NothinDoin™ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Da var nytt brett i hus! Elan Prodigy 06/07 modell med et par grombindinger fra Elan som jeg ikke husker modellnavnet på.. Ga 2500,- for pakka. (brukt) Kjøpte et par sorte Burton Tribute boots i fjor, så da er vinteren sikra for min del. Wuhu. Kan du ta bilde å legge ut Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ait sitrep fra tryvann følger: Forholda: ganske hardt og isete i bakken, men rimelig digg ut mot kantene. 4 bokser, tre flats 2,6 og 4 meter og en rainbow (som sto skjevt forøvrig.) Ett lite flatt hopp var det også med überisete landing. Bollene i varmestua var nydelige som alltid. Lite folk i bakken. Sikkert på grunn av forholda. Men alt i alt var det ganske fresht å stå igjen. Til han som spurte om varing så er det nok best å skifte før du drar. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Da var nytt brett i hus! Elan Prodigy 06/07 modell med et par grombindinger fra Elan som jeg ikke husker modellnavnet på.. Ga 2500,- for pakka. (brukt) Kjøpte et par sorte Burton Tribute boots i fjor, så da er vinteren sikra for min del. Wuhu. Kan du ta bilde å legge ut Yess, legger ut noen bilder snart. Må bare få batteri på cam:) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ingen mulighte for og legge sekker og bagger i skap, eller er det hyller der? Hva tror folket er best i forhold til føre i morra, varingskollen eller tryvann? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har du en liten sekk som sitter godt på ryggen så er det jo ikke noe problem...Men går jo ann å spørr om du kan legge den bak disken i kaffeteria? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er jo både ski trekk og bakk til ryggskinne, støvler... Men løser seg vell Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ait sitrep fra tryvann følger: Forholda: ganske hardt og isete i bakken, men rimelig digg ut mot kantene. 4 bokser, tre flats 2,6 og 4 meter og en rainbow (som sto skjevt forøvrig.) Ett lite flatt hopp var det også med überisete landing. Bollene i varmestua var nydelige som alltid. Lite folk i bakken. Sikkert på grunn av forholda. Men alt i alt var det ganske fresht å stå igjen. Til han som spurte om varing så er det nok best å skifte før du drar. Da stikker nok jeg på Tryvann i dag Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvordan er det forholdene er i varingskollen nå? Har ikke så altfor mye å finne på og er sugen på å stå i bakken igjen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Det snør nå, her i Akershus. gå på www.varingskollen.no der står dte at det er 30 cm snø. Men bare at dte er 1 åpen nedfart. Hvilken nedfart er det? Er det den med hoppene og railene? Nå snør det masse her.. Wii! Mer snø i Varingskollen Endret 24. november 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kom nettopp hjem fra varingskollen nå. Snød der siden 2-3 tia. Bakken som var Hakkebakken som var åpen, hele veien. 1stk rainbow rail, 2stk boks på 3 og 6m er oppe og et hopp som er ganske så dårlig, for og si det pent. Vil anbefale og dra med ny glida ski, da det kladder seg under skia/brettet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Kom nettopp hjem fra varingskollen nå. Snød der siden 2-3 tia.Bakken som var Hakkebakken som var åpen, hele veien. 1stk rainbow rail, 2stk boks på 3 og 6m er oppe og et hopp som er ganske så dårlig, for og si det pent. Vil anbefale og dra med ny glida ski, da det kladder seg under skia/brettet. Ok.. Viss det ikke snør i natt eller noe sånt. Så tar jeg turen neste uke Vil helst ha flere hopp osv. og at den svarte bakken er åpen Endret 24. november 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har noen her noen kule tips til snowboard klær i julegave til mni lillebror? Han er ca. 143-145 og ønsker seg snowboard klær. Noen tips? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Du kan jo bare kjøpe ei bukse på h&m, og kjøpe ei litt tykk jakke et annet sted...Da har du et passende antrek for han....(jeg går ut i fra at han ikke er alt for gammel) Edit: Kanskje dette? Endret 24. november 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du kan jo bare kjøpe ei bukse på h&m, og kjøpe ei litt tykk jakke et annet sted...Da har du et passende antrek for han....(jeg går ut i fra at han ikke er alt for gammel) Edit: Kanskje dette? Fant en skikkelig tøff jakke på JC også. En rutete brun snowboardjakke Kosta ca. 1000 kr. og det er jo billigere en og kjøpe Volcom osv :S Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei! Har noen her erfaringer med siden www.bajas.no ? Har tenkt itl og kjøpe en jakke der, men det er ikke en størrelsesguide på siden. Vet noen hvor høy man må være for og bruke S (Small) eller M (Medium) Takker for svar. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det varierer jo veldig fra produsent til produsent, f.eks: Quiksilver jakka jeg kjøpte i år var i L, mens Volcom buksa er i M og de er likke baggye... Så du burde prøve det i butikk før du handler på nett. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Det varierer jo veldig fra produsent til produsent, f.eks: Quiksilver jakka jeg kjøpte i år var i L, mens Volcom buksa er i M og de er likke baggye...Så du burde prøve det i butikk før du handler på nett. Ok.. For hadde kanskje tenkt til og kjøpe meg denne : http://www.bajas.no/visprodukt.php?vid=3646 Lurer på om noen har den jakka.. For jeg lurte på om den gjør deg varm, for den ser veldig tynn ut egentlig Vil helst ha en jakke som gir litt varme i hvert fall Endret 25. november 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hvor mye har du tenkt å bruke på gaven? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hei:) jeg har planer om å begynne på snowboard igjen, og jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne utstyr som passer meg. jeg har stått på snowboard før, men jeg regner megselv som en nybegynner. jeg trenger absolutt alt; outfit, brett, bindinger, boots, hjelm, briller osv. jeg er ca. 179 høy og veier rundt 60kg. jeg tror det er smart at jeg begynner med et litt allround brett, siden jeg ikke har funnet stilen min. jeg vil ha det så billig som mulig og budsjettet mitt er på under rundt 10k håper noen kan hjelpe meg. på forhånd takk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hvor mye har du tenkt å bruke på gaven? Kjøpte den jakka til han.. Det var samla gave fra pappa og meg. 1000 kr kosta den. Jakka var jo ganske tøff og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå