Ondskapen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det ikke skrue hull i snowboard? Whitewater gjør det sikkert... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvordan er snøforholdene på stedene rundt Oslo for tiden? Er det bare kunstsnø, eller er det faktisk årleit å stå på? Er vel Tryvann, Varingskollen og evnt. Kongsberg som er aktuelt. Kommer hjem til gamlelandet på lørdag, og jeg må stilne abstinensene litt før jeg reiser tilbake til det ikke så veldig snowboardvennlige Storbritania. Fant et Forumbrett til 1100,- som var min størrelse i en butikk her forrige dagen. Er nok fjorårets modell, men det driter jeg i. Får se om jeg har råd på nyåret. Er fryktelig fristende. Lenke til kommentar
Larze Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er nok for det meste kunstsnø enda. Men kunstnø er jo egentlig ikke noe dårligere enn vanlig snø. Og parken i tryvann tror jeg skal åpne til helgen, så er bare å dra Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen bekreftelse på at parken åpner i helgen? Kanskje man må ta seg en tur på søndag da... Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Spørr i gjenn. Noen som vet om noen gode amerikanske forhandlere? Helst noen som selger Smith Variant Bluetooth hjelmen. Hadde og satt pris på om det er noen som har prøvd den med OAKLEY Wisdom goggles og kan bekrefte at de passer godt sammen. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som vet om man bare kan skifte bindinger ? For jeg trenger nye, og da lurte jeg på om man må borre nye hull og sånn? Takk for svar ;D Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Åssen brett har du? Jeg har aldri sett noe brett som du har måtte borret nye hull for og bytte/ flytte bindinger. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er nok for det meste kunstsnø enda. Men kunstnø er jo egentlig ikke noe dårligere enn vanlig snø. Og parken i tryvann tror jeg skal åpne til helgen, så er bare å dra Huff. Kunstsnø er jo hard og isete i forhold til naturens ekte krystaller. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Irriterer meg sånn over den dårlige vinteren her! Det ligger snø, men det er faen ikke snakk om noe pudder her folkens. Blir nokk ikke kjøp av twintip denne sesongen, kanskje kjøpe når de selger ut rester? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Irriterer meg sånn over den dårlige vinteren her! Det ligger snø, men det er faen ikke snakk om noe pudder her folkens. Blir nokk ikke kjøp av twintip denne sesongen, kanskje kjøpe når de selger ut rester? Hva snakker du om? Østerdalen fikk forrige uke nesten 50 cm pudder! Endret 15. desember 2007 av Natrium Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Åssen brett har du? Jeg har aldri sett noe brett som du har måtte borret nye hull for og bytte/ flytte bindinger. jeg har ett Cycab brett. vet ikke typen for det var bare ett pakketilbud som pappa kom hjem med en dag. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Kan aldri tenke meg at det er noe problem og bytte bindinger der. Det er jo mange hull på de aller fleste plater(sirkelen inni bindingen som skruene sitter på) at tror det skal funke på så godt som alle brett. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er nok for det meste kunstsnø enda. Men kunstnø er jo egentlig ikke noe dårligere enn vanlig snø. Og parken i tryvann tror jeg skal åpne til helgen, så er bare å dra Huff. Kunstsnø er jo hard og isete i forhold til naturens ekte krystaller. Da må du stå på dårlig kunstnø. Jeg har stått 5 ganger i Tryvann denne sesongen, på hovedsaklig kunstnø. Synes den er like bra som vanlig snø, den har ikke vært noe isete enda iallfall. Men det kan jo også ha med at den har vært rimelig nylagt, og det har vært varmt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Irriterer meg sånn over den dårlige vinteren her! Det ligger snø, men det er faen ikke snakk om noe pudder her folkens. Blir nokk ikke kjøp av twintip denne sesongen, kanskje kjøpe når de selger ut rester? Hva snakker du om? Østerdalen fikk forrige uke nesten 50 cm pudder! Hva snakker du om hvis jeg tør spørre mr.hardware? Jeg nevnte ikke noen ting om Østerdalen, jeg. Du har sikkert merket deg at været er skiftende og at været er spesifikt for ett omeråde? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hvor får jeg kjøpt Burton: Seven(nr?) Dominant(nr?) og hvilken av de bretta er gode? Butikk, link? Endret 15. desember 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Kan aldri tenke meg at det er noe problem og bytte bindinger der. Det er jo mange hull på de aller fleste plater(sirkelen inni bindingen som skruene sitter på) at tror det skal funke på så godt som alle brett. Tusen takk for svar, da blir det en ny ting på jule lista ;D Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hvor får jeg kjøpt Burton: Seven(nr?) Dominant(nr?) og hvilken av de bretta er gode? Butikk, link? Sjekka burton.no? Dominant er et reint parkbrett, seven veit jeg ikke helt. Er ikke burton-fan så vet ikke så mye om de bretta der. Forresten, noen som har vært i varingskollen i det siste? Hvordan er forholdene der nå? Har holdt meg unna litt jeg nå, skada meg forige helg i trysil, og det var dårlig i varingen forige gang jeg var der. Endret 16. desember 2007 av Tmz Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 AHHh då er årets utstyr på plass. Gledar meg som faen til å teste ut Santa Cruz Kooley! Sesongkort er kjøpt og anlegget heime har åpna!!!! Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Tja, at jeg kommer meg ut på ski hadde vært mye bedre Lenke til kommentar
Husee Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som har prøvd de nye modellene fra DC? Fy faen så god den nye stramme metoden er ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå