jh_ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nei, men med Burtons Series 13 kan du legge inn det designet. Det er dyrt og du må få sendt det til Sverige eller et annet land, men det er ihvertfall en mulighet. 7367989[/snapback] Takk, stilig Litt synd de ikke hadde bilder av hvordan brettene ble seende ut i virkeligheten, og ja det ble litt stive priser; 9800,- Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nå har jeg nettopp kommet hjem med et splitter nytt Burton Custom 62 og et par mission-bindinger Gleder meg som et BARN til snøen laver ned nå! Skal til Zermatt i slutten av februar, kan jeg regne med å møte noen herfra? Vi reiser med STS Alpereiser 7371078[/snapback] Fett brett Har samme brett og bindinger selv, bare fjorårets. Tror jeg skal til Zermatt neste vinterferie:p et år etter deg med andre ord, ser veldig bra ut der Lenke til kommentar
czr Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er det noen som kan dra en snødans, slik at jeg kan komme meg ut og teste det nye brettet mitt. Er så møkk lei av å gå og vente Lenke til kommentar
Migr Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva filmer liker dere? Lenke til kommentar
noseh Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 The First Descent er dritrå, får så sinnsykt lyst til å dra i bakken når jeg ser den! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Lenge siden jeg har sett noen snowboardfilmer nå, men husker da Optigrab kom ut var det favoritten min. Ellers vil jeg si at 411snow suger...hvertfall de 3 første. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Andre som ser på Air&Style på NRK no? Kven er han idioten av ein kommentator som nesten aldri seier rett tal på rotasjonane? Det er no ikkje so vanskeleg å sjå forskjell, og når nokon tar av regular og lander goofy so må han no forstå at det ikkje kan vere ein 1080. Var verst i fyrste delen, har heldigvis ikkje vore like ille no etter nyheitene. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Andre som ser på Air&Style på NRK no? Kven er han idioten av ein kommentator som nesten aldri seier rett tal på rotasjonane? Det er no ikkje so vanskeleg å sjå forskjell, og når nokon tar av regular og lander goofy so må han no forstå at det ikkje kan vere ein 1080. Var verst i fyrste delen, har heldigvis ikkje vore like ille no etter nyheitene. 7409541[/snapback] Crap, bra du minte meg på det, hadde glemt det helt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Dagens triks: Dobbel backflip backside 180, med knekt brett. Eg digger Travis Rice. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Dagens triks: Dobbel backflip backside 180, med knekt brett. Eg digger Travis Rice. 7410018[/snapback] så digg det var.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) synd de greiene hadde så dårlig komentatorer! de viste jo ikke en dritt av hva de snakka om! Endret 6. desember 2006 av M-J Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Sjekk ut den fantastiske grabben Travis Rice tar ved 2:00 minutter. Helt sjuk! Tar noe lignende, men ikke på langt nær så stilfullt og midt i en 180. Det må prøves Litt fiffig den saltoen han tar rett etterpå. EDIT: Link ja? Endret 6. desember 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sjekk ut den fantastiske grabben Travis Rice tar ved 2:00 minutter. Kor? Skulle det vere ein link til ein video der? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Sjekk ut den fantastiske grabben Travis Rice tar ved 2:00 minutter. Kor? Skulle det vere ein link til ein video der? 7438176[/snapback] Åh søren! Endret 6. desember 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hehe, den er fin ja. Meir moro: http://www.youtube.com/watch?v=t5bRSeKv2w4 http://www.youtube.com/watch?v=Z652Es5Ts3c Lenke til kommentar
Migr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvem er Favoritt kjøreren deres? mine : 1-DK! han ruuuler 2-JP solberg 3-Ero etala Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kven er DK? Kjem ikkje på nokon med dei initialane akkurat no. Og forresten: Eero Ettala. Travis Rice, Nicolas Müller og Romain De Marchi er nokon, men det er sikkert mange som kunne vore nemnt. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 DK det er Dany kass! kjører får Gnu , agancy å granade! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Danny Kass ja, det veit eg sjølvsagt kven er. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Akkurat kjøpt nytt brett nå, fra oslo snowboard center. Ble Allian Pro Knock-out, med SP draculizer bindinger. Hørt mye bra kritikker om det brettet. Han karen som jobber der sa: "Når du kjører på detta brettet er det akkurat som å ha en V8 under beina." Da var jeg solgt... hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå