Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står forøvrig på CyCab brett. Vetikke type, for det var bar en pakkeløsning som pappa kjøpte uten meg :7

Er ganske nybegynner, så gjør bare 180 :blush:

 

Noen som vet om noen billige pakkeløsninger med ett bra freestyle brett? Takker for svar ;P

 

 

Forresten slenger opp ett bilde av meg etter første snøen (jeg er hage kjører ;P )

post-136607-1197302517_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Tips til hva jeg kan bruke for å feste skruene til bindingene bedre? Sliter med at de løsner av og til...

 

Vet ikke helt om det er så lurt å helle lim ned i skruehullene liksom :O

Du skal/kan bruke noko som heiter muttersikring. Dette har du på gjengane før du skuar dei til, og da skal det sete godt. Eg har ikkje i hovudet kva type du bør bruke, men dersom du høyrer i f.eks ein jernia butikk kan dei hjelpe deg. Du bør seie kva du skal bruke det til.

 

Locktight er eit merke med slik muttersikring. Raud locktight må ein ha varme for å kunne skru ut att, grøn for noko anna osv. Dette fungerer meget bra, men spør kva type du kan bruke :)

 

Erlend

Endret av VolcomStone
Lenke til kommentar

Jeg vil stå bredere på brettet mitt, da jeg bare bruker det til park, og bindingene er står nærmere tail enn nose, og de er heller ikke så veldig bredt fra hverandre.

 

Greie er at jeg lurer litt på hvor jeg skal gå for å få gjort det? Bor i Oslo, og vil helst ikke betale så veldig mye.

 

Vet dere om noen steder som gjør det, bra og billig?

 

Hvordan blir det med de gamle hullene, der bindingene stod før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...