Ocularis Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 du..men hvor? 9639660[/snapback] Riktig. Sto på galdhøpiggen. ^.^ 9652412[/snapback] Sto på Galdhøpiggen en gang tidligere i sommer, i juni-juli en gang. Hvordan synes du det var der? 9654092[/snapback] vel, annet enn at det BARE var skifolk der utenom meg og kompisen, og at det var fullt av tåke synes jeg ikke det var så ille. Deilige forhold, og egentlig et par nydelige pudderslashes. Samt at vi fant ett fett sted å bygge en kicker. oh, og heisen var helt jævlig. Lenke til kommentar
Larze Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå har de begynt å produsere snø i Trysil og Geilo:D Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Da har jeg fått bestillt 5150 bindinger , og sko av samme merket fra boardshop.no ... Er ei uke sia jeg bestillte da , synes det går litt treigt...Bestilte noe fra cdon.no på fredag , de kommer om 2 dager.. Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 til gjengjeld har cdon den dårligste mest uoversiktlige nettbutikken med dårligst service i norge. de har ikke telefonservice, og de bruker 4 dager på å svare en mail. hvilket i de fleste tilfeller resulterer i at du allerede har fått produktet du har bestilt som du vil vite mer om eventuelt avbestille. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Syns de har ganske bra srvice Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 *sukk* Jeg savner. Noen andre enn meg som har kjørt der? (Bildet er klikkbart) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Heilage, digg! Jeg har ikke vært der, men Val Thorens frister utrolig. De har en noe laber park derimot. Headeren på freeskii.net er også utrolig herlig, noen som vet hvor det er? Endret 13. oktober 2007 av Natrium Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Parken er laber, men om du kjøper tredalerspass, kan du dra over til Méribel og Courchevel, hvor de har noen av verdens råeste parker. Det som gjelder for meg, er at det er lett tilgjengelige, forlatte fjellsider med flere meter nysnø. Bildet ser ut som om det er fra Méribel faktisk, men tror ikke det er derfra. Kan det være Verbier? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Da er tur til Zermatt bestilt. Flyr til Milano, så først et tog oppover dalen før det blir taxi siste biten. Noen som har vært der og kan anbefale noe overnatting? Gleder meg sinnssykt til å reise dit, selv om det ikke er før i februar. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Da er tur til Zermatt bestilt. Flyr til Milano, så først et tog oppover dalen før det blir taxi siste biten. Noen som har vært der og kan anbefale noe overnatting? Gleder meg sinnssykt til å reise dit, selv om det ikke er før i februar. Når jeg var der, bodde vi på Hotel Riffelberg (Bilde), som ligger midt i skibakken et stykke ovenfor Zermatt. Det går en togbane fra Zermatt sentrum helt opp til toppen Gornergrat, som på veien stopper rett ved Riffelberg. Utrolig koselig hotell, ingenting å klage på, og så er det jo veldig praktisk i forhold til skibakken. Hvis du dog er mer interessert i utelivet, bør du heller kanskje ordne deg noe nede i sentrum. Husker ikke når siste turen for banen oppover var, men tror ikke det var noe særlig problem. Kart: Zermatt / Riffelberg / Gornergrat Hotel Riffelberg Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hakke noe spess peiling på brett, for jeg slutta med det. Men en kompis av meg kjøpte bataleon Evil Twin. helt sjukt lett :O og så sykt digg ut å poppe med. men det kreves en spessiell teknikk å kjøre, men sikkert ikke vanskelig. Noen som har erfaringer med dette brettet? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Vurderer å kjøpe noe stasj fra www.theclickworldwide.com.. Noen som har noe erfaringer med disse? Endret 15. oktober 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Magne-traction... noen som har fått prøve seg på et brett med denne teknologien? Skal visstnok være svært mye bedre å kjøre med visst det er hard løype med mye is og skare. Kommer ut i srfsnosk8 butikkene nå på lørdag, men er det noen heldige som har klart å få seg en tur med et slikt brett? Vil gjerne vite om alt dette folk sriver om det er sant. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det noen skibakker som har begynt å produsere snø? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) laffe: Er ikke sikker, men hørte at Trysil visstnok hadde begynt. EDIT: Jeg så ingen ting på Trysil sine hjemmesider om at de hadde begynt å lage snø, så jeg tviler. Kjøpte We're people too i går. Etter å ha sett den, må jeg si den var fet! Men kanskje litt få spots, og litt for mye fra hver spot. Endret 21. oktober 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 people er en fet film as.. syns bare den blir bedre og bedre, når de blir litt mer kreative utover i filmen. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Enig, rulleteksten var original! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 We're people too var rå, men snowboardfilmer blir bare ikke det samme etter du har sett Picture This. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor er det der ekjøper filmene hen? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg kjøpte min på WhiteWater i Oslo.. Når jeg skulle kjøpe sto det mellom We're people too og Picture This. Bør jeg kjøpe Picture This også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå