-Jungeldyret Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Noen steder i Oslo de selgere fete bandanaer/tørkler/skjerf til å ha rundt halsen/ansiktet? Trenger noen nye til vinteren, er ofte iskaldt på hytta. EDIT: Skrivefeilz Endret 10. november 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 henger meg på.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i grønn bandana? passer bedre til det tøyet jeg har, trudde hvit passet men det gjorde det vist ikke;OO Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Bandanaer er ikke helt min stil, men er på utkikk etter en buff i flis..Helt svart! Forslag? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 http://www.buffwear.co.uk/catalog/product_...products_id/467 Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kom over dette i den store jibbetråden nå, hva synes dere? Hva med HW møte i Varingskollen eller i Tryvann når snøen kommer? Jeg synes det høres dritfett ut! Lenke til kommentar
.com Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hva med ett litt større anlegg? hafjell feks? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Det kommer jo ann på hvor folk bor, men hvis man bor i nærheten av Oslo er det jo mye mer praktisk med Tryvann/Varing. EDIT: Hvis det er park du vil ha, er Varing kåret til en av Norges beste... Endret 11. november 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva er HW? Hardware.no Erlend Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva er HW? Um, hardware.no, kanskje. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Gutta! Det SNØR i Oslo! EDIT: Det snør ikke lenger... :C Endret 11. november 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det snør her i Lørenskog også Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikkje alle som er frå oslo vettu Er ca en meter her Erlend Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikkje alle som er frå oslo vettu Er ca en meter her Erlend Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Skulle egentlig på trekket for å teste årets pudder, railsa og nyebrettet, men har har brøytevakt så må nok ut i snøen med traktor om ikkje så lenge. Ikkje trekk som er opne her enda, men railsa står godt Erlend Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Volcom: Hvor bor du? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Ei bygd som heiter Sykkylven ca 30 min frå Ålesund. Bor ca 5 min frå Sunnmørsalpane og ca 15 min frå Strandafjellet Kan leggje ut bilde av nyebrettet med det samme : Erlend Endret 11. november 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Nice brett, VolcomStone Noen som har erfaringer med www.trusnow.com? Så seriøst ut, og det var billig med gratis frakt. Noen som vet om gratis frakt gjelder til Norge? Står at de sender til Norge om ikke annet.. Edit: Stod noe på siden: All orders totaling over $50 (after discounts) that are shipping within the US are eligible to receive free Ground Shipping. Endret 11. november 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Men hva med HW-møte gutta? Det ville vært morsomt.. Ha konkurranse om hvem som tar fetest triks osv.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nice brett, VolcomStone Noen som har erfaringer med www.trusnow.com? Så seriøst ut, og det var billig med gratis frakt. Noen som vet om gratis frakt gjelder til Norge? Står at de sender til Norge om ikke annet.. Edit: Stod noe på siden: All orders totaling over $50 (after discounts) that are shipping within the US are eligible to receive free Ground Shipping. Alle bestillinger som er over 50 dollar etter de har trekt av rabatten,innen usa får gratis frakt hvis de velger bil transport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå