Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Hvis dere er keen på å få mye ut av Tryvann må dere styre unna helgene. Da er det mange familier og kids som står. Det beste er å dra på hverdager etter skolen/jobben.

 

Selv har jeg vært på Beitostølen i helgen. Det var veldig fine forhold der og kø var det ikke. Det var mye snø og nærmest perfekt i utenfor på venste side av fjellheisen. Der var det bratt, mye løssnø og en del fjelldropp som var utrolig deilige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tryvann ruler^^

Det kommer til å bli stort en dag :!:

Flere bakker og rails og big jumps osv...

Kanksje flere stolheiser.

jeg mener de tjenre vel godt der.

Så de har vel penger til å bygge ut.

Jeg husker for ikke så mange år siden så var tryvann bare en dårlig bakke med ingen trikse bane.

Så det har vokst fort på disse åra. :)

Lenke til kommentar
Desidert beste stunden i tryvann for min del er Fredag kveld.

 

Second that! Vi pleier å skifte til snowboardklær i "storefri", så tar vi med brettene på skolen de to siste timene. Tar t-banen som går 5 minutter etter at vi har slutta på skolen, så er vi på Tryvann ASAP. :green:

 

Bare synd at jeg har trening på fredager nå, har bare vært der noen få fredager denne sesongen... =\

Lenke til kommentar
Nokon som har sett DC mtn.lab 1.5 ? Satan kor rått Horgmo køyrer der! Særleg på jumbo-kickeren under StyleWars! sw bs9 og fs 10!!?? :omg:

 

Yess. Nydelig film..

 

Digger partene til Eddie Wall, Lauri Heiskari og Horgmo sine klipp.

 

Også selvfølgelig delen fra Snowpark NZ med rallybilen <3

 

 

On another note: Noen som har DC baud jakka? Ser sinnsykt fresh ut, men usikker på åssen den kan føles.

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar
Digger partene til Eddie Wall, Lauri Heiskari og Horgmo sine klipp.

 

Kvar sin smak, men eg er ikkje heilt overbevist om Eddie Wall. Mannen er riktignok sjuk på rails, men han fornyar seg jo typ aldri! Samme greiene på jumps i kvar film, bs rodeo og bs 5 heilt utan sjel. Og dei gangstah-greiene bør han leggje frå seg, it doesnt fit him. Dessutan er det rimeleg unødvendig å ta med klipp i frå ein random downtown railcontest. Han fortjente ikkje siste part, om ein kan kalle den det (Rallybil-parten kjem jo etterpå).

 

Heiskari er kos han, i likheit med Iikka Backstrom - men litt kjedeleg i lengden. Ellers syntes eg det var jækla positivit å sjå at gamle ringrevar som Bjorn Leines og ikkje minst Todd Richards framleis held koken og rippar a$$! Vidare var introen heilt fantastisk (Psychocross, lol). Fekk skikkeleg Ski or Die-feeling av den parten!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...