NothinDoin™ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Så en gang et bilde med merka pungter over alle skitrekk i norge...Noen som har det/noe som ligner? Endret 18. november 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hmm, hakke det nei.. hvilke trekk har dere besøkt her i landet da? jeg har vært i -hovden 1 (reiste med noen venner i en ferie) -ålsheia 2 (her jeg er mest, digger trekket) -fidjeland 4 (mange venner som har hytte her) -knaben 7 (fett nok, feter på brett en på ski her tror jeg, jeg sto ski) -eikeraben 3 (digger dette trekket, bra løyper, noen vennlige rails(tykke) osv.) -tjørhomfjellet 8 (tja, var egentlig ikke oppe i trekket, er jo rett vedsiden av ålsheia, gikk der heller) -sauda 6 (var her før de byggde om, ser fett ut nå da) -ådneram 5 (konge trekk, mest besøkte vil jeg tro, tanta mi har hytte her, hvar der hele tiden) -et nord for eikeraben, ingen aning hva det heter, men det sugde så det gjøkke noe (her reiser jeg aldri mer) Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg spør igjen. Noen som veit hvor de selger Circle Seven klær i Oslo? Helst ikke nettbutikker, da jeg skal kunne prøve ut. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Når ble "den lille" til "den store" ? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Når ble "den lille" til "den store" ? Her ble det det Erlend Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som har stått i Hafjell enda? Noen som vet hvor mange bakker som åpner den 24 november? Og noen som har noe info om varingskollen for tiden ? Når har dem planer om å åpne? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Da er det bestemt....Skal på Norefjell i jule ferien Gleder meg som en gris!! Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Og noen som har noe info om varingskollen for tiden ? Når har dem planer om å åpne? Varingskollen åpnet idag. Står for øvrig på varingskollen.no også. Redigert: Noen som har prøvd Tryvann eller Varingskollen i helga? I så fall, hvordan var forholdene? Endret 18. november 2007 av jorg1s1 Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Og noen som har noe info om varingskollen for tiden ? Når har dem planer om å åpne? Varingskollen åpnet idag. Står for øvrig på varingskollen.no også. Redigert: Noen som har prøvd Tryvann eller Varingskollen i helga? I så fall, hvordan var forholdene? Amg! Men dumt at ikke parken åpna, noen som vet når den åpner? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Jeg var på Tryvann i dag. Nesten ikke noe kø på starten av dagen. Ble litt mer folk ca kl 13:00 - 15:00. Forholdene var overaskende bra. De hadde ikke åpnet parken, men veide opp ved å plassere 4 rails i den vanlige bakken. Det var lite med hopp der, men selv tok jeg heller den første dagen rolig og heller øvde meg på noen flat-triks og kjørte litt fakie. Deilig å komme hjem også. Følte jeg hadde fått vært litt ordentlig ute Tror jeg venter med neste tur i Tryvann til de har åpnet parken. Tar sikkert ikke lange tiden. Det var verdt turen bare så det er sagt Lenke til kommentar
Larze Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg spør igjen. Noen som veit hvor de selger Circle Seven klær i Oslo? Helst ikke nettbutikker, da jeg skal kunne prøve ut. Jeg er ikke sikker på om de selger C7 i noen butikker i Oslo, kansje på white water. Hvis ikke har de det på www.50-50.no Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har ikke sett noe C7 tøy på Whitewater hvertfall, det er jeg bombe sikker på. Har vært der flere timer i det siste når jeg har kikket og kjøpt meg nytt tøy. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har prøvd Tryvann eller Varingskollen i helga? I så fall, hvordan var forholdene? Jeg var på Tryvann på lørdag, og det var VELDIG mange folk der! Forholdene var faktisk bedre enn ventet, og de laget en liten "park" med 4 bokserails (en 6(?)m, en 2(m)jibbeboks, en 3m og en liten rainbow) og et "hopp". Spesielt la jeg merke til at det var veldig mange små, frekke twintipkjørere der. Virket som om de trodde de eide hele bakken, men utenom det var det veldig bra! Tror jeg stikker dit på fredag, kjøper sesongkort da samtidig! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Da er det bestemt....Skal på Norefjell i jule ferien Gleder meg som en gris!! Jeg har også planer om å sjekke ut Norefjell. Har hytte 20 minutt unna med bil.. Kan forsåvidt også ta scooter/ski med brettet på ryggen over fjellet og vips er jeg på toppen av bakken:) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Noen som har prøvd Tryvann eller Varingskollen i helga? I så fall, hvordan var forholdene? Jeg var på Tryvann på lørdag, og det var VELDIG mange folk der! Forholdene var faktisk bedre enn ventet, og de laget en liten "park" med 4 bokserails (en 6(?)m, en 2(m)jibbeboks, en 3m og en liten rainbow) og et "hopp". Spesielt la jeg merke til at det var veldig mange små, frekke twintipkjørere der. Virket som om de trodde de eide hele bakken, men utenom det var det veldig bra! Tror jeg stikker dit på fredag, kjøper sesongkort da samtidig! TwinTip er jo "Inn" nå...Mange som prøver å tøffe seg, men er jo bare å overse de Da er det bestemt....Skal på Norefjell i jule ferien Gleder meg som en gris!! Jeg har også planer om å sjekke ut Norefjell. Har hytte 20 minutt unna med bil.. Kan forsåvidt også ta scooter/ski med brettet på ryggen over fjellet og vips er jeg på toppen av bakken:) Nice! Jeg er vel en time fra, men det skal være verdt kjøringa..!! Endret 19. november 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Er det verdt og ta turen til varingskollen i helgen? Med tanke på antall folk og hva som er der? Hvor stort/lite er dette "hoppet"? Edit: Var Varingskollen og ikke Tryvann Endret 19. november 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
.com Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 alltid verdt å ta turen hvis du har muligheten til å dra til et alpinanlegg Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Sant nok. Da er faren stor for at man kaster seg på et tog til helgen. Flere som skal? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Sant nok. Da er faren stor for at man kaster seg på et tog til helgen.Flere som skal? Blir nok tryvann på meg fredag og søndag. redigert: eventuelt varing på søndag istedetfor tryvann Endret 19. november 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Stikker på Tryvann til fredag, jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå