Winten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) 14000 tusen UTEN KLÆR? er du gal? en nybegynner kjøper da ikke PRO utsyr! er jo ikke sikkert du liker snowboard en gang.. Sjekk ut www.50-50.no Dem selger bra brett veldig billig. Å 14000 kroner for ei grei pakke? hehehehe. Da prøver de å lure deg. Her er et eksempel på en bra pakke : http://81.27.33.147/index.cgi?pid=75995 (brett) 2999 http://81.27.33.147/index.cgi?pid=75933 (Sko) 1299 http://81.27.33.147/index.cgi?pid=75979 (Bindinger) 1499 =5797 Bra pakke til bra pris. Endret 1. november 2007 av Winten Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) 14k er pro utstyr, eller så blir du lurt....Sjekk andre butikker! Sjekk ut www.boardshop.no osgå Endret 1. november 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Larze Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du trenger nok ikke bruke noe mer enn 8-9 tusen og da får du veldig bra utstyr. Brett: Burton seven Bindinger: burton cartel boots: Burton sabbath Dette er bra utstyr for ca. 9 tusen vil jeg tro. Mange syns kansje burton er litt kjedlig, men da er du garantert å få noe bra værtfall. Hvis ikke kan kansje Ride DH med rome 390 og 32 lashed også være ett godt alternativ, det blir litt billigere. Sykt fete brett begge to. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du trenger nok ikke bruke noe mer enn 8-9 tusen og da får du veldig bra utstyr.Brett: Burton seven Bindinger: burton cartel boots: Burton sabbath Dette er bra utstyr for ca. 9 tusen vil jeg tro. Mange syns kansje burton er litt kjedlig, men da er du garantert å få noe bra værtfall. Hvis ikke kan kansje Ride DH med rome 390 og 32 lashed også være ett godt alternativ, det blir litt billigere. Sykt fete brett begge to. Tviler på at du trenger Burton Se7en hvis du er helt nybegynner, det var jo faktisk det brettet som vant parkbrett-testen i nyeste Fri Flyt. Hvilken stance synes dere er best til parkkjøring? Har +15 foran og 0-2(husker ikke helt) bak. Er det bedre å ha - bak? Føler at det er litt vanskelig når jeg lander switch etter hopp. Du som anbefalte meg RED Hifi: Har sett bilde av den i en reklame fra Session(?) og den så kul ut. Men der kostet den litt over 1000 spenn... Du husker vel ikke hvor du har sett den til under lappen? Lenke til kommentar
Winten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nå er jeg ikke noen park kjører akkurat, men det ser ut til at de fleste foretrekker - bak for slikt. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva bør jeg ha da? +15 og -15 eller? Lenke til kommentar
Winten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva bør jeg ha da? +15 og -15 eller? Det beste er vel å prøve seg fram til noe du liker. Kan vel starte med +15 -5 å prøve deg litt frem selv. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Er vel helt etter smak og behag vell? Endret 1. november 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvor mye legger dere i snowboard klær folkens? Er det helt random fra G-Sport eller er det noe med litt mer klasse? Vurderer og legge rundt 10.000,- i klær.. Lenke til kommentar
.com Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 kjøpt både oakley jakke og bukse på salg på slutten av sesongen, husker ikke hva det kosta, men betalte nærmere halv pris tror jeg. men så bryr jeg meg ikke så mye om å ha det helt nyeste til alle tider da Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har ikke sett på bindingene mine på et halvt år, men tror jeg har +25-30 foran og -15 bak. Synes det er digg med negativt på bakfoten. Lenke til kommentar
Winten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er vel helt etter smak og behag vell? Har Burton bukse of jakke Burton Ronin eller noe. Kosta vel rundt 8-10000 tror jeg. Brukt dem i 2 sesonger nå. Fikk dem "noe" billigere en egentlig pris da. Greit med litt kontakter Lenke til kommentar
jH- Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har Burton bukse of jakke Burton Ronin eller noe. Kosta vel rundt 8-10000 tror jeg. Brukt dem i 2 sesonger nå.Fikk dem "noe" billigere en egentlig pris da. Greit med litt kontakter Whoa. Syns nå det var veldig dyrt for ett par ytterklær. Selv kjøpte jeg nylig en Whiteout-jakke for 2000,- (halv pris), og bruker en Bergans-bukse fra i fjor. Søssen derimot har blitt bitt av snowboardbasillen, og hamstrer klær som om hun skal stå november - mars non-stop. Det blir en del peng som jeg ihvertfall syns kunne ha blitt brukt bedre andre steder. Lenke til kommentar
Winten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har Burton bukse of jakke Burton Ronin eller noe. Kosta vel rundt 8-10000 tror jeg. Brukt dem i 2 sesonger nå.Fikk dem "noe" billigere en egentlig pris da. Greit med litt kontakter Whoa. Syns nå det var veldig dyrt for ett par ytterklær. Selv kjøpte jeg nylig en Whiteout-jakke for 2000,- (halv pris), og bruker en Bergans-bukse fra i fjor. Søssen derimot har blitt bitt av snowboardbasillen, og hamstrer klær som om hun skal stå november - mars non-stop. Det blir en del peng som jeg ihvertfall syns kunne ha blitt brukt bedre andre steder. Hadde jeg måtte betale full pris hadde jeg ikke giddet, men som sgat. Fikk de ganske mye billigere enn det Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kler meg med det som holder meg varm jeg Har en Stormberg jakke, og skal kjøpe ny snowboard bukse om ikke så alt for lenge til.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kler meg med det som holder meg varm jeg Har en Stormberg jakke, og skal kjøpe ny snowboard bukse om ikke så alt for lenge til.. Det går på det samme konseptet Men det er jo litt tøft med en dress i alle regnbuens farger Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har Burton bukse of jakke Burton Ronin eller noe. Kosta vel rundt 8-10000 tror jeg. Brukt dem i 2 sesonger nå.Fikk dem "noe" billigere en egentlig pris da. Greit med litt kontakter Whoa. Syns nå det var veldig dyrt for ett par ytterklær. Selv kjøpte jeg nylig en Whiteout-jakke for 2000,- (halv pris), og bruker en Bergans-bukse fra i fjor. Søssen derimot har blitt bitt av snowboardbasillen, og hamstrer klær som om hun skal stå november - mars non-stop. Det blir en del peng som jeg ihvertfall syns kunne ha blitt brukt bedre andre steder. Snakker vi klær til dagligdags bruk eller till å stå i bakken? jeg kjenner mange damer som kler seg veldig snowboardaktig, men ikke står i bakken. Egentlig har det ikke noe å si, det er jo fet stil Ihvertfall om dama er skikkelig fin Lenke til kommentar
jH- Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Snakker vi klær til dagligdags bruk eller till å stå i bakken? jeg kjenner mange damer som kler seg veldig snowboardaktig, men ikke står i bakken. Egentlig har det ikke noe å si, det er jo fet stil Ihvertfall om dama er skikkelig fin Det blir nå både og, men det er jo som oftest kjøreklærne som koster. Og om "dama er skikkelig fin" skal jeg heller la noen andre vurdere Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) hvorfor legge mye penger i klær? Billig ytterbukse og bar overkropp som er det som gir mest sus og deilig følelse ! Edit: leif Endret 3. november 2007 av Eirikant Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hvorfor legge mye penger i klær? Billig ytterbukse og bar overkropp som er det som gir mest sus og deilig følelse ! Edit: leif Hvis du er litt seriøs så vet du at det fungerer veldig dårlig, med mindre du bare står én gang i året - nemlig på påskeaften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå