Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEMSEDAL TIL HELGA! :D

 

Bare blitt en dag på Kongsberg og en(!) tur ned Norefjell denne sessongen, til helga blir det full pupp..

 

Litt utstyrsspec her siden jeg er ny i tråden:

Brett: Burton Cruzer 164 Wide

post-87381-1200859551_thumb.jpg

Binding: Salomon S3

Boots: Salomon Dialogue Wide :!: Syns dere wide virker stort? De er i strl 47.. Det er ikke tilfeldig at jeg kjører på bredt snowboard for å si det sånn.

Googles: Carrera Kimerik O.T.G.

post-87381-1200860118_thumb.jpg

 

 

*mine innlegg* :D

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Enda en dag i bakken idag:) Utrolig gøy å stå på snowboard.

 

Sitter jo her nå med vondti ryggen etter å ha bånda bigjumpen i bakken nærmest:P Ikke at den er sååå stor, men hoppa vel litt over 10. Det var ikke vondt da, men det er det nå.

 

Men jeg sliter med 360'en, FS så mangler jeg ca 45 grader, og hvergang jeg prøver BS så drar jeg 90 grader å lander på ryggen, uten å vite hvorfor? noen som har erfaringeR?:)

Lenke til kommentar
eneste jeg har sett til pc er supreme snowboarding, som er en forholdsvis gammel klassiker.

 

Men det blir litt kjedelig i lengden..

 

Har det, men det blir litt kjedelig i lengden ja..

 

Husker jeg hadde ett til Pc for kanskje tja 6-8 år siden som var litt kult da. noen som husker noen spill fra den tiden?

Lenke til kommentar
I tillegg virket det ikke som om de hadde noen som kunne selge utstyret.

 

Har same inntrykket. Swag er crap fra ende til annen. Skal du ha bra tilbud, eksperthjelp og ellers gode råd stikk du innom Session. Dei ansett ikkje boardbabes eller kookiecutters utan peil og forståelse for utstyr.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...