Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja da fikk jeg endelig stått på litt ordentlig snowboard, har stått før i år men da var føre elendig.

 

Jeg trenger endel tips til frontside boardslide, Jeg er jævli dårlig på det, blir sånn at jeg tar 50-50 og bare vrir meg litt så jeg railer skeivt på en måte, er liksom litt feig på en måte. Men fs270 boardslide har jeg 0 problemer med, rart :S

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
noen som bruke ryggbeskuttelse?

Ja jeg bruker det, kan være litt klumpete og ubehagelig, men hvis du railer er det absolutt å anbefale. Eller hvis du har en tendens til å lande på halebeinet, er værdt å miste litt bevegelighet for å slippe å bli slått helseløs bare du tryner litt.

Lenke til kommentar
Jeg trenger endel tips til frontside boardslide, Jeg er jævli dårlig på det, blir sånn at jeg tar 50-50 og bare vrir meg litt så jeg railer skeivt på en måte, er liksom litt feig på en måte. Men fs270 boardslide har jeg 0 problemer med, rart :S

 

Fsbs er bare egentlig og tørre, det er et enkelt triks så lenge du faktisk bare følger insinktet ditt påat du skal klare det og ikke feiger ut:P MEn du må lene deg framover.

Det skal MYE til for at du flyr framover, men det skal lite til for å du flyr på røva/ryggen. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er bra snøforhold/slalomforhold på Varingskollen? Har hørt det er litt dårlig der oppe nå.

Var der idag, det var litt bedre idag en forige tirsdag men venter du litt til åpner nok parken. Kom jo endel snæ idag, men fortsatt er det litt små hopp og puslete rails.

Lenke til kommentar
Var på Tryvann i dag, og skal si det var en kald opplevelse. Tror jeg aldri har vært så våt i mitt liv. :green:

 

Meeen, stikker dit i morgen og!

 

Så det er bare vått der? Åssen er føret?

Samme her, ble klissvåt etter 3-4 timer i varingskollen, kunne vrenge opp superundertøyet.

Lenke til kommentar
Jeg trenger endel tips til frontside boardslide, Jeg er jævli dårlig på det, blir sånn at jeg tar 50-50 og bare vrir meg litt så jeg railer skeivt på en måte, er liksom litt feig på en måte. Men fs270 boardslide har jeg 0 problemer med, rart :S

 

Fsbs er bare egentlig og tørre, det er et enkelt triks så lenge du faktisk bare følger insinktet ditt påat du skal klare det og ikke feiger ut:P MEn du må lene deg framover.

Det skal MYE til for at du flyr framover, men det skal lite til for å du flyr på røva/ryggen. :)

Ja jeg merker jo det, for når jeg tar 270 lander jeg helt baklengs og ser tilbake mot starten av railen, mens på fs tar jeg bare å vrir bittelitt på beina slik at det blir en tillignet fsbs :p

Lenke til kommentar
noen som bruke ryggbeskuttelse?

Ja jeg bruker det, kan være litt klumpete og ubehagelig, men hvis du railer er det absolutt å anbefale. Eller hvis du har en tendens til å lande på halebeinet, er værdt å miste litt bevegelighet for å slippe å bli slått helseløs bare du tryner litt.

 

 

Hehe, har en tendens til og skade halabeinet... har vært ute av aktivitet 2ganger pga dette... 1. tryna på rullebrett rett på betong

 

2. bare tryne skikkelig hardt på betong :p

Lenke til kommentar
Amerikansk burton forhandler?

 

Noen som vet om noen amerikanske nettsider som selger burton utstyr (helst de billigste:P)?

Har en bestefar som er i USA og han sa han kunne bestille for meg!

Er bra om dere har noen erfaring med disse sidene på forhånd!

 

Raske svar plizz! :thumbup:

 

Problem solved btw...Bare gå inn på burton.com og på Shop Online så er det masse forhandlere der ;) Jeg valgte Colerado Boarder!

Lenke til kommentar
Tenker jeg tar en tur til tryvann på lørdag hvis været holder... Noen som vet hvordan det er der nå sammenlignet med hvordan det var der for 2 uker siden?

 

Jeg tror det er forholdvis bra. Vet ikke om det regnet eller snødde der i dag.

De har åpna en trasé i parken, med to bokser og et hopp. I tårnbakken står det igjen 2 bokser, et hopp, og en rail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...