Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er snøforholdene på stedene rundt Oslo for tiden? Er det bare kunstsnø, eller er det faktisk årleit å stå på? Er vel Tryvann, Varingskollen og evnt. Kongsberg som er aktuelt.

Kommer hjem til gamlelandet på lørdag, og jeg må stilne abstinensene litt før jeg reiser tilbake til det ikke så veldig snowboardvennlige Storbritania.

 

Fant et Forumbrett til 1100,- som var min størrelse i en butikk her forrige dagen. Er nok fjorårets modell, men det driter jeg i. Får se om jeg har råd på nyåret. Er fryktelig fristende.

Lenke til kommentar
Irriterer meg sånn over den dårlige vinteren her!

Det ligger snø, men det er faen ikke snakk om noe pudder her folkens.

Blir nokk ikke kjøp av twintip denne sesongen, kanskje kjøpe når de selger ut rester?

 

Hva snakker du om? Østerdalen fikk forrige uke nesten 50 cm pudder!

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Er nok for det meste kunstsnø enda. Men kunstnø er jo egentlig ikke noe dårligere enn vanlig snø. Og parken i tryvann tror jeg skal åpne til helgen, så er bare å dra :grin:

 

Huff. Kunstsnø er jo hard og isete i forhold til naturens ekte krystaller. :)

 

Da må du stå på dårlig kunstnø. Jeg har stått 5 ganger i Tryvann denne sesongen, på hovedsaklig kunstnø. Synes den er like bra som vanlig snø, den har ikke vært noe isete enda iallfall.

 

Men det kan jo også ha med at den har vært rimelig nylagt, og det har vært varmt.

Lenke til kommentar
Irriterer meg sånn over den dårlige vinteren her!

Det ligger snø, men det er faen ikke snakk om noe pudder her folkens.

Blir nokk ikke kjøp av twintip denne sesongen, kanskje kjøpe når de selger ut rester?

 

Hva snakker du om? Østerdalen fikk forrige uke nesten 50 cm pudder!

Hva snakker du om hvis jeg tør spørre mr.hardware?

Jeg nevnte ikke noen ting om Østerdalen, jeg.

Du har sikkert merket deg at været er skiftende og at været er spesifikt for ett omeråde?

Lenke til kommentar
Hvor får jeg kjøpt Burton: Seven(nr?) Dominant(nr?) og hvilken av de bretta er gode?

 

Butikk, link?

Sjekka burton.no?

 

Dominant er et reint parkbrett, seven veit jeg ikke helt. Er ikke burton-fan så vet ikke så mye om de bretta der.

 

Forresten, noen som har vært i varingskollen i det siste? Hvordan er forholdene der nå? Har holdt meg unna litt jeg nå, skada meg forige helg i trysil, og det var dårlig i varingen forige gang jeg var der.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...