Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk tilbud av en grei kar som tilbudte og gi meg et burton bret som var såvidt brukt..

 

jeg som er så grei takka nei og spurte heller om en salgspris, men har ikke fått svar, vil liksom vite litt mer om brettet.. lenge osv.. =) kan skrive her når jeg får vite det..

 

edit:

 

btw noen som kan linke noen billige snowboard sko som passer fint til en nybegynner, fint om de kan kjøpes i stavanger, helst i butikk =)

 

str. 45 (i vanlige sko)

var innom session igår og så noen sko i str. 48,5 de passa liksom, såvidt forstore, merkelig små i størrelsen kansje? =)

Endret av svenningen
Lenke til kommentar

Da har jeg komme hjem fra brokke :D

 

Bakken var ganske isete, der den var preparert, full av humpler der den ikke var preparert og kun èn rail var oppe...

 

Vis du skal opp for å øve deg på trix ol, er ikke dette plassen, ivertfall ikke nå på året...

 

Men ble en ganske sossial tur da, så var ganske gøy :D

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar

Noen skianlegg må ha problemer nå? Er jo masse pluss grader for dagene, ihvertfall i Tønsberg :(

 

Skal kjøpe meg Rome artifact i morgen, noen som har kjørt med dette brettet før? koster 4000kr på session. Noen steder det er billigere?

 

Så lurer jeg litt på om dere vet om noen deilige freestyle snowboardboots til under 2000kr. Så litt på fjorårets modell av forum recon som koster bare 1000 kr på snowboardshop.no klokt? eller har dere noen andre anbefalinger?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg et Burton Clash snowboard og skal få meg bindinger også, men lurte på om det var noen her som viste om man må ha burton bindinger pga. de spesielle skrue hulla (:S), eller om man kunne bruke andre bindinger, vis man hadde en slags overgang eller no..

 

fint om jeg fikk noen svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...