jacoP Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hvis dere er keen på å få mye ut av Tryvann må dere styre unna helgene. Da er det mange familier og kids som står. Det beste er å dra på hverdager etter skolen/jobben. Selv har jeg vært på Beitostølen i helgen. Det var veldig fine forhold der og kø var det ikke. Det var mye snø og nærmest perfekt i utenfor på venste side av fjellheisen. Der var det bratt, mye løssnø og en del fjelldropp som var utrolig deilige. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Desidert beste stunden i tryvann for min del er Fredag kveld. tilnærmet null folk og halv pris på heiskort for studenter. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tryvann ruler^^ Det kommer til å bli stort en dag :!: Flere bakker og rails og big jumps osv... Kanksje flere stolheiser. jeg mener de tjenre vel godt der. Så de har vel penger til å bygge ut. Jeg husker for ikke så mange år siden så var tryvann bare en dårlig bakke med ingen trikse bane. Så det har vokst fort på disse åra. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Desidert beste stunden i tryvann for min del er Fredag kveld. Second that! Vi pleier å skifte til snowboardklær i "storefri", så tar vi med brettene på skolen de to siste timene. Tar t-banen som går 5 minutter etter at vi har slutta på skolen, så er vi på Tryvann ASAP. Bare synd at jeg har trening på fredager nå, har bare vært der noen få fredager denne sesongen... =\ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skulle nesten hatt stol heis på Varing. istdedenfor T-krok. Går så utrolig sakte. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mangesteder hvor stolheisene går saktere en Tkrokene ) Nærmeste skisenter herfra tar stolheisen 2/3 mer tid en Tkroken til toppen! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mangesteder hvor stolheisene går saktere en T-krokene Tell me about it. Sjølv om me har 4 stolheisar og ein drøss med T-trekk på Voss, kom det ekspressheis frå botn til topp fyrst i fjor! Ein kan seie at den kom 7-8 år for seint... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mangesteder hvor stolheisene går saktere en Tkrokene ) Jepp, stolheisen i Aron er et fint eksempel. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hmm hva skal man gå etter raskhet eller behagelighet? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg er litt Ole Brumm og sier; Ja takk, begge deler! Endret 15. januar 2008 av ondskapen Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja, det hadde vært bra^^ Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hmm hva skal man gå etter raskhet eller behagelighet? Hvis du sikter til heisen i Aron, så er begge fraværende Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Huff, nei. Jeg får komme meg opp i Sirdalen til neste helg! Litt mye lekser å tenke på for tiden, men snart er jeg ferdig med det verste, og da er det brett på beina for første gang på lenge Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vi skal en tur på Norefjell, selv om jeg kjempet for at det skulle bli Tryvann/Varing:P, med skolen 6. februar, så på nettsiden at det er 12 nye rails der! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jepp! De er så sinnsykt gode å kjøre på! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Nokon som har sett DC mtn.lab 1.5 ? Satan kor rått Horgmo køyrer der! Særleg på jumbo-kickeren under StyleWars! sw bs9 og fs 10!!?? Endret 15. januar 2008 av Frigata Lenke til kommentar
jH- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nokon som har sett DC mtn.lab 1.5 ? Satan kor rått Horgmo køyrer der! Særleg på jumbo-kickeren under StyleWars! sw bs9 og fs 10!!?? Er den ute nå? Har sett traileren(e), ser ganske så tidi ut. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Nokon som har sett DC mtn.lab 1.5 ? Satan kor rått Horgmo køyrer der! Særleg på jumbo-kickeren under StyleWars! sw bs9 og fs 10!!?? Yess. Nydelig film.. Digger partene til Eddie Wall, Lauri Heiskari og Horgmo sine klipp. Også selvfølgelig delen fra Snowpark NZ med rallybilen <3 On another note: Noen som har DC baud jakka? Ser sinnsykt fresh ut, men usikker på åssen den kan føles. Endret 15. januar 2008 av Ocularis Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Digger partene til Eddie Wall, Lauri Heiskari og Horgmo sine klipp. Kvar sin smak, men eg er ikkje heilt overbevist om Eddie Wall. Mannen er riktignok sjuk på rails, men han fornyar seg jo typ aldri! Samme greiene på jumps i kvar film, bs rodeo og bs 5 heilt utan sjel. Og dei gangstah-greiene bør han leggje frå seg, it doesnt fit him. Dessutan er det rimeleg unødvendig å ta med klipp i frå ein random downtown railcontest. Han fortjente ikkje siste part, om ein kan kalle den det (Rallybil-parten kjem jo etterpå). Heiskari er kos han, i likheit med Iikka Backstrom - men litt kjedeleg i lengden. Ellers syntes eg det var jækla positivit å sjå at gamle ringrevar som Bjorn Leines og ikkje minst Todd Richards framleis held koken og rippar a$$! Vidare var introen heilt fantastisk (Psychocross, lol). Fekk skikkeleg Ski or Die-feeling av den parten! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har noe sett switch enda da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå