Nilsen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du bør definitvt kjøpe Picture This! Det er det beste kjøpet jeg har gjort på lenge. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du bør definitvt kjøpe Picture This! Det er det beste kjøpet jeg har gjort på lenge. Mjeh, skuffa over hvor liten part ygre wiig hadde. + at follow me around er desidert bedre. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Andreas Wiig og JP Walker hadde korte parts ja, men filmen var fortsatt utrolig. Follow me Arround var knallgod, men filmingen i Pictur This er bare syk. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Den "lille" snowboard tråden har vokst seg ganske stor Kanskje påtide og redigere navnet til Den store snowboard tråden? Lenke til kommentar
Larze Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Syns picture this var sykt bra, men ble nesten mer kunst enn snowboard. Parten til Heikki Sorsa var den feteste Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Syns picture this var sykt bra, men ble nesten mer kunst enn snowboard. På hvilken måte da, mener du? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Måten de filmer på, samspill med musikk, perfekt klipping, hellsikkes fete triks, passende mellomscener osv. Half-Pipe-scenen til Shaun White og Kevin Pearce var definitvit noe av det vakreste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som har sett ubermovie fra isenseven ennå? Var på premieren på lørdag og det jeg husker var faen så fett. Et klart kjøp for min del. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg setter inn en kontakt annonse -------------------------------------------------- Er du flink på snowboard? Har du lyst til og være med på turer i inn og utland? Bor du i Trøndelag eller omerådet rundt? Planen er og samle en gruppe som kan stå på snowboard sammen hele sessongen. Dra på små og større turer der vi besøker bakker og ski-trekk. Ta Kontakt! --------------------------------------------------- Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bra initiativ Hadde jeg bodd nærmere, skulle jeg gjerne vært med. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Noen som har sett ubermovie fra isenseven ennå? Var på premieren på lørdag og det jeg husker var faen så fett. Et klart kjøp for min del. Übermovie er jo gammel, men du den nye Undermovie? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Noen som har sett ubermovie fra isenseven ennå? Var på premieren på lørdag og det jeg husker var faen så fett. Et klart kjøp for min del. Übermovie er jo gammel, men du den nye Undermovie? Übermovie er da ikke gammel? http://www.tacky.no/snowboard/artikler/dis...rtikkelID=26223 [ Release Artikkel 19 / 10 - 07 ] Undermovie er vel en slags making of / dokumentar sak? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ah, sorry... Jeg blandet navn nå Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ah, sorry... Jeg blandet navn nå Hehe. No hard feelings. Noen som har skaffa seg noe nytt gear til 08 sesongen eller? Vurderer å investere litt i noe nye klær, og kanskje et par bindinger, også kjøpte jeg meg dragon mace googles på tampen av sist sesong. Blir digg å dra fram alt igjen. Endret 26. oktober 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Har kjøpt noen 5150 bindinger og sko av samme merke...Har også kjøpt et Burton custom brett (2000modell tror jeg) , så gleder meg til å prøve alt samma xD Bare ikke snøen kommer så seint som i fjord.. Edit : Kjøpte 5150-tingene fra boardshop.no ....Venter ennå på at de skal komme , bestillte de for 1 mnd sia....Men de skulle få de inn på lager i løpet av måneden sa de Endret 26. oktober 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Har ikke kjøpt noe enda, men trenger noen nye sko da de gamle er helt ødelagte... Noen å annbefale, helst ikke så veldig dyre? Så Picture This hos en kompis i dag. Må si den var dritkul, men synes ikke den var så veldig mye bedre enn People. EDIT: Vi har fått masse inspirasjon til å lage vår egen lille film nå, det eneste vi trenger er snø! Endret 26. oktober 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Så Picture This i går ,den var bare fantastisk! Konge filming og ikke minst sykt bra kjøring! Syntes HalfPipe senen med Shawn White & Kevin Pearce var best! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tips til goggles til rundt 1000lappen? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Syntes HalfPipe senen med Shawn White & Kevin Pearce var best! Er enig i den, den var rett og slett perfekt! Men jeg vet ikke helt hva jeg synes om introen, likte den ikke noe spesielt. Med unntak av god filming og bra redigering. Lenke til kommentar
Winten Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Halloen alle sammen. Har kanskje et litt snodig spørsmål. Er det noen some vet om det er mulig å skaffe Easy Riders enda. Snowboardfilm fra 1995. Eventuelt om det er mulig å laste den ned noensteds. Rekner ikke med at den er i produksjon enda tross alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå