medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Siden det er diskusjon rundt stil i bakken nå.. Har tenkt å kjøpe meg ny hjelm, siden jeg visstnok har en "skihjelm".Noen som har tips til fete hjelmer som helst ikke koster over 1000 kr? <a href="http://www.oslosportslager.no/subcategory/2718/7974.html" target="_blank">http://www.oslosportslager.no/subcategory/2718/7974.html</a> De har noen tøffe hjelmer, til en god pris. Jeg vill annbefale deg en hjelm med brem Jeg synes ikke jeg fant noe særlig der jeg.. Mange kule hjelmer, men de fleste kostet mer enn det jeg har tenkt til å betale. Jeg likte denne POC-hjelmen, men den var litt dyr. Denne Giro-hjelmen var også helt grei, og den var den eneste hjelmen under 1000 spenn som ikke het "junior". Men du får ikke mange hjelmer til under 1000 lappen Jeg har sett en svin tøff hjelm fra Bula, men finner den ikke igjen Lenke til kommentar
Winten Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vel, hvis du er bekymret for å ikke ha "rett" utstyr i bakken s¨ignorer meg. Kjøpte en Etto hjelm på G-sport i fjor. Kosta vel rundt 700 kroner. God og varm og beskytter skallen. Bra alternativ til alle de sykt dyre merkene rundt om. Etto hjelmene kommer som regel akkurat like bra ut i tester some de dyre også. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bare du føler deg vell med den så er det vel samma åssen den ser ut! Gå i en butikk å prøv noen...Selv liker jeg ikke hjelm, føler at de stopper alt blodet som kommer til hjernen Lenke til kommentar
.com Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hjelm bruker jeg bare i parken, får veldig fort vondt i hodet når jeg bruker hjelm...prøvd flere forskjellige, uten å ha funnet noen som jeg ikke får vondt av etter noen timer. bruker en etto hjelm for tiden hvis jeg husker rett Lenke til kommentar
Larze Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg syns det er drit skummelt å kjøre uten hjelm jeg, føler meg helt naken uten:P Hjelmen har reddet meg mange ganger:D Har du en kul hjelm så ser det jo fett ut også. Til Jungeldyret: Red Hifi hjelme tror jeg ikke er så dyr og den er fet og, tror det er den fetsete hjelmen du får til under 1000lappen. Har du litt mere penger ville jeg gått for en sweet hjelm. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Då blir det ny snowboardpakke på meg i år Planen var å bruke 8000, og fekk eit godt tilbod på ein pakke eg sette saman sjølv ! Forum brett, bindingar og sko 7900.- Har ikkje prisen på kvar ting, men det vart 700 i avslag. Sko : Forum Destroyer Black/Sb Co-Brnd Ptrn Bindinger : Forum Faction Green Goblin Brett : Forum Manual 159 Gleder meg sjukt til sesongen i år ! Erlend Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 grattulerer! Hvorfor legger du så mye penger i ett helt vanlig brett? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 pent ass gratulerer!! Lenke til kommentar
.com Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 7900 er da ikke så galt det vel, for full pakke? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei det er vel ikke det ? Noen venner av meg, sier jeg sløser alt for mye på kun bindinger og sko til 2k...Synes det er ganske billig jeg men.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei det er vel ikke det ? Noen venner av meg, sier jeg sløser alt for mye på kun bindinger og sko til 2k...Synes det er ganske billig jeg men.. Det er billig. Du får ikke annet enn vanlig crapy standard utstyr da min venn Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Du får ikke annet enn vanlig crapy standard utstyr da min venn Der har du egentlig grunnlaget for mottoet mitt : Skal det vere, så skal det vere ! Dette blir vel det første brettet eg kjøper sjølv (nei, eg er ikkje vekkskjemd). Det første brettet mitt fekk eg i julegåve for ca 5 år sidan. Då dette vart øydelagt fekk eg ein nytt på reklamasjon, men som etter kvart vart for lite for meg. Etter det arva eg Burton brettet til min bror som allereie då var eit gammalt brett, men no er det på tide med utskifting ! Og då kan eg like gjerne bruke litt meir pengar på det. Skal det vere, så skal det vere Erlend Endret 31. oktober 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
Winten Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser jo ut some en helt kurant pakke det der. Ser det er nysnø langt nedi skitrekket nå. Får vel gå å børste støv av diverse utstyr Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Mange som står i GOOFY style med brett da? klarer ikke stå vanelig jeg nesten umulig Lenke til kommentar
Winten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mange som står i GOOFY style med brett da? klarer ikke stå vanelig jeg nesten umulig Regular her gitt. Oldschool +30 +15 stance å store greier også Prøvde det der nymotens greia med + fram å - bak. Havna rett i skauen da gitt Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 hehe jeg er ikke helt inn i åssen man setter opp bindinga.. men læreren min og alle andre sa jeg kjørte GOFFY Style testa ved å justere på bindinga i gjeilo, haha jeg klarte å gjøre.. men hadde jeg detti hadde jeg nokk brekt beine.. jeg kjente at beine vridde seg :S haha sånn er det å være nybis i snowboard.. faen jeg elsker å kjøre DRITT fort nedover bakken.. det er bare så herlig! men ikke når jeg tryner da Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 hmm, skal få snowboard utstyr til jul av familien, er nybegynner. Jeg og Pappa sjekket litt rundt i oslo, var innom noen butikker og fant ut at for alt nytt så kom det på en 10-14k ca. uten klær. men, noen tips om hva som er lurt? Nå vet jo sikkert de i butikken dette utmerket, men noen som har noen erfaringer og kan anbefale noe spesielt? en god sko? deilige bindinger? et utrolig hipt og kult brett? u name it Vil bare høre hva dere synes- Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 14000 tusen UTEN KLÆR? er du gal? en nybegynner kjøper da ikke PRO utsyr! er jo ikke sikkert du liker snowboard en gang.. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 nja, vi fikk beskjed om at det var ca der det lå. og at det var helt greit utstyr, verken helt grønnskolling eller pro. Ikke vet jeg, aldri vært inn i snowboard opplegget før liksom Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) dra på en annen shape.. dem er ute etter å lure deg! 14000 bare får brett og binding hjelm og briller og sko? HAHA! det er det laterligste jeg har hørt! du klarer deg sikkert bra med brett og uttyr og klær til max 5000 utstyre jeg brukte første gang var ikke vært 500 kr en gang! Endret 1. november 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå