NothinDoin™ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Se bakover når du lander, det gjør at rotasjonen ikke blir for stor og man lander lettere Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Noen som vet om noen bra snowboardbutikker i trondheim?Har du vore innom Session? Du finn den her. Endret 20. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) HEMSEDAL TIL HELGA! Bare blitt en dag på Kongsberg og en(!) tur ned Norefjell denne sessongen, til helga blir det full pupp.. Litt utstyrsspec her siden jeg er ny i tråden: Brett: Burton Cruzer 164 Wide Binding: Salomon S3 Boots: Salomon Dialogue Wide :!: Syns dere wide virker stort? De er i strl 47.. Det er ikke tilfeldig at jeg kjører på bredt snowboard for å si det sånn. Googles: Carrera Kimerik O.T.G. *mine innlegg* Endret 20. januar 2008 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ok, da prøver jeg session i morgen. Se om de kan lure på meg litt utstyr før det blir en uke i åre! Kan tipse trønderne om at forholdene i vassfjellet faktisk er ganske bra nå. Jeg var der i dag, og det var en del løssnø å kjøre i. Gleder meg til det blir åpent helt opp. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Enda en dag i bakken idag:) Utrolig gøy å stå på snowboard. Sitter jo her nå med vondti ryggen etter å ha bånda bigjumpen i bakken nærmest:P Ikke at den er sååå stor, men hoppa vel litt over 10. Det var ikke vondt da, men det er det nå. Men jeg sliter med 360'en, FS så mangler jeg ca 45 grader, og hvergang jeg prøver BS så drar jeg 90 grader å lander på ryggen, uten å vite hvorfor? noen som har erfaringeR? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kommer rett fra Hallingskarvet skisenter nå.. helt ville forhold. Må være noe av det deiligtse jeg har kjørt i. Rått mye pudder og digg park. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen her som vet om det faktisk finnes ett kult snowboard spill til pc? Sliter med å finne noe.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 tror egentlig ikke det finnes til pc nei, bare til konsoll Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen her som vet om det faktisk finnes ett kult snowboard spill til pc?Sliter med å finne noe.. eneste jeg har sett til pc er supreme snowboarding, som er en forholdsvis gammel klassiker. Men det blir litt kjedelig i lengden.. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 eneste jeg har sett til pc er supreme snowboarding, som er en forholdsvis gammel klassiker. Men det blir litt kjedelig i lengden.. Har det, men det blir litt kjedelig i lengden ja.. Husker jeg hadde ett til Pc for kanskje tja 6-8 år siden som var litt kult da. noen som husker noen spill fra den tiden? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 sikkert det X-games snowboarding eller hva det het! var gøy men begynner og bli utdatert Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) I tillegg virket det ikke som om de hadde noen som kunne selge utstyret. Har same inntrykket. Swag er crap fra ende til annen. Skal du ha bra tilbud, eksperthjelp og ellers gode råd stikk du innom Session. Dei ansett ikkje boardbabes eller kookiecutters utan peil og forståelse for utstyr. Endret 20. januar 2008 av Frigata Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Se bakover når du lander, det gjør at rotasjonen ikke blir for stor og man lander lettere Aha, ok. Skal prøve. Takk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Må snart ha meg nytt brett, reservoaret mitt med Volant Evolution DX-brett er snart tomt. Produserer i det hele tatt Volant fortsatt brett? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hvilken stand setup bruker dere ? Jeg bruker 0 15 (goofy) Hviken setuper er best for: freeride,park,rails egentlig ? Hvor mye har stand setup og si for og bli bedre, klare nye tricks etc ? Endret 21. januar 2008 av MKej Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 +15 på fremste, -15 på bakerste. Regular. Vassfjellet en tur i morgen. Endelig Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Akkurat nå har jeg +15 og -10, regular. Etter at jeg skiftet til "ducky" har jeg fått problemer med å raile, føler at brettet lugger på boardslides. Faller også av på noseslides... Kan hende at det bare er noe jeg innbiller meg, men noen som har noen tips? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg bruker Regular. Jeg husker ikke tallene men tror det er +15 og -15. Det er vel det vanlige eller hva? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 +16/-16 her, SC Kooley 154. Im ridin goofy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå