Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har stått på brett i godt og vel 5-6 sesonger nå, og nå er det på tide med nytt brett..

 

Tror nok jeg går for brukt, får mye bedre brett da enn hvis jeg kjøper nytt..

Ingen vits å kjøpe et nytt kvalitetsbrett som koster skjorta når jeg vokser ut av det iløpet av et år..

 

Er ca 165cm høy, hva er akseptable lengder på brettet? Vet det skal være noe imellom haka og nesa.. Kunne godt tenkt meg å ha så langt brett som mulig uten at det går for mye utover kjøringa..

 

Gamle brettet skal også selges, et Elan Aurora 145cm E-Lite sammen med et par Burton Custom bindinger. Noen som har noe formening om hvor mye jeg kan få for pakka?

Kan forsåvidt kjøre en sesong til på det, men problemet er at skoene blir for store for bindingene. Kjørte et par helger med det i fjor og det var for jævli.

 

Kjøpte nye Burtonsko i fjor, samme som i førstepost.

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar

Yess, tenkte på 156 jeg også.

 

Så litt på denne.

 

Bor i Kristiansand så det hadde passet fint.

 

Dette er også aktuelt, men koster vel en god del å få det tilsendt fra Trondheim til Kristiansand. Edit: Han i tromsø som selger det sier jeg kun trenger å betale 100kr for porto, resten betaler han. Da blir det nok det brettet.

 

Noen som har erfaring med brettet eller bindingene?

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar
Yess, tenkte på 156 jeg også.

 

Så litt på denne.

 

Bor i Kristiansand så det hadde passet fint.

 

Dette er også aktuelt, men koster vel en god del å få det tilsendt fra Trondheim til Kristiansand. Edit: Han i tromsø som selger det sier jeg kun trenger å betale 100kr for porto, resten betaler han. Da blir det nok det brettet.

 

Noen som har erfaring med brettet eller bindingene?

 

 

Jeg fikk just tilsendt et brett, kosta 100kr i frakt...

 

Edit : Fikk bindingene og skoene fra boardshop.no i dag :D Men de ligger på posten, å kan ikke hente de før mandag :( (bor også i krsand :p)

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar

Det har snødd ganske så mye i Bergen de to siste dagene ihvertfall, men det er nå mer slapps en pudder. Vil uansett regne vekk igjen i løpet av uken.

 

Snøen i Hemsedal derimot har begynt å legge seg, og de produserer ihvertfall kunstsnø når de kan. Skal oppover 16. november, så jeg gleder meg. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...