardjakke, goggles og lue på Dogfunk i nærmeste fremtid, men det virker som ingen er helt sikker på dette angående toll. Har jo lest noe på toll.no, men de sier ingen ting spesifikt om snowboardklær (ikke at jeg forventer det). Så nettopp på Forbrukerinspektørene på NRK, og der sa en dude at det ikke er Toll på klær i det hele tatt. Får jeg lov til å være forvirret? :p

Lenke til kommentar
Noen som vet helt sikkert om det er toll på snowboardklær? Skal bestille snowboardjakke, goggles og lue på Dogfunk i nærmeste fremtid, men det virker som ingen er helt sikker på dette angående toll. Har jo lest noe på toll.no, men de sier ingen ting spesifikt om snowboardklær (ikke at jeg forventer det). Så nettopp på Forbrukerinspektørene på NRK, og der sa en dude at det ikke er Toll på klær i det hele tatt. Får jeg lov til å være forvirret? :p

 

Jeg har bestilt fra Skateamerica før, og en venninne har bestilt fra abercrombie før, og vi har begge betalt toll på klær, bestilte noen Nike sko fra ebay, måtte også betale Toll for dette.

Så det er nok Toll på alle klær som bestilles ja. dessverre er grensa på bare 200 kroner..

Må betale for alt over det.

Lenke til kommentar
hva synes dere om denne buksa?

har tenkt til og kjøpe den :)

 

http://www.dogfunk.com/dogfunk/BUR1576/Wra...tml?swatch=WPTN

 

også har jeg veldig lyst på denne jakka:

 

http://www.dogfunk.com/dogfunk/FSQ0204/Fou...acket-Boys.html

 

Er du gutt eller jente? den buksa er jente bukse og jakka er gutte jakke..

Jenter kan jo fint bruke guttejakker, men bruker jentebukser er ikke så kult md tanke på fitting..

Uansett så får du ikke bestilt den buksa, for burton blir ikke sendt til Norge.

Ingen butikker som sender burton til Norge.

Lenke til kommentar
hva synes dere om denne buksa?

har tenkt til og kjøpe den :)

 

http://www.dogfunk.com/dogfunk/BUR1576/Wra...tml?swatch=WPTN

 

også har jeg veldig lyst på denne jakka:

 

http://www.dogfunk.com/dogfunk/FSQ0204/Fou...acket-Boys.html

 

Utrolig stilig jakke syns jeg! Men det blir nokså anonymt dersom du bruker en grå bukse til, derfor syns jeg du burde kjøpe en bukse med striper av samme farge som jakka. Det hadde vært dødsfett :thumbup:

Lenke til kommentar
Er veldig usikker på størrelse, så er det noen som vet om noen steder i Oslo-området som selger bukser med lignende størrelser? Hadde vært veldig greit å fått prøve, før jeg bestiller fra statene.

 

De har den på Bikes And Boards i oslo. Hadde tidligere i sesongen hvertfall..

 

Koster 2100 der iirc.. Den er ganske stor i størrelsen. ;)

Lenke til kommentar
Er veldig usikker på størrelse, så er det noen som vet om noen steder i Oslo-området som selger bukser med lignende størrelser? Hadde vært veldig greit å fått prøve, før jeg bestiller fra statene.

 

De har den på Bikes And Boards i oslo. Hadde tidligere i sesongen hvertfall..

 

Koster 2100 der iirc.. Den er ganske stor i størrelsen. ;)

 

Skal ta en tur og se:) Hadde trodd at den skulle koste mye mer i Norge, andre busker ligger jo på 3-5 svære...

Lenke til kommentar
Er veldig usikker på størrelse, så er det noen som vet om noen steder i Oslo-området som selger bukser med lignende størrelser? Hadde vært veldig greit å fått prøve, før jeg bestiller fra statene.

 

De har den på Bikes And Boards i oslo. Hadde tidligere i sesongen hvertfall..

 

Koster 2100 der iirc.. Den er ganske stor i størrelsen. ;)

 

Skal ta en tur og se:) Hadde trodd at den skulle koste mye mer i Norge, andre busker ligger jo på 3-5 svære...

 

Serr? Hvilke bukser er dette? Gullbelagte analog-bukser?

 

Betalte 2500 for min Volcom bukse, og det er det dyreste jeg har betalt for en snowboardbukse noensinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...