Espen-kun Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kim Rune Hansen vant quarterpipekonkurransen da Heia norge ^^ Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Norge er verdens mester i snowboard. Har en kompis som kjenner han :!: Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Utruleg deilig å få testa brettet og skoa skikkelig i dag ! Brettet er mykje betre enn det eldgamle burtonbrettet eg arva av min bror. Kan anbefale skoa også. Utruleg deilige og fine sko som også veg lite Erlend Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 forresten ;P nå som jeg kom på det: noen som vet en plass man kan kjøpe rails? som jeg kan øve på i hagen hjemme Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 forresten ;P nå som jeg kom på det: noen som vet en plass man kan kjøpe rails? som jeg kan øve på i hagen hjemme http://almesmia.no/ Men det er jo ikke farlig å øve seg i bakken heller da Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 forresten ;P nå som jeg kom på det: noen som vet en plass man kan kjøpe rails? som jeg kan øve på i hagen hjemme Men det er jo ikke farlig å øve seg i bakken heller da Hehe, Takk ! Nei, er jo ikke det ;P men de står litt dårlig til med att der de står er det litt bratt Jeg er fortsatt litt pinglete på brett Lenke til kommentar
Larze Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 forresten ;P nå som jeg kom på det: noen som vet en plass man kan kjøpe rails? som jeg kan øve på i hagen hjemme Men det er jo ikke farlig å øve seg i bakken heller da Hehe, Takk ! Nei, er jo ikke det ;P men de står litt dårlig til med att der de står er det litt bratt Jeg er fortsatt litt pinglete på brett Veldig dyrt å kjøpe rail da. Du kan bygge en, er kansje ikke så alt for lett da Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 forresten ;P nå som jeg kom på det: noen som vet en plass man kan kjøpe rails? som jeg kan øve på i hagen hjemme Men det er jo ikke farlig å øve seg i bakken heller da Hehe, Takk ! Nei, er jo ikke det ;P men de står litt dårlig til med att der de står er det litt bratt Jeg er fortsatt litt pinglete på brett Veldig dyrt å kjøpe rail da. Du kan bygge en, er kansje ikke så alt for lett da Står jo ikke pris da... De selger jo kanskje bare til trekk? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nei privat personer kan også kjøpe. Noen venner av meg søkte om penger, og fikk. Så de kjøpte seg en 6m kink rail, det kostet 18k tror jeg det var... Så ville bygd selv Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvis du får noen som er praktisk annlagt, kjøper inn materialer med kvalitet, så blir det ikke så sinnsykt dyrt. Skikkelige plater (som det er i de fleste bakkene) koster ganske mye tho. Trenger kanskje ikke noe som skal holde i mange år for å øve på, men husk at den også skla sitte fast. Bør slåes ned i bakken. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) 18000 er sykt mye for et gelender med plast i midten! xD Endret 7. januar 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Anbefaler å gjøre samme som meg, kjøp et langt plast rør, sett det i halveis oppoverbakke og go go. Litt glatt, men det går bra. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) .... Endret 7. januar 2008 av Ituca Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vell, det er litt vanskelig å lære seg med en gang, men utover blir det bare morsomere og mere morro snowboard er utrulig gøy med en gang du får dreisen på det etter min mening ! men trenger litt trening Angående rail greia : viste siden til pappa, og han lurte fælt på hvor mye det kosta Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vell, det er litt vanskelig å lære seg med en gang, men utover blir det bare morsomere og mere morro snowboard er utrulig gøy med en gang du får dreisen på det etter min mening ! men trenger litt trening Angående rail greia : viste siden til pappa, og han lurte fælt på hvor mye det kosta Som sagt, 18000kr for en 6m lang rail.. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mye bedere og bygge selv! Har laget mye jalla mekk opp i gjennom årene men tengte jeg skulle kjøpe inn matrialer og lage en skikkelig boks i år Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Som sagt, 18000kr for en 6m lang rail.. Omg det er mye penger^^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har vært i Varingskollen nå, og det var herlig! Det eneste som var dumt var at det var så mye klumper/hauger i den svarte bakken med bare løssnø. Så det var litt vasnkelig og kjøre i full fart der uten og miste balansen. Men ellers var det digg der! Anbefales og ta seg en tur de som bor i i Romerike osv. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Angående rail greia : viste siden til pappa, og han lurte fælt på hvor mye det kosta Jeg sendte en mail dit og spurte tidligere i høst, den billigste (3m funbox jr. elns) får du for 4500 + mva. Dyrt som faen Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmpf! Nå har jeg så lyst å i bakken! Men det er så dårlig føre i vassfjellet, og alle andre steder er for langt unna til å bare dra dit for å dra dit liksom. Jeg skal på hytta en tur neste helt, og kommer til å kjøre litt der. Men det blir vel bare å bygge et opp og prøve å sette sammen en rail ellernoe. Kanskje blir kjørt opp på et fjell med snøscooter og kjører ned da. Men bare kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå