Startfanet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Heh, ja, jeg skjønte det.. Det kommer noe godt ut av mange års skolegang, vetdu.. Skrev det mer som en "problem solved" beskjed. -Ellers takk Endret 11. november 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Åjja Er vel lenge til snøen kommer til krsand Er blå himmel her, litt kjølig i lufta, men ikke noen grunn til å håpe på snø i løpet av de neste månedene Men skal leie hytte på gautefall 5 dager i vinterferien da Endret 11. november 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bor også her i Kristiansand, NothinDoin.. Har du vært å sjekka ut Tveit Skisenter rett utenfor byen? Jeg bor et par hundre meter fra det lille anlegget.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tveit Skisenter, ja... Selv om det kommer 2 meter snø kommer de aldri til å greie å holde bakken åpen mer en 4 dager. Det er typisk Tveit det. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Det er typisk Sørlandsvinter.. For to år siden klarte de å holde oppe 3 måneder nesten i strekk. Gikk jo med overskudd så det suste. Edit: Orddelingsleif var her. Endret 11. november 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 De brukte jo pengene på ny prepareringsmaskin og greier! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, ble mye ståhei rundt den. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 tenke og prøve bruttern sitt snowboard i år, noen tips eller noe jeg burde kunne/vite før jeg prøver? skater jo litt og tror balansen min er fin.. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Forumtreff i bakken kunne vært morsomt det . Gleder meg til snøen legger seg nå, blir morsomt å få stått igjen Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Forumtreff i bakken kunne vært morsomt det . Gleder meg til snøen legger seg nå, blir morsomt å få stått igjen Endelig en som er hypp på å få det til! Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Forumtreff i bakken kunne vært morsomt det . Gleder meg til snøen legger seg nå, blir morsomt å få stått igjen Ditto..! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Fikk 5150 bindingene og skoene i dag ( )! Fant også ut at jeg har 3hulls feste, og at bindingene har 4hulls Så da må jeg sende de tilbake for å få pengene igjen, får så å kjøpe dyre burton 3hulls bindinger -.- Så da går budsjettet i dass Edit: Nei har ikke vært der nei... PS: Noen som har noen burton bindinger til salgs, gi meg beskjed! Endret 12. november 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fikk 5150 bindingene og skoene i dag ( )! Fant også ut at jeg har 3hulls feste, og at bindingene har 4hulls Så da må jeg sende de tilbake for å få pengene igjen, får så å kjøpe dyre burton 3hulls bindinger -.- Så da går budsjettet i dass Edit: Nei har ikke vært der nei... PS: Noen som har noen burton bindinger til salgs, gi meg beskjed! Du vet du kan få universalplater til de fleste bindinger, med både tre og fire hull.? Stikk innom en snowboardshappe og spør..! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Ja..Litt seint Har sendt de Edit: Fant nå ut at de runde tingene i midten fra de gamle bindingene passa :\ Nå er jeg sur på meg selv ass!!! Endret 13. november 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 OI OI OI! Sjekk hvordan det står til med Tryvann! Skal jo sies at dette er Tårnbakken, men likevel veldig bra snøpruksjon allerede! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Så de bildene fra webcam selv i går og det ser lovende ut. Tryvann regner med å åpne 1 desember Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sunnmørsalpane Tirsdag 13.11.2007 Kl.:18:16:12 : Erlend Lenke til kommentar
plaank Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Strandafjellet / Fjellsetra <3 Åpning nå på lørdag! Jeg kjører for tiden et Stuf Mamba (promo model), Bent Metal Biscuit bindinger, og DC Super Park boots. Sko og bindinger nye for sessongen. Gleder meg til å teste dem ut! Can't wait! Endret 13. november 2007 av plaank Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kribler i beina av å se sånne bilder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå