Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
forresten ;P nå som jeg kom på det:

 

noen som vet en plass man kan kjøpe rails? som jeg kan øve på i hagen hjemme :love:

 

 

Men det er jo ikke farlig å øve seg i bakken heller da :cool:

 

Hehe, Takk !

 

Nei, er jo ikke det ;P men de står litt dårlig til med att der de står er det litt bratt :p Jeg er fortsatt litt pinglete på brett :blush:

Lenke til kommentar
forresten ;P nå som jeg kom på det:

 

noen som vet en plass man kan kjøpe rails? som jeg kan øve på i hagen hjemme :love:

 

 

Men det er jo ikke farlig å øve seg i bakken heller da :cool:

 

Hehe, Takk !

 

Nei, er jo ikke det ;P men de står litt dårlig til med att der de står er det litt bratt :p Jeg er fortsatt litt pinglete på brett :blush:

 

 

Veldig dyrt å kjøpe rail da. Du kan bygge en, er kansje ikke så alt for lett da

Lenke til kommentar
forresten ;P nå som jeg kom på det:

 

noen som vet en plass man kan kjøpe rails? som jeg kan øve på i hagen hjemme :love:

 

 

Men det er jo ikke farlig å øve seg i bakken heller da :cool:

 

Hehe, Takk !

 

Nei, er jo ikke det ;P men de står litt dårlig til med att der de står er det litt bratt :p Jeg er fortsatt litt pinglete på brett :blush:

 

 

Veldig dyrt å kjøpe rail da. Du kan bygge en, er kansje ikke så alt for lett da

 

 

Står jo ikke pris da...

De selger jo kanskje bare til trekk?

Lenke til kommentar

Vell, det er litt vanskelig å lære seg med en gang, men utover blir det bare morsomere og mere morro :p

 

snowboard er utrulig gøy med en gang du får dreisen på det etter min mening ! men trenger litt trening ;)

 

 

 

Angående rail greia : viste siden til pappa, og han lurte fælt på hvor mye det kosta :p

Lenke til kommentar
Vell, det er litt vanskelig å lære seg med en gang, men utover blir det bare morsomere og mere morro :p

 

snowboard er utrulig gøy med en gang du får dreisen på det etter min mening ! men trenger litt trening ;)

 

 

 

Angående rail greia : viste siden til pappa, og han lurte fælt på hvor mye det kosta :p

 

 

Som sagt, 18000kr for en 6m lang rail..

Lenke til kommentar

Har vært i Varingskollen nå, og det var herlig!

 

Det eneste som var dumt var at det var så mye klumper/hauger i den svarte bakken med bare løssnø. Så det var litt vasnkelig og kjøre i full fart der uten og miste balansen. Men ellers var det digg der! Anbefales og ta seg en tur de som bor i i Romerike osv.

Lenke til kommentar

Hmpf! Nå har jeg så lyst å i bakken!

Men det er så dårlig føre i vassfjellet, og alle andre steder er for langt unna til å bare dra dit for å dra dit liksom.

Jeg skal på hytta en tur neste helt, og kommer til å kjøre litt der. Men det blir vel bare å bygge et opp og prøve å sette sammen en rail ellernoe. Kanskje blir kjørt opp på et fjell med snøscooter og kjører ned da. Men bare kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...