Torbjørn T. Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Video frå Jibbelandskampen: http://skifilm.no/tv.php?id=177 Redigert: Ski fyrst, snjofjøl på slutten. Endret 10. desember 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Står forøvrig på CyCab brett. Vetikke type, for det var bar en pakkeløsning som pappa kjøpte uten meg :7 Er ganske nybegynner, så gjør bare 180 Noen som vet om noen billige pakkeløsninger med ett bra freestyle brett? Takker for svar ;P Forresten slenger opp ett bilde av meg etter første snøen (jeg er hage kjører ;P ) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 SKal kjøpe snowboard til broren min.. blir nokk burton. Han er rundt 166-168. How much cm? 156? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Ble jo smooth de bildene der da Det siste bildet der var stilig ! Erlend Wow, de var nice... Mye bedre enn mine, sto du på innsiden av gjerdet? Heh, takk Ble ikke så fornøyd selv da, kunne blitt mye bedre. Fløy rundt på innsiden av gjerdet, ja. Har et par til: Endret 10. desember 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kule bilder! Du har vell ikke tilfeldigvis noen av flipsa gutta prøvde som på? Lenke til kommentar
justmebliss Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ligger endel bilder og videoer her: http://www.justme.ws/jibbattle/ Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne hjelmen billgere en der jeg har linka til? gjærne et sted dere har bestilt fra selv eller vet at er til og stole på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ligger endel bilder og videoer her: http://www.justme.ws/jibbattle/*BILDE* Er det bare meg som synes det ser ut som det holder på å skje noe galt der? Endret 12. desember 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 At han bommer på railen mener du? Var en som landa i trappa (på brettet skuffende nok...), men aner ikke om det er han... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 At han bommer på railen mener du?Var en som landa i trappa (på brettet skuffende nok...), men aner ikke om det er han... Adi Velic landet med ryggen på trappekanten og skadet seg. Ble bært ut på båre. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Haha, har en liten morsom greie , lurer bare på 1 ting Sklir han og har veldig uflaks eller er han virkelig så evneveik og dårlig på snowboard? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Haha, omtrent slik det ville sett ut om jeg skulle hoppa rett på en rail uten å varme opp litt! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Haha, har en liten morsom greie , lurer bare på 1 ting Sklir han og har veldig uflaks eller er han virkelig så evneveik og dårlig på snowboard? Var nok bare dårlige skills det der ja! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kule bilder!Du har vell ikke tilfeldigvis noen av flipsa gutta prøvde som på? Nei.. i alle fall ingen gode.. kan sjekke når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 At han bommer på railen mener du?Var en som landa i trappa (på brettet skuffende nok...), men aner ikke om det er han... Adi Velic landet med ryggen på trappekanten og skadet seg. Ble bært ut på båre. Sant, han hadde jeg glømt. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Skal starte med litt snowboard igjen. Er en kar som selger et par Burton Cruiser brett til en "billig" penge. Er det bare å kjøpe bindinger på si og skru det rett på eller må man ha spesielle bindinger som passer til det brettet? Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det bare å kjøpe bindinger på si og skru det rett på eller må man ha spesielle bindinger som passer til det brettet? Lurer på det samme, har nemelig ett problem med att bindingene fryser fast på en måte.. Derfor har jeg lurt på Morrow Dimension Binding M ... vet nonen om dette er bra bindinger? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Tips til hva jeg kan bruke for å feste skruene til bindingene bedre? Sliter med at de løsner av og til... Vet ikke helt om det er så lurt å helle lim ned i skruehullene liksom :O Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Tips til hva jeg kan bruke for å feste skruene til bindingene bedre? Sliter med at de løsner av og til... Vet ikke helt om det er så lurt å helle lim ned i skruehullene liksom :O Du skal/kan bruke noko som heiter muttersikring. Dette har du på gjengane før du skuar dei til, og da skal det sete godt. Eg har ikkje i hovudet kva type du bør bruke, men dersom du høyrer i f.eks ein jernia butikk kan dei hjelpe deg. Du bør seie kva du skal bruke det til. Locktight er eit merke med slik muttersikring. Raud locktight må ein ha varme for å kunne skru ut att, grøn for noko anna osv. Dette fungerer meget bra, men spør kva type du kan bruke Erlend Endret 13. desember 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg vil stå bredere på brettet mitt, da jeg bare bruker det til park, og bindingene er står nærmere tail enn nose, og de er heller ikke så veldig bredt fra hverandre. Greie er at jeg lurer litt på hvor jeg skal gå for å få gjort det? Bor i Oslo, og vil helst ikke betale så veldig mye. Vet dere om noen steder som gjør det, bra og billig? Hvordan blir det med de gamle hullene, der bindingene stod før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå