Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis noen lurte så var hemsedal denne uka FØKKINGS KONGE!.

 

eneste nedturen er at store parken ikke er åpna, men rollercoaster railen (rainbow-rainbow-kicker) pissmorsom. :D

Konge :wee: . Sitter på bussen akkurat nå, på vei oppover. Håper bare ikke det blir mye folk i helgen. Hvordan ser det ut ang. parken nå da? Skulle nesten tro de hadde fått nok snø til å starte på den, så ihvertfall slik ut for to uker siden. :p

Lenke til kommentar
Hvis noen lurte så var hemsedal denne uka FØKKINGS KONGE!.

 

eneste nedturen er at store parken ikke er åpna, men rollercoaster railen (rainbow-rainbow-kicker) pissmorsom. :D

Konge :wee: . Sitter på bussen akkurat nå, på vei oppover. Håper bare ikke det blir mye folk i helgen. Hvordan ser det ut ang. parken nå da? Skulle nesten tro de hadde fått nok snø til å starte på den, så ihvertfall slik ut for to uker siden. :p

 

Store parken ser ut som en svær snøhaug :p ,men de er nå igang med den stort sett.

 

Ang. folk så begynte det å balle på seg idag, så du ser nok frem til en helg med dodging. ;)

Lenke til kommentar

Ah, kanskje en tur oppi Vangslia i morgen. Ser de har gode forhold og hele parken er satt opp.

 

Sto på brett for tre år siden, men i de to siste sesongene har jeg stått på blades. Fikk fjøl til julegave i år, så nå benytter jeg alle mulighetene jeg får.

 

Crazy Creek Maxum 150, fjorårets modell.

Cycab støvler og bindinger

 

Kjøpte det på Intersport til 2000.

 

Har ingen bilder dessverre.

Lenke til kommentar
Btw. Ødela brettet mitt på en rail når jeg var i hemsedal, så jeg fikk et nytt ett av skisenteret.

 

08 UnInc 158 <3

 

UNINC1.JPG

 

Det med bikkja på. :p

 

Oi.. Du fikk nytt brett av skisenteteret der oppe siden det ble ødelagt der. Heldig der tenker jeg.. Er nok ikke alle skisentre som spanderer nytt brett viss du ødelegger det i anlegget.(?)

Lenke til kommentar

Top Ten Good Woods Transworld Snowboarding 2008

 

 

Pipe Top Five

 

Burton T6

Capita MHT

Gnu Danny Kass MTX

Lib Tech TRS MTX

Palmer Andy Finch

 

Park Over $400 Top Ten

 

Burton X8

Capita Indoor Survival

Forum Grudge

Gnu Riders Choice MTX

Nitro Eero

Omatic Wig-Out

Rome Mod

Salomon Arnie 5000

Santa Cruz Jon Kooley

UnInc

 

 

Park Under $400 Top Ten

 

 

Flow Quantum

Forum Youngblood

K2 Darkstar

K2 WWW

Nitro T1

Nitro Team

Ride Agenda

Ride Kink

Rome Artifact

Technine Jib

 

Women's Park Over $400 Top Five

 

 

Burton Stria

Forum Craft

Nitro Janna

Ride Fever

Sapient Seduction

 

Women Park Under $400 Top Five

 

 

Forum Star

Gnu B-Nice MTX

K2 Vavavoom

Omatic Benetar

Venue Coral

Lenke til kommentar
Btw. Ødela brettet mitt på en rail når jeg var i hemsedal, så jeg fikk et nytt ett av skisenteret.

 

08 UnInc 158 <3

 

UNINC1.JPG

 

Det med bikkja på. :p

 

Oi.. Du fikk nytt brett av skisenteteret der oppe siden det ble ødelagt der. Heldig der tenker jeg.. Er nok ikke alle skisentre som spanderer nytt brett viss du ødelegger det i anlegget.(?)

 

Heh. Egentlig meg som posta det der, fra en kamerats konto. :)

 

Jeg fikk nytt et fordi grunnen til at brettet var ødelagt var at det sto en skrue opp fra railen jeg kjørte, noe som førte til at stålkanten brakk (!) på to steder, og reiv med seg en del av basen. Så jeg klagde til ledelsen, og fikk nytt brett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...