Jimstar Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 YES!! det er en snowboard tråd =) dette forumet har alt! Nå har jeg snakka med 50-50 og skal kjøpe det ultimate parkbrettet - ride kink!! Fy faen nå må det bli snø snart!! Er det noen som vet noe om bindinger til ride brett? funker andre merker enn ride? Har hatt et burton brett, og det var umulig å få headbindinger til å passe på det.. Jeg trenger bindinger til rundt 1500 lappen! Hjelp! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har burton custom (ikke det nyeste) , men har ikke fått prøvd det enda Lenke til kommentar
M-J Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 kjør i gang med vilken som helst type binding så lenge du harr 4 hull til og feste i! burton sverger til 3 skrue feste derfor er det få bindinger som uten vidre passer! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 noen anbefalinger til bindinger da? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 selv bruker jeg Agency bindinger og er stor fornøyd med dem! Men folk du spørr her kommer helt sikkert til og si burton custom. veit ikke helt hva du liker jeg? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Jeg kjøpte noen SP-bindinger på Oslo Snowboard Senter til rundt 1500,-.. Funker fett her.. EDIT: Jeg ville dratt til en sjappe som har peiling, ikke "universal-sportsbutikker". Der ville jeg beskrevet mitt behov, for så å få de til å komme med anbefalinger. Endret 27. september 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja jeg annbefaler Custom , har du litt mer $ å bruke ville jeg satsa på Mission Lenke til kommentar
Larze Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg ville gått for Rome Arsenal tror jeg. Den koster noe rundt 1500, kansje litt mer men ikke mye. Skal du ha Burton binding, må du be om overgangs plate med 4hull ellers vil den ikke passe. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 skal ikke ha burton... jeg syntes de koster for mye... siden jeg kjøper Ride Kink brettet, vil jeg jo gjerne ha noen bindinger som svarer til brettet. Hopp, rails og parkkjøring.. skal svinge innom noen kjente butikker når brettene begynner å komme inn Lenke til kommentar
Larze Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Da tror jeg rome Arsenal er bra;) Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 jeg fant noen som het sp brotherhood på oslo snowboard senter.. De er på tilbud også, og de ser proe ut.... Hva sier folk? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 jeg fant noen som het sp brotherhood på oslo snowboard senter.. De er på tilbud også, og de ser proe ut.... Hva sier folk? 9595103[/snapback] En kompis av meg har de, og han er iallfall fornøyd.. Har selv SP Krypton, og de funker fett for meg. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Trenger forslag til store parker i Europa og tenker da ikke på skandinavia. italia og østerrike er plasser hvor vi kunne tenkt å dra. et pluss er om det er billig å bo og lavpris selskap flyr i nærheten! Lenke til kommentar
jH- Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Trenger forslag til store parker i Europa og tenker da ikke på skandinavia. italia og østerrike er plasser hvor vi kunne tenkt å dra. et pluss er om det er billig å bo og lavpris selskap flyr i nærheten! 9628065[/snapback] artikkel: NTG går for Saas Fee Leste en reportasje i Fri Flyt nr. 50, hvor de anbefalte mange anlegg både i Sveits, Østerrike og Frankrike. Og som artikkelen over antyder, velger den gjengen Saas Fee pga. relativt gode forhold. Stedsnavnene i reportasjen Sveits: Zermatt Saas Fee Le Diableretes Østerrike: Sportregion Zell am See-Kaprun Pitztal Flattach/Mölltaler Sölden Stubaier Gletcsher Hintertux? Dachsteiner Gletscher Frankrike: Tignes Les 2 Alpes Selv har jeg bare vært i Zermatt. Flott sted, plenty snø, stor park. Kunne godt tenkt meg å dra der igjen. Anlegget er dog enormt Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Takker, her var det jo masse å kikke gjennom. Om noen av der har vært på noen av disse, fortell! Hvordan var ute livet i Zermatt? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 *danse* gjett hvem som sto snowboard denne uka. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 da har jeg fått brettet, men har et pproblem. jeg og en kompis stod og funderte lenge uten å forstå noe mer.. hva er foran og bak på dette vakre brettet? er nøyaktig 43 cm fra siste skruehull til kant på begge sidene... frustrerende Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 du..men hvor? 9639660[/snapback] Riktig. Sto på galdhøpiggen. ^.^ Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 du..men hvor? 9639660[/snapback] Riktig. Sto på galdhøpiggen. ^.^ 9652412[/snapback] Sto på Galdhøpiggen en gang tidligere i sommer, i juni-juli en gang. Hvordan synes du det var der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå