VolcomStone Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Nevermind, plaank. Såg ein gong til i profilen din før eg såg kvar du var ifrå.. Btw, opna i dag på fjellsætra Erlend Endret 13. november 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er tryvann lagt ifra hønefoss? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 I følge gulesider.no er det 62.2 km ( 1 t 6 min ) Erlend Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Er tryvann lagt ifra hønefoss?Tryvann ligger jo i Oslo, nærmere bestemt rett ved (eller i?) Holmenkollen, som jeg regner med at du vet sånn ca. hvor er. Burde ikke ta noe særlig mer enn en time fra Hønefoss, tenker jeg. Edit: en time og seks minutter, ja... Endret 13. november 2007 av jorg1s1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Har familie i hønefoss, skal feire jula og nyttår der...Kanskje ta med bettet ? Endret 13. november 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Med overhengende fare for lite snø på sørlandet, syns jeg virkelig du bør benytte sjansen:) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er ikke noen serlige bra skitrekk på sørlandet heller...Uten om bortelid og gautefall som funker..Har hørt at brokke ikke er så galt heller, skal teste i år.. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hovden funker også mer enn nok imo. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvordan er avstanden fra hønefoss til varingskollen? Om det er oppe bør du vurdere å dra dit istedet. Om du er en parkrotte, that is. Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Angående Tryvann i romjula, så er det lite lurt. Var der for noen år siden i romjula, og etterhvert på formiddagen så ble det noe utrolig lang kø i heisen. Tror det var snakk om 45 minutter, det var rett og slett sånn at vi ikke orka å stå mer. Vet ikke om hvordan varingskollen er på den tiden, men der har du i grunn en veldig god bakke, uansett om du liker å trikse, kjøre fort, eller å rett og slett lære stå på snowboard. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Angående Tryvann i romjula, så er det lite lurt. Var der for noen år siden i romjula, og etterhvert på formiddagen så ble det noe utrolig lang kø i heisen. Tror det var snakk om 45 minutter, det var rett og slett sånn at vi ikke orka å stå mer. Vet ikke om hvordan varingskollen er på den tiden, men der har du i grunn en veldig god bakke, uansett om du liker å trikse, kjøre fort, eller å rett og slett lære stå på snowboard. Blir ganske fult i varing til tider også, men det er aldri så ille at man ikke gidder å stå.. Også er det ikke verre en at man kan sessione en rail en stund, om det hoper seg opp i bånn fordi heisen har stoppa eller noe. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nevermind, plaank. Såg ein gong til i profilen din før eg såg kvar du var ifrå.. Btw, opna i dag på fjellsætra Erlend Ja, jeg bor nok på andre sida av fjorden fra deg! Ohh! Gjorde det? Fett.. GLEDER MEG!! Har ikke stått siden april! Håper jeg ikke er for dårlig etter julebordet på lørdag, så det kan bli en fin tur på søndag. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Da er det klart: Tryvann åpner til helgen! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Åpner Tryvann allerede? Så kjekt Selv er jeg en skikkelig oldschool-snowboarder, begynte på Oppdal for mange år siden, og da var vi vel ca 5-10 snowboardere der Men fy som alderen tar på, merker at jeg sliter med hopp og pipe nå for tiden, men det er klart - det henger vel litt sammen med at jeg ikke trener nok resten av året. Slik er det når man har passert 30. Men løssnø derimot! Aaahhh, det er ekte snowboarding det - hører dere? Parkrotter! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hehe, men er vel nesten nødt til å være "parkrotte" når man bor i Oslo? Ikke så veldig mye løsnø på Tryvann, nei. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Godt poeng, men for en gammel mann som meg er det kjekt å varme opp leddene litt før jeg stikker til hytta på Oppdal. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Tryvann åpner sansynligvis i helgen hvis det ikke skjer store endringer i været. Ingen ting er som å dra opp til tryvann etter skolen, slik at jeg og venner er der til ca kl 5 og står med lysene på i bakken til stengetid. Ikke noe kø og kjempe god stemning. Gleder meg til neste uke. Da blir det et par turer for å si det sånn (hvis forholdene ikke er ræv da) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Hvordan er avstanden fra hønefoss til varingskollen? Om det er oppe bør du vurdere å dra dit istedet. Om du er en parkrotte, that is. Er vel like langt dit som oslo... Liker best løssnø, men har ikke noe imot ett hopp Edit: Sorry, glemte å nevne hovden! beste synes jeg xD Endret 14. november 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Winten Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Åpner Tryvann allerede? Så kjekt Selv er jeg en skikkelig oldschool-snowboarder, begynte på Oppdal for mange år siden, og da var vi vel ca 5-10 snowboardere der Men fy som alderen tar på, merker at jeg sliter med hopp og pipe nå for tiden, men det er klart - det henger vel litt sammen med at jeg ikke trener nok resten av året. Slik er det når man har passert 30. Men løssnø derimot! Aaahhh, det er ekte snowboarding det - hører dere? Parkrotter! Godt å se at det er flere oldschoolere her Store fjell å pudder. Surrer jeg meg bort i en park så tror jeg de fleste vil le av meg Nåja, blir vel et par turer på oppdal uansett sikkert. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 tenke og prøve bruttern sitt snowboard i år, noen tips eller noe jeg burde kunne/vite før jeg prøver? skater jo litt og tror balansen min er fin.. siterer meg har enda ikke fått noen svar.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå