Ocularis Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Da har jeg flytta bindingene mine... Nå står jeg +15 og -15, med maks avstand mellom bindingene. : D Har tenkt meg en tur på Tryvann i morgen, noen som vet hvordan det er der? Det var hardt der på søndag, men de hadde ikke preppa der dagen før.. Står +15 og -10 jeg også, maks avstand på bindingene. Det er uberdægg Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vil bare si noe om forholdene på Oppdal (Vangslia). Var der på søndagen og det var MYE pudder og utrolig deilig å kjøre. Spesielt i skogen. Om noen er i nærheten anbefaler jeg dere å stikke oppover en tur. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ok, var litt usikker på hvor mye grader jeg skulle ha bakerste, synes -15 virker litt mye... Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Faen asså, jakka mi ble stjålet igår. =( 3000 spenn ut vinduet. Noen som har forslag til en ny fet jakke? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja jeg står på snowboard. Det er min åttene sesong (snart ni) Men jeg har ikke stått hele tia. Men jeg trenger nytt brett. Noen som har forslag til merke?(PS: Er merke gæren) Bare det ikke er for dyrt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja jeg står på snowboard.Det er min åttene sesong (snart ni) Men jeg har ikke stått hele tia. Men jeg trenger nytt brett. Noen som har forslag til merke?(PS: Er merke gæren) Bare det ikke er for dyrt. Viss du er "merke gal/gæren" så er vel Burton et bra valg(?) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Noen som har erfaringer med Brokke? Frister å bruke skibuss-tilbudet dems.. 300kr tur/retur Kristiansand inkludert heiskort hver lørdag. Var der for 1-2 uker sia...var en rail, med et ødelagt hopp forran seg....bakken var upreparert MANGE steder, å brettet ble ripa opp, å man ble sliden med en gang,,, Var et bigjump der, men underrennet på den var så isete å klumpete at en jeg kjenner forstua armen.... Annbefaler IKKE brokke! Endret 2. januar 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som skal til Varingskollen til helgen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som skal til Varingskollen til helgen? Jeg skal Er kommet masse hopp og rails nå Lenke til kommentar
Larze Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Faen asså, jakka mi ble stjålet igår. =( 3000 spenn ut vinduet. Noen som har forslag til en ny fet jakke? http://www.theshop.no/shop/index.aspx?ints...amp;prod=514058 Feteste jakken i år! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Faen asså, jakka mi ble stjålet igår. =( 3000 spenn ut vinduet. Noen som har forslag til en ny fet jakke? http://www.theshop.no/shop/index.aspx?ints...amp;prod=514058 Feteste jakken i år! Hva er så spesiellt med den? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Uff, greide å slå minisken litt FOR hardt på en hjemmemekka rail for noen timer siden.. har fortsatt problemer med å bøye kneet Lenke til kommentar
Larze Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Faen asså, jakka mi ble stjålet igår. =( 3000 spenn ut vinduet. Noen som har forslag til en ny fet jakke? http://www.theshop.no/shop/index.aspx?ints...amp;prod=514058 Feteste jakken i år! Er bare rå Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kul jakke? Hva som helst fra Quiksilver for og si det enkelt Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Når vi først snakker om Whiteout er Tolstoj en jakke som skiller seg ut, på en positiv måte. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 http://www.theshop.no/shop/index.aspx?ints...amp;prod=514058 Feteste jakken i år! Syntes den var stygg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hirrhirr. Det er bekreftet. I slutten av februar skal jeg til Whistler. Skal prøve å få leid helikopter der, har hørt at det skal gå. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hirrhirr. Det er bekreftet. I slutten av februar skal jeg til Whistler. Skal prøve å få leid helikopter der, har hørt at det skal gå. DØ! In other news: Det er ganske bra der borte. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som skal til Varingskollen til helgen? Tror kanskje jeg skal en tur på søndag, hvis kneet holder... Vi hadde en mini-session med kamera i en barnehage i nærheten her, i dag... Var kos! Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg står også på snowboard ;D Bor ca. 3kilometer unna Varingskollen. Er vel på 3 ordentlige sesongen nå. Liker rails best, kan ikke så mye på hopp ( bs 180, fs 180, fs 360, og noen få grabs ) Endret 3. januar 2008 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå