Ondskapen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Tja, har fått mast så mye på pappa at han blir med opp til Valdres hele helgen. Reiser tidlig i morra for og få 2 dager i bakken Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Deilig! ;D Blir bare 2 dager i bakken i denne ferien på meg, en dag på Brokke og en dag på Norefjell Men skal ikke klage! Endret 21. desember 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
plaank Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Blir ingen dager på meg.. Skal til Gran Canaria :/ Ganske digg egentlig, men samtidig, så vil jeg på fjellet!! Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Deilig! ;D Blir bare 2 dager i bakken i denne ferien på meg, en dag på Brokke og en dag på Norefjell Men skal ikke klage! Blir bare 1 dag på meg, oppe i Hafjell Men blir 1 uke ned til Østerrike og St. Anton fra 12-19 Januar Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) fikk tilbud av en grei kar som tilbudte og gi meg et burton bret som var såvidt brukt.. jeg som er så grei takka nei og spurte heller om en salgspris, men har ikke fått svar, vil liksom vite litt mer om brettet.. lenge osv.. =) kan skrive her når jeg får vite det.. edit: btw noen som kan linke noen billige snowboard sko som passer fint til en nybegynner, fint om de kan kjøpes i stavanger, helst i butikk =) str. 45 (i vanlige sko) var innom session igår og så noen sko i str. 48,5 de passa liksom, såvidt forstore, merkelig små i størrelsen kansje? =) Endret 22. desember 2007 av svenningen Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Jammen tror jeg ikke Tveit Skisenter får åpna etter en uke med snøkanoner! Kristiansandsfolk uten mulighet til å komme seg på fjellet, cheers! Edit: Jepp, det åpner i morra (klikk) Endret 22. desember 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Da har jeg komme hjem fra brokke Bakken var ganske isete, der den var preparert, full av humpler der den ikke var preparert og kun èn rail var oppe... Vis du skal opp for å øve deg på trix ol, er ikke dette plassen, ivertfall ikke nå på året... Men ble en ganske sossial tur da, så var ganske gøy Endret 22. desember 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nothingdoin, ta turen til Tveit i morra da:) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kan nok ikke det ...Skal til hønefoss der jeg får bindingene mine <3<3<3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har brukt skoene mine 2 ganger å jeg har fått noen riper forran på skoene, så det har kommet fram en veldig synelig lyseblå farge... Er dette noe jeg kan klage på, å få nye/erstatning, eller skal jeg bare la det ligge? Disse Skoene . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nothingdoin, ta turen til Tveit i morra da:) Synd det regnet i natt da. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nothingdoin, ta turen til Tveit i morra da:) Synd det regnet i natt da. Var der idag, forholdene var greie de. Ganske isete, (skulle ikke trodd det etter regnvær), men eller nokså bra. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kjøpt nytt brett, sko og bindinger. Noe jeg burde tenke på før jeg bruker det første gang? Er så lenge siden mitt forgje brett var nytt så har glemt alle triksene=) Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kjøpte nytt brett på Surfsentrum i sommer, halv pris ^^, Det heter FX revolution eller noe slik. Men det er en sånn "pump inn luft" dings, hvor mye luft skal inn? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Var i Varingskollen på Tirsdag da var det ok forhols men bare 2 rails oppe Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen skianlegg må ha problemer nå? Er jo masse pluss grader for dagene, ihvertfall i Tønsberg Skal kjøpe meg Rome artifact i morgen, noen som har kjørt med dette brettet før? koster 4000kr på session. Noen steder det er billigere? Så lurer jeg litt på om dere vet om noen deilige freestyle snowboardboots til under 2000kr. Så litt på fjorårets modell av forum recon som koster bare 1000 kr på snowboardshop.no klokt? eller har dere noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Åssen størelse bruker du? Har et par forum destroyer boots som bare er brukt et par ganger jeg skulle ha solgt(gammel modell) Endret 28. desember 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen skianlegg må ha problemer nå? Er jo masse pluss grader for dagene Noko problem er det ikkje her på Voss. Men det er jo klart at det vert kjipe forhold når det øsar ned eine dagen, frys på neste dag, og regnar dagen etterpå etc. Eg vil ha pudder fram mars månad, ikkje slaps og is! :| Lenke til kommentar
h1rik07 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg et Burton Clash snowboard og skal få meg bindinger også, men lurte på om det var noen her som viste om man må ha burton bindinger pga. de spesielle skrue hulla (:S), eller om man kunne bruke andre bindinger, vis man hadde en slags overgang eller no.. fint om jeg fikk noen svar Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Du kan bruke åssen bindinger du vil. Det er som regel mange hull på grade skivene inni bindingen så det er nok ikke noe problem. Og skulle det være det er det jo bare og kjøpe en burton skive og sette inn den men tror ikke det er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå