Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, hakke det nei..

 

 

hvilke trekk har dere besøkt her i landet da?

 

jeg har vært i

 

-hovden 1 (reiste med noen venner i en ferie)

-ålsheia 2 (her jeg er mest, digger trekket)

-fidjeland 4 (mange venner som har hytte her)

-knaben 7 (fett nok, feter på brett en på ski her tror jeg, jeg sto ski)

-eikeraben 3 (digger dette trekket, bra løyper, noen vennlige rails(tykke) osv.)

-tjørhomfjellet 8 (tja, var egentlig ikke oppe i trekket, er jo rett vedsiden av ålsheia, gikk der heller)

-sauda 6 (var her før de byggde om, ser fett ut nå da)

-ådneram 5 (konge trekk, mest besøkte vil jeg tro, tanta mi har hytte her, hvar der hele tiden)

-et nord for eikeraben, ingen aning hva det heter, men det sugde så det gjøkke noe :p

(her reiser jeg aldri mer)

Lenke til kommentar

Jeg var på Tryvann i dag. Nesten ikke noe kø på starten av dagen. Ble litt mer folk ca kl 13:00 - 15:00. Forholdene var overaskende bra. De hadde ikke åpnet parken, men veide opp ved å plassere 4 rails i den vanlige bakken. Det var lite med hopp der, men selv tok jeg heller den første dagen rolig og heller øvde meg på noen flat-triks og kjørte litt fakie. Deilig å komme hjem også. Følte jeg hadde fått vært litt ordentlig ute :) Tror jeg venter med neste tur i Tryvann til de har åpnet parken. Tar sikkert ikke lange tiden. Det var verdt turen bare så det er sagt

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd Tryvann eller Varingskollen i helga? I så fall, hvordan var forholdene?

 

Jeg var på Tryvann på lørdag, og det var VELDIG mange folk der!

Forholdene var faktisk bedre enn ventet, og de laget en liten "park" med 4 bokserails (en 6(?)m, en 2(m)jibbeboks, en 3m og en liten rainbow) og et "hopp".

 

Spesielt la jeg merke til at det var veldig mange små, frekke twintipkjørere der. Virket som om de trodde de eide hele bakken, men utenom det var det veldig bra!

 

Tror jeg stikker dit på fredag, kjøper sesongkort da samtidig! :)

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd Tryvann eller Varingskollen i helga? I så fall, hvordan var forholdene?

 

Jeg var på Tryvann på lørdag, og det var VELDIG mange folk der!

Forholdene var faktisk bedre enn ventet, og de laget en liten "park" med 4 bokserails (en 6(?)m, en 2(m)jibbeboks, en 3m og en liten rainbow) og et "hopp".

 

Spesielt la jeg merke til at det var veldig mange små, frekke twintipkjørere der. Virket som om de trodde de eide hele bakken, men utenom det var det veldig bra!

 

Tror jeg stikker dit på fredag, kjøper sesongkort da samtidig! :)

 

TwinTip er jo "Inn" nå...Mange som prøver å tøffe seg, men er jo bare å overse de :p

 

 

Da er det bestemt....Skal på Norefjell i jule ferien :D Gleder meg som en gris!!

 

Jeg har også planer om å sjekke ut Norefjell. Har hytte 20 minutt unna med bil.. Kan forsåvidt også ta scooter/ski med brettet på ryggen over fjellet og vips er jeg på toppen av bakken:)

 

Nice! Jeg er vel en time fra, men det skal være verdt kjøringa..!!

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...