ApeiBur Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Klippsen bak på bindinga mi knakk av, hvor kan jeg få tak i en ny? Dreier seg om en burton custom binding. Trenger man den egentlig i det hele tatt? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som har erfaringer med Brokke? Frister å bruke skibuss-tilbudet dems.. 300kr tur/retur Kristiansand inkludert heiskort hver lørdag. Lenke til kommentar
h1rik07 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 okei... takk for det Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Klippsen bak på bindinga mi knakk av, hvor kan jeg få tak i en ny? Dreier seg om en burton custom binding. Trenger man den egentlig i det hele tatt? Prøvd å kontakte Burton Norge? Endret 28. desember 2007 av Futtlur Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvis noen lurte så var hemsedal denne uka FØKKINGS KONGE!. eneste nedturen er at store parken ikke er åpna, men rollercoaster railen (rainbow-rainbow-kicker) pissmorsom. Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hvor er det best føre nå, tryvann eller varingskollen? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvis noen lurte så var hemsedal denne uka FØKKINGS KONGE!. eneste nedturen er at store parken ikke er åpna, men rollercoaster railen (rainbow-rainbow-kicker) pissmorsom. Konge . Sitter på bussen akkurat nå, på vei oppover. Håper bare ikke det blir mye folk i helgen. Hvordan ser det ut ang. parken nå da? Skulle nesten tro de hadde fått nok snø til å starte på den, så ihvertfall slik ut for to uker siden. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Its me again! Hvilke burton bindinger er det som vil passe nogenlunde bra sammen med burton cruiser brettet? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvis noen lurte så var hemsedal denne uka FØKKINGS KONGE!. eneste nedturen er at store parken ikke er åpna, men rollercoaster railen (rainbow-rainbow-kicker) pissmorsom. Konge . Sitter på bussen akkurat nå, på vei oppover. Håper bare ikke det blir mye folk i helgen. Hvordan ser det ut ang. parken nå da? Skulle nesten tro de hadde fått nok snø til å starte på den, så ihvertfall slik ut for to uker siden. Store parken ser ut som en svær snøhaug ,men de er nå igang med den stort sett. Ang. folk så begynte det å balle på seg idag, så du ser nok frem til en helg med dodging. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ah, kanskje en tur oppi Vangslia i morgen. Ser de har gode forhold og hele parken er satt opp. Sto på brett for tre år siden, men i de to siste sesongene har jeg stått på blades. Fikk fjøl til julegave i år, så nå benytter jeg alle mulighetene jeg får. Crazy Creek Maxum 150, fjorårets modell. Cycab støvler og bindinger Kjøpte det på Intersport til 2000. Har ingen bilder dessverre. Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Btw. Ødela brettet mitt på en rail når jeg var i hemsedal, så jeg fikk et nytt ett av skisenteret. 08 UnInc 158 <3 Det med bikkja på. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Btw. Ødela brettet mitt på en rail når jeg var i hemsedal, så jeg fikk et nytt ett av skisenteret. 08 UnInc 158 <3 Det med bikkja på. Oi.. Du fikk nytt brett av skisenteteret der oppe siden det ble ødelagt der. Heldig der tenker jeg.. Er nok ikke alle skisentre som spanderer nytt brett viss du ødelegger det i anlegget.(?) Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Top Ten Good Woods Transworld Snowboarding 2008 Pipe Top Five Burton T6 Capita MHT Gnu Danny Kass MTX Lib Tech TRS MTX Palmer Andy Finch Park Over $400 Top Ten Burton X8 Capita Indoor Survival Forum Grudge Gnu Riders Choice MTX Nitro Eero Omatic Wig-Out Rome Mod Salomon Arnie 5000 Santa Cruz Jon Kooley UnInc Park Under $400 Top Ten Flow Quantum Forum Youngblood K2 Darkstar K2 WWW Nitro T1 Nitro Team Ride Agenda Ride Kink Rome Artifact Technine Jib Women's Park Over $400 Top Five Burton Stria Forum Craft Nitro Janna Ride Fever Sapient Seduction Women Park Under $400 Top Five Forum Star Gnu B-Nice MTX K2 Vavavoom Omatic Benetar Venue Coral Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Btw. Ødela brettet mitt på en rail når jeg var i hemsedal, så jeg fikk et nytt ett av skisenteret. 08 UnInc 158 <3 Det med bikkja på. Oi.. Du fikk nytt brett av skisenteteret der oppe siden det ble ødelagt der. Heldig der tenker jeg.. Er nok ikke alle skisentre som spanderer nytt brett viss du ødelegger det i anlegget.(?) Heh. Egentlig meg som posta det der, fra en kamerats konto. Jeg fikk nytt et fordi grunnen til at brettet var ødelagt var at det sto en skrue opp fra railen jeg kjørte, noe som førte til at stålkanten brakk (!) på to steder, og reiv med seg en del av basen. Så jeg klagde til ledelsen, og fikk nytt brett. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da var det bestemt. Skal en tur til vangslia i morgen. Gleder meg sykt. Flere ? Om dere ser en liten fyr med hvit svær bukse og en rød genser er det sikkert meg. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som veit om et sted i oslo de selger EST un..inc bindingene? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Park Over $400 Top Ten Burton X8 Capita Indoor Survival Forum Grudge Gnu Riders Choice MTX Nitro Eero Omatic Wig-Out Rome Mod Salomon Arnie 5000 Santa Cruz Jon Kooley UnInc <3 er skrudd sammen og skal testast i morgon! Yey! Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har prøvd Rome artifact hvordan er det? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Da har jeg flytta bindingene mine... Nå står jeg +15 og -15, med maks avstand mellom bindingene. : D Har tenkt meg en tur på Tryvann i morgen, noen som vet hvordan det er der? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har +15 og -10 og nesten maks avstand på biningene mine og syntes det er digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå