dymoletratag Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Var jo tøff den, men sjekk ut whiteout-jakkene på oslo sportslager! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, ehm, bor veldig langt unna oslo, så hvis ikke det går ann å bestille online så er ikke det en løsning. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 www.oslosportslager.no Lenke til kommentar
shredderkiddo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den var jo dritstygg........... Helt enig der.. ikke fint med masse forskjellige farger og folk som står på ski O.o Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ville ikke gått med det der om jeg hadde fått cash for d ! Lenke til kommentar
shredderkiddo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som vet om en fin plass for en nybegynner som kan og hoppe og raile litt. F.eks triks som: 180, 50-50 og bs board? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Såvidt jeg har forstått det, så bor jo du i nærheten av Vassfjellet, og der er det jo fint for sånt? Lenke til kommentar
shredderkiddo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Såvidt jeg har forstått det, så bor jo du i nærheten av Vassfjellet, og der er det jo fint for sånt? næh, egentlig ikke. Railsene er helt fuckup. sykt vansklig og raile på dem, men ellers så er jo hoppene ganske grei men har litt lyst til og øve meg på og raile Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Blir satt opp noen rails i dødens dal iløpet av vinteren. Blir sikkert bra å øve der. Endret 19. januar 2008 av Ant1 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hmmm når jeg tenker meg om er jeg nybegynner også i triksing. Selv om det blir min åttene sesong eller noe. Har ikke stått hele tia men har for det meste stått rett ned. Har spesialisert meg på å kjøre så fort som mulig ikke triksing. Jeg friker ut når jeg skal prøve å trikse. Så hva er "trikset"? Hehe^^ Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hmmm når jeg tenker meg om er jeg nybegynner også i triksing.Selv om det blir min åttene sesong eller noe. Har ikke stått hele tia men har for det meste stått rett ned. Har spesialisert meg på å kjøre så fort som mulig ikke triksing. Jeg friker ut når jeg skal prøve å trikse. Så hva er "trikset"? Hehe^^ Hvilke triks er det du prøver på, som du ikke får til? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det er generelt triksing. Har stått i mange år men får det ikke til. Ikke en gang en big jump. Tør ikke å ta fart nok tryner på kulen og slår meg. Uff. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Er bare å overvinne frykten Du må nesten bare "go for it", start med lite fart og jobb oppover... Når man har nok fart, å ser at man lander smooth, så blir det ikke så skummelt alikavell Endret 20. januar 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det jeg pleier og tenke og si til folk når de/eg hopper på et hopp for første gang, er det at du som regel må ha mer fart en du tror. Men dette stemmer ikke alltid. Så når du driver og bremser før hoppet, så dropp de siste svingene. Blir som og slå inn en spiker, ikke slå det siste slaget, du skader bare treet Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Noen som vet om det fortsatt er bra på Tryvann/Varing? Har jo regnet helt ekstremt i det siste! EDIT: For at jeg skal få full valuta for sesongkortet mitt må jeg ha 6-7 turer til, så håper ikke sesongen er over. Endret 20. januar 2008 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Det er generelt triksing.Har stått i mange år men får det ikke til. Ikke en gang en big jump. Tør ikke å ta fart nok tryner på kulen og slår meg. Uff. I motsetning til noen andre her tar heller jeg litt mindre fart på et nytt hopp første gang. Ved å gjøre det finner jeg fort ut forholdene og da vet jeg hvor stor fart jeg må ha neste gang jeg skal hoppe på hoppet. Allt ligger i bena. Hvis du klarer å dempe selv om du lander på flata gjør det ikke noe vondt og lande oppå kulen og det gjør mindre vondt å "bånde"(allt kommer ann på hvor høyt hoppet er) hvis det blir et problem. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 180 og Indy sitter ihvertfall. Men det blir ingen lang indy bare touch. Så når jeg kan lære big jump så blir det skikkelig indy. Prøvde nå nettopp 180 på bakken og nollie og ollie. Det funker. Omg lenge siden jeg har stått. Har nesten glemt hvor gøy det har vært. Gleder meg til å stå i Tryvann. Takk for hjelpen da^^ Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det er generelt triksing.Har stått i mange år men får det ikke til. Ikke en gang en big jump. Tør ikke å ta fart nok tryner på kulen og slår meg. Uff. I motsetning til noen andre her tar heller jeg litt mindre fart på et nytt hopp første gang. Ved å gjøre det finner jeg fort ut forholdene og da vet jeg hvor stor fart jeg må ha neste gang jeg skal hoppe på hoppet. Allt ligger i bena. Hvis du klarer å dempe selv om du lander på flata gjør det ikke noe vondt og lande oppå kulen og det gjør mindre vondt å "bånde"(allt kommer ann på hvor høyt hoppet er) hvis det blir et problem. altså er det en skikkelig stor bigjump så er ikke det noe særlig. ikke deilig og fly 7-10 meter opp i lufta og lande på flata! det er bare au. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som vet om noen bra snowboardbutikker i trondheim? Jeg var innom begge swagbutikkene i går. De hadde bra med overpriset burtonutstyr. I tillegg virket det ikke som om de hadde noen som kunne selge utstyret. Sto ei litt yngre jente bak disken. Skal ikke si at hun ikke har peiling, men jeg fikk ikke akkurat intrykket av det. Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå