Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Tryvann i romjula, så er det lite lurt. Var der for noen år siden i romjula, og etterhvert på formiddagen så ble det noe utrolig lang kø i heisen. Tror det var snakk om 45 minutter, det var rett og slett sånn at vi ikke orka å stå mer.

 

Vet ikke om hvordan varingskollen er på den tiden, men der har du i grunn en veldig god bakke, uansett om du liker å trikse, kjøre fort, eller å rett og slett lære stå på snowboard.

Lenke til kommentar
Angående Tryvann i romjula, så er det lite lurt. Var der for noen år siden i romjula, og etterhvert på formiddagen så ble det noe utrolig lang kø i heisen. Tror det var snakk om 45 minutter, det var rett og slett sånn at vi ikke orka å stå mer.

 

Vet ikke om hvordan varingskollen er på den tiden, men der har du i grunn en veldig god bakke, uansett om du liker å trikse, kjøre fort, eller å rett og slett lære stå på snowboard.

 

Blir ganske fult i varing til tider også, men det er aldri så ille at man ikke gidder å stå.. Også er det ikke verre en at man kan sessione en rail en stund, om det hoper seg opp i bånn fordi heisen har stoppa eller noe. :)

Lenke til kommentar
Nevermind, plaank. Såg ein gong til i profilen din før eg såg kvar du var ifrå.. Btw, opna i dag på fjellsætra :)

 

Erlend

 

Ja, jeg bor nok på andre sida av fjorden fra deg! :)

Ohh! Gjorde det? Fett.. GLEDER MEG!!

 

Har ikke stått siden april! Håper jeg ikke er for dårlig etter julebordet på lørdag, så det kan bli en fin tur på søndag.

Lenke til kommentar

Åpner Tryvann allerede? Så kjekt :D

 

Selv er jeg en skikkelig oldschool-snowboarder, begynte på Oppdal for mange år siden, og da var vi vel ca 5-10 snowboardere der :)

 

Men fy som alderen tar på, merker at jeg sliter med hopp og pipe nå for tiden, men det er klart - det henger vel litt sammen med at jeg ikke trener nok resten av året. Slik er det når man har passert 30.

 

Men løssnø derimot! Aaahhh, det er ekte snowboarding det - hører dere? Parkrotter! ;)

Lenke til kommentar

Tryvann åpner sansynligvis i helgen hvis det ikke skjer store endringer i været. Ingen ting er som å dra opp til tryvann etter skolen, slik at jeg og venner er der til ca kl 5 og står med lysene på i bakken til stengetid. Ikke noe kø og kjempe god stemning. Gleder meg til neste uke. Da blir det et par turer for å si det sånn (hvis forholdene ikke er ræv da)

Lenke til kommentar
Åpner Tryvann allerede? Så kjekt :D

 

Selv er jeg en skikkelig oldschool-snowboarder, begynte på Oppdal for mange år siden, og da var vi vel ca 5-10 snowboardere der :)

 

Men fy som alderen tar på, merker at jeg sliter med hopp og pipe nå for tiden, men det er klart - det henger vel litt sammen med at jeg ikke trener nok resten av året. Slik er det når man har passert 30.

 

Men løssnø derimot! Aaahhh, det er ekte snowboarding det - hører dere? Parkrotter! ;)

 

Godt å se at det er flere oldschoolere her :D Store fjell å pudder. Surrer jeg meg bort i en park så tror jeg de fleste vil le av meg :p

Nåja, blir vel et par turer på oppdal uansett sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...