Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Picture This fra USA i går, og jeg tror aldri jeg har vært så imponert noen gang! Det er helt sinnsykt hva Mack Dawg Prod. har fått til, spesielt med tanke på hvor sinnsykt bra Follow Me Arround var i fjor. Sinnsykt med bildespill, men om jeg skal klage på noe så er det at det kanskje er litt for mye "mellombilder", altså ting som ikke er triks eller kjøring. Shrediquette-scene vil derimot gi deg orgasme...

 

Jeg kjøpte We're people too! på Swag på fredag - utrolig bra den og.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres bra ut, Natrium. Hva betalte du for "We're people too!"?

Da jeg var innom Session her en dag kostet de alle filmene deres 200,- men Follow Me Around, som jeg kom for å kjøpe, kostet 400 spenn? Koster den virkelig så mye?

 

Jeg skal til Polen om en måned circa, tenkte meg å kjøpe Isenseven-film der nede, eller noen andre snowboardfilmer.

Noen som vet om noen steder i Berlin som selger det til en bra pris?

Lenke til kommentar

Swag selger både We're people too og Picture This. Jeg kjøpte den i sandvika, men de har den sikkert i Oslo og.

 

Fra Usa koster Picture this rett over 200 kroner nå som dollarkursen er så skammelig lav. Filmen varer dog kun 34 minutter, men med den crappy vinteren som var er det utrolig hva de har fått til.

 

Follow me arround er ufattelig dyr i butikker. Husker ikke det nøyaktige navnet på nettbutikken men det var noe alà "Xtremesportvideo.no". Der koster den ikke mer enn 150 kroner. Personlig mener jeg den fortsatt er aktuell, grisegod film.

Lenke til kommentar
Er nok ikke så mange bakker åpne værtfall. Snowboard parken er værtfall ikke åpen, vis det er den du drar for.

9543820[/snapback]

Nei, det sier vel egentlig seg selv. Det er jo kjipt, men alltid kjekt å kunne stå litt igjen. Tenkte vel mer på snømengder og folkeliv da :)

Lenke til kommentar

Lurer nesten på om jeg må vurdere et nytt brett til vinteren hehe, kjører på et ingemar backman brett fra atlantis. Men det som er jævlig er at jeg har hatt menge brett imellom. Hver gang jeg har kjøpt et nytt har jeg stuet det vekk i kjelleren, men jeg ender alltid opp på det iløpet av sesongen, merkelig. :D

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt et ntt brett jeg også men jeg er helt grønn på det.. har nylig begynt med snowboard så jeg lurte på om noen her kan anbefale ?

 

så det er sagt så kan jeg svinge, bremse og hoppe++men aner ikke helt hva slags brent jeg skal ta.. finnes det brett hvor det er tunge og lette? ifso hva er de tunge/lette og tynne/sjukke brukes til?

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke gått for en av de billigste modellene til burton. De er dårlige og har enda dårligere kvalitet. Så skal du ha Burton burde du gå for noen av de som er litt dyrer. Også er det jo mange andre gode merker og da, hvor du kansje kan få et like bra brett til en billigere penge.

 

Men hvordan kjører du? park, pipe, allround osv?

Lenke til kommentar

Burton Custom er jo et veldig bra allround brett, men vet ikke om du trenger ett så bra brett hvis du er helt nybegynner.

 

Du burde dra til en snowboardbutikk å spørre der. Da får du akkurat noe som passer deg, lengde på brette og alt. Men ikke dra til anton sport eller en annen sports butikk, de kan ingen ting om snowboard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...