Husee Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i skruer til bindingene mine? Har sportsbutikker dette? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvilke bindinger har du? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvilke bindinger har du? En litt eldre modell av GNU, Svarte med snøkrystaller på. Vanelig festing. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har tenkt og ta meg en tur dit i morgen, men en G-Sport elns som selger ski og snowboard utstyr burde da ha slike skruer? Noen som kan si eksakt hva disse skruene heter, mål osv, vet at det er skruer med forsenka hue. Lenke til kommentar
Larze Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har tenkt og ta meg en tur dit i morgen, men en G-Sport elns som selger ski og snowboard utstyr burde da ha slike skruer? Noen som kan si eksakt hva disse skruene heter, mål osv, vet at det er skruer med forsenka hue. Tror ikke du får tak i skruer fra sports butikker. Jeg fikk værtfall ikke på anton sport. Gå på Biltema eller noe sånnt, eller en snowboard butikk Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ja jeg står på snowboard.Det er min åttene sesong (snart ni) Men jeg har ikke stått hele tia. Men jeg trenger nytt brett. Noen som har forslag til merke?(PS: Er merke gæren) Bare det ikke er for dyrt. Etter 8/9 sesonger bør du vel ha funnet merke/modell du mener passer bra til ditt bruk? Jeg har selv kjørt med litt forsjellig, blandt annet Ride, Libtech og Forum.. Og alle de tre merkene hadde brett jeg fant meg komfortabel oppå! Så sjekk ut de, så finner du vel et brett du vil like. Ride Forum Lib Technologies Endret 4. januar 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Husee Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Trysil i mårra! Skal bli så deilig og stå igjen! Trenger Hip-Hop snowboard musikk, ala Jedi Mind Tricks! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jedi Mind Tricks, men kanskje ? Er bmx på den videon, men er jo sangen man er ute etter Edit: Litt skrivefeil Endret 4. januar 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som har hørt om Type A? For noen år siden kjøpte jeg meg et brett fra BoardShop, og lurer på om merke er kjent? Finner ikke snowboardet noe sted.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Aldri hørt om merket engang jeg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Aldri hørt om merket engang jeg. Ikke jeg heller.. Tror ikke dte er en av de kjente i hvert fall. ------------------------------------------------------------------------ Nå blir det digg helg i Tryvann og Varingskollen! Hoppa og railsene begynner og komme fler av nå! EDIT: Leif var innom Endret 4. januar 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
larseman Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som har hørt om Type A? For noen år siden kjøpte jeg meg et brett fra BoardShop, og lurer på om merke er kjent? Finner ikke snowboardet noe sted.. kjenner til merket, har faktisk en plate fra de liggende å slenge...mener at de ble produsert på atomic(skimerket) sin fabrikk før i tiden...skyt meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Type-A er ikkje lengre å finne på markedet, dessverre. Godt gammaldags merke på lik linje med Atlantis og Liquid. Ah those days... Endret 4. januar 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hafjell og kjøre pudder i morgen fikk foresten R.e.D bluetooth hjelmen min i dag å så sitter og legger over musikk på mobilen til i morgen nå, Gleder meg! har bare kjørt en gang før i år Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Varingskollen i morra! Noen andre og ell? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Varingskollen i morra! Noen andre og ell? Det var planen, ja. Men jeg får ikke lov siden jeg har vondt i kneet, og skal til legen på tirsdag. FAEN ASS. Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Var i hafjell på fredag, og skal dit igjen søndag Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Varingskollen i morra! Noen andre og ell? Det var planen, ja. Men jeg får ikke lov siden jeg har vondt i kneet, og skal til legen på tirsdag. FAEN ASS. Jaja, god bedring! Blir sikkert noe brett på deg snart Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Var i hafjell på fredag, og skal dit igjen søndag Var nylig i hafjell ti dager i strekk, enormt pen park så tidig i sessongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå