Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, har stått 4 ganger denne sesongen jeg ;)

 

Hvor bor du, ettersom du ikke kan kjøre?

 

 

EDIT: Skrivefeil

 

Bor i grimstad, nærmere bestemt sørlandeT:p trur kanskje det har kommet snø på nærmeste bakke, som vil si 2-3 timer kjøre tur:p men får ta meg en tur opp der, hvis det er bra forhold:P

Lenke til kommentar
Åssen er prisen på frakt og toll?

 

Han er i USA nå, så han bestiller det til legligeten han er i åsså tar han det med til Norge....Gratis frakt!

 

Feigt! hehe.. Seriøst så sykt mye billigere "merke" gear er i USA enn i Norge. Ikke bare pga dollarkursen men generelt

Lenke til kommentar
Hvor mye koster sesongkort på varing/tryvann nå? er 16, så vet ikke om det lønner seg å kjøpe det da jeg kanskje står i tryvann ca 10 ganger i løpet av en sesong...

 

Grensen for voksen/ungdom går dessverre for deg ved fylte 16 år (dvs du får ungdomspriser frem til den dagen du fyller 16. Så her er voksenprisene som gjelder for deg:

 

Oslo SkiPass** Multi 2, 2 valgfrie besøk i sesongen 10 - 22 (17): 540,-

Oslo SkiPass** Multi 5, 5 valgfrie besøk i sesongen 10 - 22 (17): 1275,-

Oslo SkiPass** Sesongskort Tryvann Vinterpark, Varingskollen: 3700,-

Oslo SkiPass** Sesongskort Hverdag ma-tor 10-17, fredag 10-22 Tryvann Vinterpark, Varingskollen: 1495,-

 

Tatt fra Hjemmesidene til Tryvann

 

Sammenlignet med et dagskort som koster 295,- så hvis du kjører 10 ganger så lønner det seg ikke, og hvis noen av de dagene er etter hverandre så blir det ennå billigere da du kjøper todagers, femdagers, uke osv.

 

Evt kan jo et multi-5 + dagskort de andre gangene være det beste, eller hvis du kjører mest på dagtid på hverdager (eller kveld på fredager) så kan det lønne seg med Sesongkort hverdag.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Hvor mye koster sesongkort på varing/tryvann nå? er 16, så vet ikke om det lønner seg å kjøpe det da jeg kanskje står i tryvann ca 10 ganger i løpet av en sesong...

Trysil på meg idag :D . Skulle dratt for halvtime snart, men vi er vel snart på vei så :D blir diiiiiiiiigg

Lenke til kommentar
Noen som så Jibbattle i dag?

Det var konge ass, bortsett fra at Norge tapte i finalen mot Island. Var kanskje fortjent, men hvis Norge ikke hadde fått Adi og Marthinsen skada hadde Island blitt kjørt! ;D

Yes, var konge! Tok et par bilder, men ble ikke noe bra siden blitsen min fakka seg. :p

 

 

 

 

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Noen som så Jibbattle i dag?

Det var konge ass, bortsett fra at Norge tapte i finalen mot Island. Var kanskje fortjent, men hvis Norge ikke hadde fått Adi og Marthinsen skada hadde Island blitt kjørt! ;D

Yes, var konge! Tok et par bilder, men ble ikke noe bra siden blitsen min fakka seg. :p

 

 

Wow, de var nice... Mye bedre enn mine, sto du på innsiden av gjerdet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...