Larze Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Norsk? www.50-50.no www.boardshop.no Går utifra at det er Varingskollen han mener...? blir nok ålsheia ja.. nermeste for meg.. kansje fidjeland og ådneram, bare halvtime mellom + tjørhomfjellet, men det liker jeg ikke.. ålsheia blir digg noen som har lyst og hjelpe og sette noen mål for vinteren eller? skal teste snowboard lære tå/helsving buttering stå opp trekk =) bremse noe mer basics? Er ikke et mål, men kanskje leie en hjelp første gang? Sett en pute i ræva, kanskje det hjelper litt (har aldri prøvd ) skakke leie noen hjelp.. det gidder jeg ikke, da blir det youtube turtorials / diskusjon.no brukere men er dette noe vanskelig? tå/helsving bremse opp trekk buttering Kommer nok til å være litt vanskelig hvis det er første gang du prøver snowboard. Tips: bøy knærne, gå for det og ikke gi opp;) Da klarer du det! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nå regner det vilt i Oslo.. Har tenkt meg på Tryvann i morgen, noen som tror det er bra der i morgen? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nå regner det vilt i Oslo.. Har tenkt meg på Tryvann i morgen, noen som tror det er bra der i morgen? Bare å håpe at det er minusgrader der oppe, så det faller som snø der oppe. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er 2,5+, så ser ikke bra ut Varingskollen har 1+ Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Bytta skoa mine i dag, så skal på fjellet heile helga Erlend Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nå regner det vilt i Oslo.. Har tenkt meg på Tryvann i morgen, noen som tror det er bra der i morgen? Bare å håpe at det er minusgrader der oppe, så det faller som snø der oppe. Har nok regna der og, men siden det blir minusgrader i natt håper jeg de setter på kanonene. Tar iallfall en tur opp dit i morgen uansett! Boksene er jo de samme.. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg tror jeg venter med neste tur til tryvann når de har fått åpnet flere bakker. Kan eventuelt henne jeg tar turen opp på noen ukedager om et par uker da jeg er ferdig med det meste stresset på skolen. Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 noen som vet om det er bra forhold på tryvann/varingskollen i dag? siden det regnet i går... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg hadde planlagt Tryvann i dag, men dropper det.. venter heller til i morgen, da jeg satser på en blanding av ny kunst- og vanlig snø! Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg hadde planlagt Tryvann i dag, men dropper det.. venter heller til i morgen, da jeg satser på en blanding av ny kunst- og vanlig snø! Skal nok opp jeg idag, kan gi en rapport på hvordan forholda er der seinere i kveld. Når jeg kommer hjem igjen ell noe. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg hadde planlagt Tryvann i dag, men dropper det.. venter heller til i morgen, da jeg satser på en blanding av ny kunst- og vanlig snø! Skal nok opp jeg idag, kan gi en rapport på hvordan forholda er der seinere i kveld. Når jeg kommer hjem igjen ell noe. Hadde vært konge! Lenke til kommentar
kalle101 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Målselv Fjellandsby , Norges nye alpindestinasjon Webcam fra fjellet Ser du HER! Hehe, er 2km unna der jeg bor, er flotte løyper og de har allerede 6 rails Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Målselv Fjellandsby , Norges nye alpindestinasjon Webcam fra fjellet Ser du HER! Hehe, er 2km unna der jeg bor, er flotte løyper og de har allerede 6 rails Du kommer hvertfall ikke til å kjede deg i vinter! Grattis.. ..Og velkommen til forumet Lenke til kommentar
jH- Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Målselv Fjellandsby , Norges nye alpindestinasjon Webcam fra fjellet Ser du HER! Hehe, er 2km unna der jeg bor, er flotte løyper og de har allerede 6 rails Er jo rene snøstormen jo. Heldiggris Lenke til kommentar
kalle101 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hehe, jepp. skal opp dit en tur etter middag Forresten så er det bare 2 timer unna oslo med fly, flyplassen ligger rett attmed bakkene (du ser flystripa fra bakkene). Så kan anbefale folk en tur dit etterhvert Hehe Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hehe, jepp. skal opp dit en tur etter middag Forresten så er det bare 2 timer unna oslo med fly, flyplassen ligger rett attmed bakkene (du ser flystripa fra bakkene). Så kan anbefale folk en tur dit etterhvert Hehe Rimelig dyrt å ta fly da... =\ Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Da var nytt brett i hus! Elan Prodigy 06/07 modell med et par grombindinger fra Elan som jeg ikke husker modellnavnet på.. Ga 2500,- for pakka. (brukt) Kjøpte et par sorte Burton Tribute boots i fjor, så da er vinteren sikra for min del. Wuhu. Endret 23. november 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
kalle101 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Da var nytt brett i hus! Elan Prodigy 06/07 modell med et par grombindinger fra Elan som jeg ikke husker modellnavnet på.. Ga 2500,- for pakka. Kjøpte et par sorte Burton Tribute boots i fjor, så da er vinteren sikra for min del. Wuhu. Grattis Mitt første skikkelig brett var ett elanbrett faktisk Er vel ganske sjeldne (i Norge) Men trur det er gode brett til grei pris. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Stikker til Varingskollen i morra for første gang faktisk. Lurer derfor på om de har et sted man kan skifte eller noe, sånn som trysil har? Eller må jeg reise i deg jeg skal stå i? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Grattis wink.gifMitt første skikkelig brett var ett elanbrett faktisk smile.gif Er vel ganske sjeldne (i Norge) Men trur det er gode brett til grei pris. Takk:) Her er forresten årets modell: http://www2.elansnowboards.com/en/products/prodigy Endret 23. november 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå